Vragen aan de mods en admins

Mag ik gokken? Volgens mij wordt je bericht dan ‘opgeslagen’ als concept (net zoals in hotmail gebeurt als je een tijdje een bericht typt).

1 like

Ik kan sinds 2 dagen niet meer iemand beantwoorden of een nieuw bericht in een topic plaatsen via de antwoorden knop. Als ik dan wil typen lukt dat niet. Ook niet als ik klik in het tekstvak. Het lukt alleen als ik iemand beantwoord en dan via de pijl kies voor antwoorden op het topic. Dan kan ik een bericht typen.

1 like

Je kunt je verzoek naar @moderators sturen. Niet naar afzonderlijke mods graag.

Dat geldt overigens voor alle verzoeken/aanvragen etc.

1 like

:frowning_face:why

Me too, daarom kwam ik ook hier! Wordt aan gewerkt dus.

Hallo, ik ben een nieuwe gebruiker en ik schrijf graag mee.
Alleen zie ik dat ik tijdelijk maar 3 berichten in een topic kan posten. (Bijv het beutybloggerstopic)
Hoelang is dit ‘tijdelijk’ en wat is hiervan de reden? :slight_smile:

Het systeem heeft allerlei restricties die automatisch verdwijnen naarmate je meer post, dat heeft te maken met het bestrijden van spam enzo. Komt vanzelf goed, of je moet nu rotzooi gaan spammen :wink:

Aha dan weet ik voldoende, dank voor je antwoord!

Volgens mij druk ik op mijn telefoon steeds per ongeluk op het rapporteren icoontje. Krijgen de mods daar nu steeds meldingen van of valt het mee? Sorry :frowning:

1 like

Nee. Want dan moet je eerst nog iets aanvinken voordat het verstuurd wordt. Maar dat icoontje zie je niet standaard staan toch. Welke bedoel je?

Ohhh thanks, gelukkig. Ik denk de 3 bolletjes rechts. Maar dat is dus nog niet rapporteren :sweat_smile:

Als je op de drie bolletjes klinkt en dan op het vlaggetje, kun je rapporteren.

1 like

Waarom? :frowning_face:

Oh het is alweer weg!

Ik kwam hierheen met precies dezelfde reden. Ik had dit ook net en dacht dat ik per ongeluk een ban had gekregen hahaha, wat is dit?

3 likes

Ja ik dacht ook dat ik iets fout had gedaan en misschien straf had haha!

1 like

Never forget. Maar ik had je wel gewaarschuwd! Nee, deze keer was ik het niet.

6 likes

Op die afgang van donderdag, bedoel je? Hm nee.

1 like

Ik ben uit het members only gedeelte geknalt maar ik weet niet waarom?

Mijn forum was altijd in het Nederlands, maar nu ineens in het Engels, zonder dat ik iets heb gewijzigd in mijn instellingen. Het werkt verder natuurlijk gewoon hetzelfde, maar wel raar…

En ik heb idd ook die issue dat ik meteen naar de laatste post ga als ik een antwoord plaats, ipv dat ik blijf waar ik was, is daar toevallig al meer over bekend?

1 like