Vraag degene onder je

Vlogs kijken, ik heb nooit echt blogs gelezen.

Waar ben jij het meest trots op?

Dat ik voor 3 maanden stage heb gelopen in het buitenland terwijl iedereen dacht dat ik het niet zou kunnen en dat ik daarna mijn hbo diploma heb gehaald.

Waar en wanneer was je leukste vakantie?

2 likes

Italië, dat ik kind was.

Ben je gelukkig?

ik ben echt een achtbaan qua gevoelens. Het ene moment voel ik mij gelukkig en het andere moment voel ik mij zo ongelukkig als ik weet niet wat. Een moeilijke vraag voor mij! Ik ben in iedergeval wel tevreden en dankbaar!

Naar wat kijk jij op dit moment uit?

Monki (ok, en Hema)!

Wat staat er bovenop je wishlist?

1 like

Zwarte Dr. Martens Pascal, maar ik wacht even tot er weer een Glamour Day is. Scheelt toch weer.

Nav het basisschool/musical topic, wat is je leukste herinnering aan de basisschool?

Dat ik er weg mocht

wat was je grootste hobby als kind?

Kikkerdril vangen in de plaatselijke sloot, muntjes op de rails van de stoomtrein leggen en hutten bouwen in de bosjes.

Wat moet je nog doen waar je geen zin in hebt?

Werken :rofl:

Wat eet je vanavond?

Tagliatelle met spinazie en zalm :heart_eyes:

Wat heb je gisteravond gegeten?

Patat

wat is je droombaan?

Directeur van een middelgroot bedrijf (denk tussen de 20 en 100 medewerkers). Ik heb al zo veel ‘slechte’ werkgevers gezien en zou het graag ‘goed’ willen doen. Jammere is alleen dat ik geen bijzondere kennis of kunde heb waarin ik een bedrijf zou durven starten. Wellicht ooit ergens een bedrijf kopen!

Geef jij wel eens geld aan goede doelen? En waarom wel/niet?

Ja, maar eigenlijk alleen als er collectanten aan de deur komen. Dan bedenk ik altijd dat ik structureel wat wil gaan geven, maar dat doe ik uiteindelijk nooit.

Wat zou je doen met 100 miljoen euro?

Eerste Klas naar mijn zus in Australië vliegen, een goed doel starten, een mooie woonboerderij kopen en de rest aan familie geven.

Hoe laat ga je naar bed vanavond?

1 like

Ik ga nu proberen te slapen (00.08)

Hoe zien jouw nagels er op dit moment uit?

Naturel, want heb gister mijn nagellak erafgehaald en morgen gaat er weer nieuwe op.

Wat is je favoriete koek?

Suikerwafel met een laagje chocola erover.

Wat zijn je plannen dit weekend?

Morgen in de tuin werken en zondag een puppy ophalen :heart:

Wat is je favoriete film?

1 like

The moulin rouge <3

Heb je dit kalenderjaar al paaseitjes gegeten?

Nee, ik ben een zure skere tatta en vind ze heul duur voor weinig.

Hoe zou jij je volgende huisdier noemen?