Ik kan sinds een tijdje niet meer linkjes enzo (opmaak items?) invoegen. Heb alleen nog het uploadpijltje met daaronder o.a. camera. Heb ik per ongeluk iets veranderd? Ik forum altijd vanaf (dezelfde) mobiel. Wil het graag terug
Heb je al op die drie streepjes bovenaan je reactiescherm geklikt?
Ok @Lula @Mhysa dit moet een geval van dikke vingers zijn . Ik drukte daar steeds op dacht ik en dan klapte het bericht dicht. Denk dat ik te ver naast zat. Vet dom. Sorry
Heee de emoticons kan ik nu wel beter zien
Nee, dat kan niet.
Zijn de anonieme polls in bijvoorbeeld Stel je persoonlijke vraag-topic echt anoniem of kunnen mods stiekem toch zien wie wat gestemd heeft?
Is er ook een mogelijkheid om privĂ©berichten te verwijderen? Bij sommige kan ik mezelf uit het gesprek verwijderen maar bij een aantal ook nietâŠ
Je kunt ze niet verwijderen maar wel archiveren. Dan zie je ze niet meer tenzij je er specifiek naar op zoek gaat. Staat naast of onder de âantwoordenâ knop als het goed is.
Deze zag ik nĂet aankomen.
dit is een handeling die je niet zelf kunt uitvoeren. je kunt een berichtje sturen met moderators als ontvanger, dan wordt het in orde gemaakt.
klik op je profielplaatje rechtsboven, dan krijg je een envelopje. dit brengt je naar de persoonlijke berichten! nieuw bericht klikken, dan ben je er.
Als je op mijn avatar klikt, kan je dan op de blauwe knop âberichtâ klikken?
Want dan zou je op die manier een bericht kunnen sturen. Dan haal je mijn gebruikersnaam weg en dan vul je daar moderators in.
Wat niet? Random berichtje hier
Iemand vroeg hoe ze haar account kon verwijderen.
Mensen die hier uit het niets komen, een controversiële mening ergens op geven, daar kritiek op krijgen en dan gekrenkt zijn en direct hun account deleten.
Om soms een week later met een nieuw account terug te komen.
Was dit⊠die ene⊠uit het eotb⊠topic?
Uiteraard
Als ik een foto wil maken om bij mân bericht te voegen, krijg ik wel de camera app, maar verder alleen een zwart scherm. Ik heb de app wel toegang gegeven tot mân cameraâŠ
Hallo dit is vast al 2928 keer gevraagd maar hoe kan ik mijn openbare profiel verbergen?