Vragen aan de mods en admins

Ooh ja dan moet je iets langer inhouden idd! Maar dit is ook via browser, de app werkt denk ik anders. Ik was even vergeten dat dat ook een optie is :sweat_smile:

1 like

Hi Mods, ik heb al 2 X een vraag verzonden. Maar er nooit antwoord op gehad. Nu denk ik dat er misschien sowieso iets mis is met mijn berichten functie. Als ik op de 3 streepjes klik en een bericht antwoord, dan lukt het wel. Maar wanneer ik op het envelopje klik, en een antwoord type krijg ik nooit de mogelijkheid tot verzenden.

We hebben inderdaad geen bericht van je ontvangen. Als je op het envelopje klikt zoals hier in de afbeelding, kun je vanuit daar een nieuw bericht maken. Deze moet je naar @moderators sturen, zodat wij je vraag kunnen beantwoorden.

Dan probeer ik het nog een keer :grinning_face_with_smiling_eyes: als ik erop klik zie ik namelijk wel dat ik naar jullie een bericht heb gestuurd. Inclusief de tekst die ik geschreven heb. Dus er zal bij mij wel iets mis zijn :sweat_smile:

Vraagje, hoe kun je zo’n ondertitel onder je forumnaam zetten? Alvast bedankt!

Lees dit even!

2 likes

Ik heb in mijn ongelezen topics een topic staan dat heet “FF chat”. Maar als ik er op klik staat er “Oeps! Die pagina bestaat niet of is privé.” Krijg hem dus zo ook niet weg uit ongelezen topics, omdat ik hem dus niet kan openen. Wat kan ik hier aan doen?

1 like

@moderators ik zou graag mn username willen laten veranderen in Limoen (of in Citroen als Limoen al bezet is). Kunnen jullie me daarbij helpen?

Je kunt ons een pm sturen met je verzoek!

1 like

Dankje! Ik heb je een pm gestuurd

Hoe kan ik de moderators bereiken? Je wilt je account opzeggen, je naam wijzigen of hebt een andere vraag en/of verzoek? Dan kun je de moderators bereiken via een bericht naar @moderators. Let op: privéberichten naar individuele moderators of admins worden niet in behandeling genomen.

1 like

Dankje! Ik ga jullie berichten via @moderators

Ik heb ooit dit topic gemaakt maar erger mij al langer aan de TT. Kan dat worden veranderd in: Wat is jullie binnenhuistemperatuur?

:blush:

Strekking is hetzelfde toch?

Ik vind het wat netter lijken en het is ook iets minder lang.

1 like

Hoe kan ik een bericht quoten?

Heb je de FAQ wellicht al gecheckt?

2 likes

Is het mogelijk om de topics die ik het meest volg bovenaan vast te zetten? Ik ben alle instellingen al 1 voor 1 langs gegaan maar ik kom er niet uit. Heb wel een melding aan kunnen zetten.

1 like

Bij mij niet. Maar heb je een iphone? In safari staat naast de url aA en daar kan je de lettergrootte aanpassen, misschien staat ie perongeluk op 85%

@moderators ik logeer nu tijdelijk ergens en steeds als ik hier op de wifi ga, kan ik niet meer forummen. Ik weet niet of het ipadres vanaf het forum wordt geblokt of dat de site door de host hier wordt geblokt, maar om mezelf een genant gesprekje met de host te besparen, vroeg ik me af of jullie het kunnen inzien? Dus of ik vanaf een bepaald adres miss geblokt ben ofzo?