Vraag degene onder je

James (zou een teckel worden, dan heb ik er twee)

Als je date/vriend een trui laat liggen, trek je die dan aan?

Ligt eraan welke, maar hij heeft een super zachte oversized hoodie. Dus die trek ik sowieso aan, ook als ik bij hem ben.

Heb jij een regenbroek? En trek je die ook aan?

Ik werk buiten dus ik leef in een werkbroek/regenbroek

Hoeveel fiets jij?

Elke dag 2x op en neer naar werk, is in totaal zo’n 12 kilometer per dag en dan als het mooi weer is nog ongeveer 100 kilometer in het weekend. 160 kilometer per weer dus ongeveer.

Verplaats jij wel eens voor je plezier alle meubels in je huis?

Niet voor Mn plezier maar omdat ik de indeling zat ben :blush:

Zit jij wel eens de hele avond op FF forum?

Ja, vaak :zipper_mouth_face:

Wat is jouw ochtendritueel?

Me nog een keer omdraaien aangezien ik mijn wekker altijd te vroeg zet zodat ik me niet hoef te haasten.

Welk nummer heb je de laatste tijd op repeat staan?

Haha ‘drup’ van Bizzey. Maar vooral omdat ik het SHEBABUUUU zo leuk vind.

Ben je een ochtend of avond mens en merk je hier veel verschil tussen?

Ik ben eigenlijk een 24 uurs mens zolang ik genoeg slaap krijg haha. Als ik 8 uur slaap kan ik om 5 uur opstaan en meteen ‘aan’ staan of bijvoorbeeld tot 2 uur 's nachts fanatiek m’n huis schoonmaken.

Wat is jouw typische werk/school/doordeweekse lunch en waarom specifiek dat?

Tosti met kaas, pesto en groente, gewoon omdat we sinds kort een tosti-apparaat hebben.

met of zonder alcohol?

Zonder


Wat is je lievelingstoetje?

Ijs,chocolade, tiramisu, taart, eigenlijk alles wel :grin:

Kun jij goed voor planten zorgen?

Nee, mijn orchidee is alweer dood. Maar de andere 3 doen het nog goed!

Openbaar zwembad of toch in de zee zwemmen?

Zwembad, al dat vieze zand wat je een week later nog uit je bilnaad kan vissen vind ik vreselijk.

Wat was je leukste vakantie?

September 2017. Reis van Miami naar NY.

Ben je verliefd? Zo ja, is het wederzijds?

Ja en ja!

Wanneer en waarom heb je voor het laatst hard gelachen?

Gisteren. Een vriendin zat naast me en postte een recept op Twitter. Daarop maakte ik allemaal flauwe grapjes, zoals ‘ziet er lekker uit’ en ‘moeten we eens maken’ met een Hyves glitterplaatje erbij (navertellen is nooit grappig, sorry)

Wanneer was jou laatste ruzie?

Ik had laatst in de auto een klein akkefietje met mijn date, maar dat was echt van 0 tot 100 in 2 seconden en toen ook met dezelfde snelheid weer opgelost - gelukkig. Was wel weer heel fijn om te zien dat we samen zo makkelijk verder konden hierna. Echt ruzie kan ik me eerlijk gezegd niet herinneren, maar ik heb ook heel lang mezelf niet toegestaan om echt boos te worden. Gelukkig kan ik dit nu weer wel.

Welke smaak paaseitjes vind jij het allerlekkerst?

Gewoon melk met niets erin.

Op welke partij heb je gestemd vandaag?

Kip Siam. Was de eerste keer, maar ik vond het wel een succes eigenlijk voor iets uit een pakje.

Heb je een huisdier, en zo ja hoe heet hij/zij. Wanneer je er geen hebt wat zou je dan hebben en welke naam zou je hem/haar dan geven?