Vragen aan de mods en admins

Iemand die hier nog een antwoord op weet?
Het is er nog steeds. Ik kan wel berichten posten uiteindelijk maar het is zo omslachtig.

1 like

@anon25548216

1 like

Hoi!

Wat een lastig probleem! Sorry trouwens voor de trage reactie, ik was even niet heel erg oplettend.

Wat betreft je probleem: Welk theme gebruik je? En heb je dit alleen op je telefoon? Of ook op je computer?

Dat gedoe moet nu voorbij zijn. Forum had even last van een taak die vast zat, en dan gaan op gegeven moment wat dingen onhandig lopen. Sorry daarvoor!

1 like

Geen probleem! Ik gebruik battle axe of iets? Ik had ook al andere geprobeerd maar dat hielp niet. Ik weet niet of het op pc ook zo is, ik gebruik alleen mobiel. Ik zal het morgen eens proberen.

Heb je je mobiel al eens opnieuw gestart? Want ik denk dat dat zou kunnen helpen, evenals evt het weggooien van cookies.

Is er al een oplossing gevonden voor het automatisch naar beneden gaan na beantwoorden? Ik kwam om dit te melden en zag dat het al gemeld was. :blush:

Nee, want dan zou het nu weer werken en hadden we het uiteraard even laten weten.

Ik probeer een groepsbericht aan te maken, maar kan dat eigenlijk wel?
Als ik meerdere mensen toevoeg bij gebruikers dan komt er te staan ‘u moet een geldige gebruiker selecteren’.

Moet kunnen hoor. Je kunt max. 30 personen toevoegen. Kun je een screenshot invoegen?

Het is gelukt, nvm. Ik kopieerde en plakte gebruikers, maar ik moest ze echt aanklikken bleek!

1 like

Ik zit nu op het een PC en daar werkt het wel!
Op mobiel heb ik alles al verwijderd en opnieuw gestart maar helaas.

Oh, wat jammer is dat! Wel fijn om te weten dat het niet aan je account ligt. Zou je op je telefoon eens willen proberen of je met een andere browser hetzelfde probleem hebt?

In een andere browser (chrome) werkt het wel om gelijk te antwoorden. Zal dus iets in mijn browser zijn.

Kun je je cookies weggooien uit deze (niet-werkende) browser?

Is evt het gebruik van de app wat voor je?

Voor Android:

Voor Apple:

De cookies heb ik allemaal al weggedaan. Maar helaas. Ik heb nu de app gedownload om eens te proberen! Bedankt voor je hulp in ieder geval.

Ik heb een vraag wat waarschijnlijk heel makkelijk is. Ik weet niet hoe ik helemaal naar het laatste bericht van een topic kan gaan zonder er helemaal doorheen te scrollen. Is dat uberhaupt mogelijk of moet je het echt scrollend doen?

Ja! Alleen heb ik dus geen schuifbalk… Ik zit op een iPhone trouwens, misschien belangrijk om er bij te zeggen.

Als je op het aantal berichten klikt rechts in de hoek op je telefoon, en dan weer rechtsonder klikken. Daar staat hoelang het geleden is dat het laatste bericht is gepost.

1 like

Ohh ja! Ik heb hem gevonden. Dank jullie wel!

2 likes