Vraag degene onder je

Eigenlijk allerlei soorten recepten van curry’s!

Hoevaak in de week pak jij de fiets?

Elke dag * ik heb geen auto.
(maar dit gaat veranderen, want ik heb een nieuwe baan dus woon straks niet meer op fietsafstand)

Lunch jij wel eens buiten de deur op je werk (of school) met een collega (of studiegenoot)?

Heel af en toe bij de mcdonalds, dat is het enige wat dichtbij genoeg zit om te kunnen redden in de lunchpauze.

wat eet je het liefst als lunch?

Mislukte poging tot het trekken van een verstandskies door een tandarts.

Wat droomde je vannacht?

Ik heb er een aantal. Een ervan is Gulliver mijn beertje van easyjet. Mijn reismaatje.

Lig/lag jij op tijd in bed?

1 like

Mwaaahh wat is op tijd. Had opgepast op mijn baby nichtje en was om 23.45 thuis. Toen even de hond uitgelaten en nog even met mijn date geappt. Denk dat ik 00.45 sliep. Was lekker om 8u wakker.

Als je zelf een nieuwe voornaam mocht kiezen, wat zou dat dan zijn? Je mag niet je eigen voornaam houden.

Eleanor denk ik, vind dat echt een prachtige naam!

Heb ziet jouw standaard ontbijtje eruit?

Heel saai, net niet wit ral 90210 (nee zo heet ie niet maar alleen zo kan ik hem onthouden) maarrrr dat wist je natuurlijk al :sunglasses:.

Heb je een huisdier? Hoe heet hij/zij?

1 like

Yep! Mijn teckel Louis (voor de liefhebber zijn insta is @Louisthesausageking)

Heb je wel eens een kapsel gehad wat je echt niet stond en wat voor iets was het?

1 like


Was zoiets. :sob: Mijn juffrouw in groep 7 had dat en ik vond het zooooo mooi, wilde dat dus ook. Maarja zag er echt niet uit bij mij.

Wat heb/ga je ontbijten vandaag?

2 likes

Omg ik volgde je niet eens terug :sleepy: sorry nu wel!

1 like

Twee beschuitjes met hagelslag en ene grote kop thee.

Welk boek heb je voor het laatst gelezen?

Uitgelezen: Half of a Yellow Sun van Chimamanda Ngozi Adichie. Gelezen, maar nog niet uit: Women Who Run With the Wolves van Clarissa Pinkola Estés.

Wat is jouw lievelingsmascara?

1 like

deze van Essence!

Welke beroemdheid zou jouw bff kunnen worden?

1 like

Jennifer Lawrence, ze lijkt me tof!

Met wie zou je nu graag willen praten en waarover?

Ik had een aantal jaar geleden een heel goede vriendin. We zijn heel plots uit elkaar gegaan en onlangs zag ik op haar whatsappfoto dat ze een kind heeft. Ik zou haar graag weer eens spreken over hoe alles de laatste jaren is gegaan.

Wat maakt je ultiem gelukkig?

fijne mensen om mij heen! en dieren en de natuur

hoe vaak per week doe je boodschappen?

Gemiddeld 3 keer per week!

Wanneer was je voor het eerst écht verliefd?

Ohh dit vind ik altijd zo’n lastige vraag. Mijn eerste vriendje daarbij was ik meer verliefd op het idee dat hij verliefd was op mij. Die jongen die ik daarna leuk vond is me een beetje aangepraat door een vriendin ‘dat is nou echt iets voor jou’. Mijn ex was ik wel écht verliefd op denk ik dus dan was hij de eerste.

Wanneer wilde je voor het laatst wel door de grond zakken?

Toen ik met fileparkeren niet goed uit mijn doppen keek en een auto toeterend langs me heen scheerde.

Waar zou je het eerst weer uit eten willen gaan als de coronomaatregelen voor restaurants weer versoepeld zijn?