Vraag degene onder je

Mijn favoriete Thai.

Zou jij het hardop uit durven spreken als je je kind eigenlijk niet zo leuk vindt? Geen momentopname. Een 24/7 stom kind.

Oef, lastig. Ik heb zelf geen kinderen maar denk dat ik dat misschien zou doen, maar kan me niet voorstellen dat ik niets leuk vind aan mijn potentiële kind. Ik zeg bijvoorbeeld wel heel vaak dat ik de puppytijd vreselijk vond maar mijn hond nu volwassen wel leuk is. Slechte vergelijking, maar I tried.

Heb je wel eens een anoniem kaartje of bloemetje of cadeautje aan iemand gegeven, zo ja wat, en heb je er ooit van meegekregen of die persoon het leuk vond?

1 like

Ja! Ik stuur elk jaar een valentijnskaart naar mijn nichtje en nu ze 12 is weet ze dat ik het ben, maar eerst niet. En dan incl. Lelijk basisschoolhandschrift. Oh en ze vindt het leuk! Dit jaar had ik er ook bonbons bij gedaan. Dat was helemaal een hit.


Wat is het mooiste / meest waardevolle cadeau dat je ooit hebt gekregen?

1 like

Ketting met as van mijn vader.

Wat wil je altijd al eens doen? Denk aan skydiven, ruimtereis etc

Gisteren want er ging iemand dood in Downtown Abbey

Moet je vandaag de deur nog uit en zo ja, wat ga je doen?

Ja, ik zit te wachten tot het droog is om naar de supermarkt te lopen.

Wat is je raarste gewoonte?

Ik slaap vaak met een handdoek op mn kussen omdat ik dat ruwe gevoel fijn vind :smile:

Wat was je aller best/mooiste/leukste vakantie ooit?

2 likes

Interrailen door Europa. Mijn eerste echt lange vakantie zonder mijn ouders.

Wat mis je aan jonger/nog niet volwassen zijn?

Dat alles nog open ligt.

Wie was je favo leraar en waarom?

Mijn docente Latijn die altijd zo lovend over me was, ondanks dat ik echt slecht was in haar vak. Het filmpje van haar eindexamenspeech kijk ik nog wel eens terug, zo lief!

Wat voor soort schooltas(sen) had jij?

1 like

Een cowboybag of schoudertas van Converse

Wat is je bijzonderste bezit?

De klok van mijn opa en oma. Het is waarschijnlijk een goedkoop ding, maar het herinnert me aan hen.

Als je een dag in je leven over zou mogen doen, welke dag zou dat dan zijn en wat zou je evt anders doen?

1 like

Mijn oma heeft best een lang ziekbed gehad, waarbij ik elke dag op bezoek ging. Op een dag zouden mijn ouders gaan en vroegen of ik mee ging maar ik had geen zin, de ochtend daarna is ze overleden. Als ik die dag over kon doen zou ik wel langs gaan, al zou ik dan niet geweten hebben dat het een afscheid zou zijn.

Wat zou je nooit in je leven eten?

1 like

Ogen, lijkt me echt héél naar.

Wat zou je willen kunnen, maar heb je gewoon het talent niet voor?

Gitaarspelen! Ik heb een gitaar en wat lesjes online gehad, maar ik kan gewoon mijn vingers niet op sommige manier buigen denk ik. Terwijl ik mezelf zo graag zou willen kunnen begeleiden op gitaar.

Heb jij kleding in je kast die je (nu) niet past en met welk doel ligt het daar (nog/al)?

Nee, wel kleding die ik niet/weinig aanheb maar als het niet meer past, gooi ik het weg.

Zou jij draagmoeder voor iemand willen zijn, mocht dat gevraagd worden? Zo ja/nee, waarom?

Lastige vraag. Ik zou denk ik niet meteen nee zeggen. Het is denk ik ook afhankelijk van mijn eigen situatie dan, heb ik zelf een gezin, hoe zit ik qua baan etc.

Wat staat ee hoog op je bucketlist?

Op reis naar IJsland om het noorderlicht te zien.

Wat vind je vies bij een ander maar doe je stiekem zelf ook?

In je neus peuteren, (exclusief opeten, daar kan ik niet bij met m’n hoofd)

Kun jij cadeautjes geheim houden?

Met heel veel moeite meestal wel.

Waar ben je trots op?