Vragen aan de mods en admins

Ik vind de optie om posts op te slaan echt super handig! Wel een vraagje daarover: krijg je er een melding van als iemand je post opslaat?

6 likes

Denk niet dat je een melding hebt ontvangen. Of wel? Heb het bij deze post even getest.

1 like

Nee, geen melding gehad!

1 like

Opgelost. Slotje!

:wink:

1 like

Ik krijg sinds vandaag ineens mailtjes als er nieuwe berichten zijn. Kan ik dat ergens helemaal uitschakelen?

Kunnen jullie wel een topictitel in hoofdletters doen? Ik wil hier graag ASMR hebben staan i.p.v. Asmr. Is dit mogelijk? :heart:

Heb je al bij je voorkeuren gekeken op je profiel?

1 like

Dat kon alleen als ik er ASMR-topic van maakte. Ziet er voor het oog sowieso iets beter uit :grimacing:

2 likes

Ik ben net van Basic naar Member gegaan maar waarop is dat gebaseerd? Aantal posts ?

Yes.

1 like

Ok. Zat gisteren toevallig m’n badges te bekijken en zag dat ik nog basic was dus dacht al :face_with_raised_eyebrow: haha

Oh dit is helemaal top, dankjewel!

Als ik een post van iemand opsla en die persoon verwijderd haar account inclusief alle berichten, verdwijnt dan ook de post die ik opgeslagen had uit mijn bladwijzers?

1 like

Huh, volgens mij ben ik blind.
Kan nergens vinden waar ik een bericht van iemand op kan slaan?

Ik heb 2 vraagjes. Is er al een functie voor multicitaat?

Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar ik begrijp niet hoe de zoekfunctie werkt, het is onduidelijk voor me in welk veld ik mijn zoekterm in moet vullen. (Dat is meteen vraag 2)

Hoi Modena,

Zeker, vanaf het begin zelfs! En die is ook og eens heel eenvoudig in het gebruik!

Als je een post opstelt (in reactie op een ander bv) dan kun je in posts van anderen tekst selecteren. Als je dat doet zie je meteen de optie ‘citeren’ staan boven de geselecteerde tekst. Klik daarop en het wordt als quote toegevoegd aan je post. Je kunt dat zo vaak herhalen als je wil en je kunt dat ook bij alle posts doen die je maar wil. Dit werkt op mobiel overigens net zo.

Screenshot van hoe ik jouw quote heb toegevoegd net:

Vraag twee:

Rechtsbovenin zie je vier iconen staan, waarvan de tweede een vergrootglas is (naast de megafoon voor de chat):

03

Als je op het vergrootglas klikt, krijg je een nieuw venster te zien waar je je trefwoorden in kunt invullen:

Op mobiel ziet die invulregel er bijna hetzelfde uit:

1 like

Bedankt voor de uitleg!

Klopt het dat het forum als internetpagina super veel batterij kost omdat het de hele tijd op de achtergrond vernieuwt?

Ah oke, helemaal afsluiten steeds dus want het slurpt mijn batterij echt leeg

Hoi!

Dat kan meerdere oorzaken hebben. Een ervan is de gekozen instelling van het topic: Onderaan elk topic kun je kiezen uit ‘in de gaten houden’, ‘volgen’, ‘normaal’ en genegeerd’. Zou je eens willen kijken of dat goed staat?
Een andere mogelijkheid is dat de server het een klein beetje druk heeft en dan volgen de notificaties van de likes later.

Jazeker! Als je naar je eigen voorkeuren gaat (rechtsboven op je eigen avatar klikken, dan in het menuutje op het tandwieltje), dan kun je bij ‘interface’ aanvinken dat je externe links in een nieuw tabblad wil openen.

Succes!