Vraag degene onder je

All-stars voor de zomer!

Wat is het fijnste plekje in huis?

Op mijn balkon eigenlijk, maar je vraagt IN huis en het is nu nat en koud dus dan in de stoel bij de balkondeur, overzicht over de gehele woonkamer, kan naar buiten kijken, zit lekker, tafeltje erbij met een kopje thee. Ja dat.

Heb jij wel eens carnaval gevierd? En hoe ging je dan verkleed?

Ooit 1x, maar niet in Brabant of Limburg ofzo dus weet niet of je het bij de “echte” carnaval kunt rekenen. Ik was toen als piraat verkleed.

Welke haarkleur heb je nu en welke zou je graag willen hebben?

Donkerblond, zou graag wat donkerder willen! Dat had ik voorheen ook altijd, maar kan het me nu even niet veroorloven om daarvoor steeds naar de kapper te gaan. Vond dat wel veel mooier en verzorgder staan bij mij.

Draag jij dagelijks sieraden en zo ja, welke?

Ja mijn twee kettinkjes, een bijtje en een diamantje

Welk huisdier zou je willen als er geen redenen zijn om het niet te doen

Een comlete kinderboerderij

Wat zijn je vaste series?

Wat nu aan de gang is: Good Trouble, je zal het maar hebben, steenrijk straatarm.

Wat is je favoriete maaltijd om gewoon thuis te eten?

Zuurkool :two_hearts:

Als je één artikel zou kunnen kopen van je wish list -ongeacht wat het kost- wat zou het dan zijn?

Een plotter

Ga je dit weekend nog iets leuks doen?

KLUNEN! (Een soort pre carnaval).

Als wat ben je voor het laatst verkleed geweest?

Gelaarsde kat 7 jaar terug en niet eens voor carnaval, ben van boven de rivieren haha.

Daarover gesproken, ben je van boven of onder de rivieren en voel je daar iets bij?

Oorspronkelijk van boven, maar tegenwoordig woon ik onder. En of ik iets bij carnaval voel bedoel je? Ik heb er niks mee, maar ik heb er ook geen hekel aan hoor. Geen uitgesproken gevoel erbij dus.

Ga je carnaval vieren?

Nee.

Gebruik jij regelmatig handcreme?

Alleen in de wintermaanden iedere avond en ochtend.

Hoe slaap jij het fijnste? Buik, rug of zij?

Zij, maar mijn rug is ook best.

Als er één film is die je voor de rest van je leven alleen nog maar mag kijken, welke zou dat dan zijn?

Harry Potter (en dan denk ik deel 1) voor het gevoel :heart:

Ben je wel eens wezen skiën op wintersport en hoe vond je dat?

Ja, maar toen ik 6 was ofzo voor het laatst. Ik mocht op de laatste dag een stukje van de rode piste en was helemaal blij dat het mocht! Zo blij, dat ik vergat hoe ik moest rennen en frontaal tegen zo’n ski verhuur hutje ben geknald terwijl mijn vader ‘PUNTMUTS’ ‘PUNTMUTS’ stond te roepen aan de kant. Sindsdien vind ik dat mijn hoogtepunt qua skiën dus doe ik het gewoon maar niet meer :grin:
Ik denk overigens wel dat ik het leuk vond, maar vind het nu duur in vergelijking wat je krijgt en niks voor mij ook.

Wat is je korte termijn goal at the moment (binnen drie maanden bereiken)

Een duidelijk financieel plan voor mezelf aangezien ik dan echt een vast maandsalaris heb en een vast bedrag kan sparen etc.

Waar ontbijt je mee?

Vaak niet maar meestal met iets ‘nats’ zoals yoghurt of havermout.

Kun jij op commando boeren of scheten laten?

Nee.

Heb jij piercing(s) en waar/welke?