Vraag degene onder je

KLUNEN! (Een soort pre carnaval).

Als wat ben je voor het laatst verkleed geweest?

Gelaarsde kat 7 jaar terug en niet eens voor carnaval, ben van boven de rivieren haha.

Daarover gesproken, ben je van boven of onder de rivieren en voel je daar iets bij?

Oorspronkelijk van boven, maar tegenwoordig woon ik onder. En of ik iets bij carnaval voel bedoel je? Ik heb er niks mee, maar ik heb er ook geen hekel aan hoor. Geen uitgesproken gevoel erbij dus.

Ga je carnaval vieren?

Nee.

Gebruik jij regelmatig handcreme?

Alleen in de wintermaanden iedere avond en ochtend.

Hoe slaap jij het fijnste? Buik, rug of zij?

Zij, maar mijn rug is ook best.

Als er Ć©Ć©n film is die je voor de rest van je leven alleen nog maar mag kijken, welke zou dat dan zijn?

Harry Potter (en dan denk ik deel 1) voor het gevoel :heart:

Ben je wel eens wezen skiƫn op wintersport en hoe vond je dat?

Ja, maar toen ik 6 was ofzo voor het laatst. Ik mocht op de laatste dag een stukje van de rode piste en was helemaal blij dat het mocht! Zo blij, dat ik vergat hoe ik moest rennen en frontaal tegen zoā€™n ski verhuur hutje ben geknald terwijl mijn vader ā€˜PUNTMUTSā€™ ā€˜PUNTMUTSā€™ stond te roepen aan de kant. Sindsdien vind ik dat mijn hoogtepunt qua skiĆ«n dus doe ik het gewoon maar niet meer :grin:
Ik denk overigens wel dat ik het leuk vond, maar vind het nu duur in vergelijking wat je krijgt en niks voor mij ook.

Wat is je korte termijn goal at the moment (binnen drie maanden bereiken)

2 likes

Een duidelijk financieel plan voor mezelf aangezien ik dan echt een vast maandsalaris heb en een vast bedrag kan sparen etc.

Waar ontbijt je mee?

Vaak niet maar meestal met iets ā€˜natsā€™ zoals yoghurt of havermout.

Kun jij op commando boeren of scheten laten?

Nee.

Heb jij piercing(s) en waar/welke?

Prijs, kwaliteit, of het mooi zit en of ik het niet al heb :stuck_out_tongue:

Welk liedje maakt je altijd blij?

Thinking out loud van Ed Sheeran en ook Kraantje Pappie met Little Craney doet het goed bij mij.

Waar ben je bij je laatste verliefdheid voor gevallen? Dus wat was het wat je zo verliefd maakte?

Tbh: zijn gespierde lichaam zorgde ervoor dat hij me opviel, samen met zn lekkere hoofd.
Verliefd doordat hij precies zoā€™n jongen is van in die hele nare romantische films waardoor je daarna altijd half depressief denkt dat zulke lieve perfecte jongens toch niet bestaan.

Waar gaat je volgende vakantie heen? Met wie etc, vertel me allessss!

Komende maandag gaan @Indolence en ik naar Praag! Paar dagen lekker even een stedentripje doen. Mijn laatste vakantie was in april vorig jaar.

Wat zou je altijd nog in je leven willen doen als geld geen rol speelt?

1 like

Mijn droom bruiloft in een kasteel in ItaliĆ« vieren met al mijn vrienden en familie van over de hele wereld, ingevlogen op mijn kosten natuurlijk. Iedereen een week lang volledig in de watten leggen, buiten in de prachtige tuin tot laat tafelen, zwembad er bij alles. Een week vakantie voor iedereen met mijn trouwen als hoogtepunt (lekker egoĆÆstisch uiteindelijk hahaha).

Drink je gewoon water of spa rood?

Als ik het koop spa rood, anders gewoon kraanwater

heb je huisdieren?

Yesss, drie katten!

Wat is je favoriete boek (en als je niet leest, film?)

Op dit moment ben ik bezig in Hof van Vleugels en Verwoesting, het 3e deel uit de Hof van Doorns en Rozen trilogie. Vind het echt een te gekke serie! Ik houd enorm van die YA fantasy boeken.

Ik vind de Tess Gerritsen boeken ook heel vet.

Als je maar 1 mag houden, welke houd je dan > Spotify / YouTube / Netflix / Gewone televisie?

Absoluut Netflix. Ik luister weinig muziek (alleen favorieten, maar niet dagelijks en tijdens het autorijden) en ook bijna geen normale televisie. YouTube zou ik wel missen voor BookTube en random filmpjes haha.

Heb je nog plannen vandaag/dit weekend?