Vragen aan de mods en admins

Ok. Zat gisteren toevallig m’n badges te bekijken en zag dat ik nog basic was dus dacht al :face_with_raised_eyebrow: haha

Oh dit is helemaal top, dankjewel!

Als ik een post van iemand opsla en die persoon verwijderd haar account inclusief alle berichten, verdwijnt dan ook de post die ik opgeslagen had uit mijn bladwijzers?

1 like

Huh, volgens mij ben ik blind.
Kan nergens vinden waar ik een bericht van iemand op kan slaan?

Ik heb 2 vraagjes. Is er al een functie voor multicitaat?

Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar ik begrijp niet hoe de zoekfunctie werkt, het is onduidelijk voor me in welk veld ik mijn zoekterm in moet vullen. (Dat is meteen vraag 2)

Hoi Modena,

Zeker, vanaf het begin zelfs! En die is ook og eens heel eenvoudig in het gebruik!

Als je een post opstelt (in reactie op een ander bv) dan kun je in posts van anderen tekst selecteren. Als je dat doet zie je meteen de optie ‘citeren’ staan boven de geselecteerde tekst. Klik daarop en het wordt als quote toegevoegd aan je post. Je kunt dat zo vaak herhalen als je wil en je kunt dat ook bij alle posts doen die je maar wil. Dit werkt op mobiel overigens net zo.

Screenshot van hoe ik jouw quote heb toegevoegd net:

Vraag twee:

Rechtsbovenin zie je vier iconen staan, waarvan de tweede een vergrootglas is (naast de megafoon voor de chat):

03

Als je op het vergrootglas klikt, krijg je een nieuw venster te zien waar je je trefwoorden in kunt invullen:

Op mobiel ziet die invulregel er bijna hetzelfde uit:

1 like

Bedankt voor de uitleg!

Klopt het dat het forum als internetpagina super veel batterij kost omdat het de hele tijd op de achtergrond vernieuwt?

Ah oke, helemaal afsluiten steeds dus want het slurpt mijn batterij echt leeg

Hoi!

Dat kan meerdere oorzaken hebben. Een ervan is de gekozen instelling van het topic: Onderaan elk topic kun je kiezen uit ‘in de gaten houden’, ‘volgen’, ‘normaal’ en genegeerd’. Zou je eens willen kijken of dat goed staat?
Een andere mogelijkheid is dat de server het een klein beetje druk heeft en dan volgen de notificaties van de likes later.

Jazeker! Als je naar je eigen voorkeuren gaat (rechtsboven op je eigen avatar klikken, dan in het menuutje op het tandwieltje), dan kun je bij ‘interface’ aanvinken dat je externe links in een nieuw tabblad wil openen.

Succes!

Je had je meldingen niet op ‘altijd’ staan. Dat heb ik voor je aangepast. Kun je ook zelf bij je instellingen doen.

2 likes

Mag het leed dat daten heet members only worden?

Wat mij betreft wel. Ik zag dat er 100% voor members only was gestemd.

1 like

Ja erg hè! Mijn batterij ging ineens een halve dag korter mee. Eigenlijk wel heel vervelend want zelfs tijdens online zijn kost het al zoveel meer batterij.

thanks!!!

misschien stom maar ik vind het dus leuk om de badges te verzamelen. Nu heb ik een melding gekregen dat ik de badge van “Autobiograaf” ontvangen heb, maar ik zie hem niet staan tussen de badges op mijn profiel.
Ik probeer ook die van 50 likes op een dag te verzamelen maar heb al meer dan 50 likes uitgedeeld vandaag en nog geen badge te zien.

1 like

Is dat niet als je er 50 krijgt op één post? Of is geven ook een badge waard?

er is eentje als je er 50 uitdeelt aan anderen in 1 dag en ook eentje als je 50 likes op een post krijgt; maar ik ging voor die van het uitdelen

Ahhh oké weer wat geleerd.

1 like

Ik las deze melding als 1.347 vragen

Schrok me rot.

1 like