Vraag degene onder je

Vandaag moet ik nog een beetje aan mijn studie werken, vanavond naar stal want heb morgen een buitenrit. Morgen ga ik ook een reis plannen met een groep voor volgend jaar, dus officieel moet ik daar ook nog huiswerk voor doen :p.

Wat is je favoriete paasei-smaak?

Puur.

Wat ga je eten vanavond?

Oehh weet ik nog niet. Ik denk eerlijk gezegd een tosti want ik heb geen zin om te kijken.

Wat is je laatste Starbucks bestelling geweest?

Meest indrukwekkend was de one world tower en dan vooral het uitzicht.

Van welk liedje word jij het meest emotioneel?

1 like

Titanic

Kijk je ook dr. Phil?

Niet meer.

Als je nu spontaan door een vriend of vriendin werd gevraagd om iets te doen. Nu meteen. Wat is dan je eerste reactie?

1 like

Op reis gaan. Ben al een tijdje niet weggeweest en zou dat wrl heel graag willen.

Wat is jouw favoriete gadget? En waarom?

Mijn draadloze, dimbare verlichting, ik vind het makkelijk en handig dat ik de verlichting door het hele huis met een app op m’n telefoon kan aan en uitzetten, dimmen of veranderen van kleur.

Heb je een fijne dag gehad?

Ja, ik ga eigenlijk sowieso wel goed. Mensen zeggen het ook tegen me: wat zie je er vrolijk uit.

Wat eet jij vanavond?

Antwoord op mezelf: nasi.

Hoe heb je je haar zitten vandaag?

2 likes

Los.

Wat is je favoriete cocktail?

Moscow Mule.

Wat is je favoriete app (met uitzondering van WhatsApp, facebook, Instagram)?

1 like

De NOS app :grimacing:

Welke soort soep is je favorieeet?

Ben niet echt een soep liefhebber, maar dan het liefst champignonsoep.

Wat is een regionale lekkernij die iedereen in Nederland volgens jou zou moeten kennen?

Suikerbrood (of is dit wel in heel NL bekend en gemakkelijk te verkrijgen?)

Heb jij de wens/lijkt het je leuk om een eigen onderneming te hebben? Waarom wel/niet?

Absoluut niet. Ik heb echt collega’s nodig en de druk van een leidinggevende. Ook vind ik de zekerheid van een salaris e.d. erg fijn.

Wat is je guilty pleasure (programma/muziek/…)?

1 like

Bij ons wel in ieder geval. Het wordt verkocht als Fries, maar onze supermarkt heeft het altijd wel liggen (gelderland)

Van die ‘leedvermaak’ programma’s, rijdende rechter/help mijn man heeft een hobby/dubbeltje op zijn kant, dat soort dingen.

Wat is je lievelingseten?

1 like

Italiaans! En dan specifiek lasagne en risotto. Oh en alles met blauwe kaas.

Wat was je leukste verrassing ooit - die je zelf hebt georganiseerd (en anders ontvangen).

Het verrassingsfeest coor m’n vaders 50ste verjaardag :slight_smile: georganiseerd door vrienden van hem.

Zomer of winter?

Zomer!

Blogs lezen of vlogs kijken?