Vragen aan de mods en admins

Die heb ik niet op mijn telefoon. Kan het op een andere manier als ik al in het topic zit? Of alleen buitenom?

Zie je niet die blauwe cijfers rechtsonder? Daar kun je op klikken en dan zie je die scrollbalk

1 like

Ik kan op mijn telefoon (iPhone 5) niet helemaal naar boven scrollen, verder dan dit kom ik niet

1 like

Tijd voor een nieuwe telefoon. Dit is een beetje klagen alsof je met je Nokia 3310 niet op het forum kunt komen.

Neegrapje. Ik heb helaas het antwoord niet :disappointed:

5 likes

:sweat_smile:

Ik krijg (zowel op mijn laptop als op mijn mobiel) als ik wil inloggen steeds de melding ‘U kunt zich niet aanmelden vanaf dat IP adres’, en dan kan ik me dus niet inloggen. Nu zit ik via Hola in m’n browser en lukte het wel. Kan ik hier iets tegen doen?

Yes, thanks!

Als ik een forum negeer krijg ik dan nog wel @ meldingen? Ik zit namelijk van alles te negeren (zoals het honden topic) maar als mensen daar iets over me willen zeggen wil ik dat eigenlijk wel kunnen zien.

1 like

Volgens mij omdat dat een nieuw account is met nog heel weinig posts. Is laatst gezegd vm

2 likes

waar kun je dat zien eigenlijk?

ik zie dat niet staan maar komt misschien omdat ik op telefoon zit?

oh ik heb het thanksss

Ik krijg steeds dit beeld als ik een post wil maken terwijl ik ondertussen niet van topic gewisseld ben. Maakt op zich niet zoveel uit maar wel een vermelding waard.

Ik wil graag namens iemand op het andere forum vragen of jullie haar nogmaals een activatiemail kunnen sturen, want die heeft ze niet ontvangen. Ze had zich hier geregistreerd onder de naam Best.

Er is niemand geregistreerd onder de naam Best. Dus ik kan ook geen account activeren.

O, wat gek :sweat_smile: Ik zal het doorgeven, bedankt!

1 like

Ja, vraag maar of ze het nog eens wil proberen. Dan houd ik het in de gaten!

1 like

Misschien een hele domme vraag hoor, maar hoe kan ik posten in een topic zonder helemaal naar beneden te scrollen?
Dus dat ik eerst kan posten en daarna kan bijlezen.

Nogal random! Moet dat nou @Krabsalade? Nee even serieus, raar. Hamburger is degene met de rarigheidjes geloof ik. Het is niet onopgemerkt gebleven.

Oh ja, thanks! Zo lukt t op mn telefoon ook. Kan ik daarna ook weer makkelijk terug naar het berichtje waar ik was gebleven met lezen of moet ik dan weer omhooggaan via die balk en zelf terugzoeken?