Vraag degene onder je

Als ik zelf snoep mocht uitkiezen in de supermarkt en dan een uur langs alle zakken gaan, 1 pakken, toch maar weer terugleggen etc. Vind het nog steeds iets magisch dat ik zelf mag bepalen wat ik koop haha

Welke 3 films horen bij je favoriete films ooit?

1 like

Baby driver, de kleine zeemeermin deel 2 en titanic. (oké en She is the man)

Waar zou jij graag een bouwpakket van hebben van LEGO? Mag iets zijn wat echt al bestaat of iets wat nog niet gemaakt is.

Harry Potter hogwarts kasteel, de grote van €300+ :heart_eyes:

Hoeveel kussen(tje)s liggen er op je bank? Kussens die van de bank zelf zijn niet meegerekend

1 like

6, maar ik ben wel toe aan wat nieuws dus hussel binnenkort weer denk ik.

Wat is je leukste herinnering van school? Mag basisschool, middelbare, mbo/hbo/uni.

Dat we op de middelbare school heel vaak een speeltje ‘bluf poker’ met dobbelstenen speelden wat we geleerd hadden tijdens onze werkweek zeilen. Hi-la-risch, vonden we toen. Nu zou ik niet meer weten hoe het moet :weary:

Wat is je lievelingsvrucht en hoe eet je die meestal?

Passievrucht met een lepeltje en niets erbij.

Wat voor outfit zou je nog aan je garderobe willen toevoegen?

1 like

Een jumpsuit.

Welke nutteloos talent heb je?

1 like

Ik kan heel snel lezen.

Hoe vier jij kerst het liefst?

1 like

Normaal gesproken graag met familie (wij zijn gewenst maar niet verplicht waardoor het altijd heerlijk ongedwongen is) maar dit jaar veel meegemaakt waardoor o.a. m’n zomervakantie moeten afzeggen en zou ik het liefst met m’n gezin ergens een zonbestemming opzoeken.

Daarover gesproken: Welke winterzonbestemming trekt jou of ben je wel eens geweest?

Zwart en warm. Gewoon koffie.

Wat heb jij vandaag ontbeten/ga je ontbijten?

Chiazaadpudding met rood fruit

Wat is je lievelingsbloem?

Trosanjers, ze zijn vrolijk met hun kleurtjes, blijven lang staan en zijn niet duur.

Wat doe je aan dinsdag als het 40 graden wordt en welke verplichtingen heb je die dag?

Zo min mogelijk. Ben dan ruim 40 weken zwanger en hoop vooral de dag door te komen haha. Ik denk koude voetenbadjes maken of bij m’n ouders in de schaduwtuin zitten, mocht de baby zich nog niet aandienen.

Ga jij deze zomer naar het buitenland op vakantie of blijf je in Nederland?

We gaan een paar dagen naar Parijs maar verder zijn we beide aan het werk.

Varen op een ferry boot of een cruiseschip?

Een ferry want dat is tenminste sneller voorbij.

Als jij een citroen raspt, ga je dan met de citroen over de rasp heen of met de rasp over de citroen?

edit: Dus (1) zo:
image

of (2) zo:

2 likes

Zoals bij nummer 1.

Hoe oud is je langstlevende plant geworden? Dit mag ook een plant zijn die al dood is.

1 like

Mijn pilea doet het al iets van 5/6 jaar. Vergeet hem ook vaak nog wel water te geven.

Hoe ziet je ideale huis eruit? (Bv een erker, groene tuin of juist een flatje op 20 hoog in de Bijlmer)

Heel origneel een jaren 30 huis met oude elementen (dus glas in lood, schuifdeur seperatie etc). Liefst met een erker in de woonkamer waar we dan een bank in bouwen, ruime keuken met goed fornuis/kookplaat, goede en ruime oven en genoeg ruimte om gewoon te koken. Ik hoef niet perse een tuin, maar een leuke buitenruimte waar ik iig normaal kan zitten wil ik wel en genoeg slaapkamers en een aparte wasruimte.

Als je nu in een vliegtuig mag stappen, waar ga je dan heen?

1 like

Costa Rica

Wat was het laatste boek dat je las?

The Guernsey literary and potato peel pie society

Wat is je favoriete personage (uit een boek, film, serie, spel, etc)

1 like