Zwart en warm. Gewoon koffie.
Wat heb jij vandaag ontbeten/ga je ontbijten?
Zwart en warm. Gewoon koffie.
Wat heb jij vandaag ontbeten/ga je ontbijten?
Chiazaadpudding met rood fruit
Wat is je lievelingsbloem?
Trosanjers, ze zijn vrolijk met hun kleurtjes, blijven lang staan en zijn niet duur.
Wat doe je aan dinsdag als het 40 graden wordt en welke verplichtingen heb je die dag?
Zo min mogelijk. Ben dan ruim 40 weken zwanger en hoop vooral de dag door te komen haha. Ik denk koude voetenbadjes maken of bij m’n ouders in de schaduwtuin zitten, mocht de baby zich nog niet aandienen.
Ga jij deze zomer naar het buitenland op vakantie of blijf je in Nederland?
We gaan een paar dagen naar Parijs maar verder zijn we beide aan het werk.
Varen op een ferry boot of een cruiseschip?
Een ferry want dat is tenminste sneller voorbij.
Als jij een citroen raspt, ga je dan met de citroen over de rasp heen of met de rasp over de citroen?
edit: Dus (1) zo:
of (2) zo:
Zoals bij nummer 1.
Hoe oud is je langstlevende plant geworden? Dit mag ook een plant zijn die al dood is.
Mijn pilea doet het al iets van 5/6 jaar. Vergeet hem ook vaak nog wel water te geven.
Hoe ziet je ideale huis eruit? (Bv een erker, groene tuin of juist een flatje op 20 hoog in de Bijlmer)
Heel origneel een jaren 30 huis met oude elementen (dus glas in lood, schuifdeur seperatie etc). Liefst met een erker in de woonkamer waar we dan een bank in bouwen, ruime keuken met goed fornuis/kookplaat, goede en ruime oven en genoeg ruimte om gewoon te koken. Ik hoef niet perse een tuin, maar een leuke buitenruimte waar ik iig normaal kan zitten wil ik wel en genoeg slaapkamers en een aparte wasruimte.
Als je nu in een vliegtuig mag stappen, waar ga je dan heen?
Costa Rica
Wat was het laatste boek dat je las?
The Guernsey literary and potato peel pie society
Wat is je favoriete personage (uit een boek, film, serie, spel, etc)
Josh uit Please like me
Wat is je favoriete fastfood?
Josh
Antwoord op je vraag: Poutine
Wat is het beste concert waar je ooit geweest bent?
Moeilijk kiezen, maar ik denk toch George Michael. Had niet gedacht dat ik die ooit live zou zien en ik ben nu zo blij dat dat toen kon!
@Lipglossy oooh Josh! Ik zag gisteren dat John (zijn hond die in Please Like me zichzelf speelde) vorige week is overleden
Wat is je favoriete ijsje?
Magnum puur
Handdoeken in de droger of aan de waslijn?
Aan de waslijn, maar ik heb sowieso geen droger dus alles gaat aan de waslijn.
Nog een favorietenvraag: welk model onderbroek draag je het liefste?
De high waist one size onderbroeken van chantelle
Naar welk land zou je niet op vakantie willen gaan, zelfs als ze je ervoor betalen?
Ja een littekentje naast m’n mond van de waterpokken (ik was 18 maar da’s wel jeugd vind ik)
Hoe draag je je haar het liefst?
Los
Als je een chill dag thuis hebt wat draag je dan het liefst?
Sportlegging met een hemdje, shirt of trui (afhankelijk van het weer)
Waar heb je mee ontbeten?