Hoe kun je zien hoeveel posts je hebt? Ik heb er geen 50 denk ik en zal nog wel even duren, maar zou het wel graag ergens willen kunnen zien! Bedankt alvast!
Ik vind het eigenlijk wel goed dat men binnenkort (na het ‘te laat’ behalen van de 50 posts) contact op moet nemen met een mod om deel te kunnen nemen aan de members-only topics. Omdat er dan ook gekeken kan worden hoe er aan die 50 posts is gekomen. Maar nu is mijn vraag: wórdt er dan ook gekeken naar hoe diegene aan de posts is gekomen? Want in 1 dag kun je makkelijk 50 posts schrijven als je zou willen, om vervolgens alleen mee te lezen met de members-only topics. Of wordt er alleen gekeken óf er daadwerkelijk 50 posts behaald zijn?
Op mijn telefoon (iPhone 8) lijkt de terug knop niet te werken. Ik kan erop drukken wat ik wil, maar het doet verder niets. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Nu met het invoeren van de grote lijst gaat het eigenlijk (bijna) alleen om gebruikers die we al een poos kennen. Het voordeel van handmatig werk is inderdaad dat je het bewust kunt doen, of besluiten niet te doen als je iets geks opvalt. Stel dat iemand in drie dagen vijftig memes gaat zitten posten, ik noem maar wat, dan zouden we die bijvoorbeeld niet zomaar alleen op basis daarvan toegang geven.
Dat is wel een goede! Ik vind het leuk om op de what are you really wearing etc te kijken, maar het gaat me wat ver om daarom even 20 posts ineens te plaatsen. Dus tegen de tijd dat ik er 50 heb kan ik hier een berichtje plaatsen toch?
Even een berichtje sturen naar een van de mods!
Ah sorry, nog niet gezien. Wacht ik dat even af!
De chronologie klopt bij mij niet meer. Zie onderaan posts van 5 dagen geleden en dan moet ik naar boven scrollen om de nieuwste posts te zien
Vandaar!! Thanks!
Dit forum wordt het nieuwe instagram
Grapje natuurlijk.
Hahaha nee man
Zocht jij nou trouwens naar fijne strings? Slide even in mn priveberichten, dan stuur ik je na mn werk wat linkjes
Ja!
Zou het mogelijk zijn om bovenaan de pagina ook een knopje "antwoorden " te hebben? Die scrolldinges doet het vaak niet bij mij en als ik een ouder topic opzoek om er wat in te zetten, is het nogal lastig in het antwoordvak te komen…
Ik heb vandaag wat geswitcht tussen verschillende thema’s om te kijken hoe ze er allemaal uitzagen, maar ineens kan ik niks meer kiezen? Volgens mij ben ik geëindigd ergens bij een thema met “matrix” oid? Please help, want heb geen idee hoe ik het nu weer terug moet zetten
Laat maar, heb het al weer aangepast gelukkig
Hoi,
Ik heb ineens -17 berichten geplaatst zie ik . Hoe kan dit?
Oh oeps, overheen gekeken
Dat wordt aanpoten als ik 50 berichten moet hebben om bij members only te mogen
Nee joh we weten ervan. Zijn we slim genoeg voor om rekening mee te houden. Wordt wel gefixed maar gaan we niet op wachten.