Vragen aan de mods en admins

Het tekstvak werkt soms niet meer goed op mijn telefoon. Alleen hoe leg ik dat uit… op het scherm reageert ie hoger dan ik klik. Als ik dus op de antwoorden knop wil klikken, selecteert ie tekst een stukje daarboven. Dit gebeurt volgens mij als ik het toetsenbord op mn telefoon ‘afsluit’. Nu ook gedaan en nu kan ik dus niet op de antwoorden knop klikken en moet ik eerst de pagina opnieuw gaan laden voor ik dit bericht kan verzenden. Of nee vernieuwen is niet genoeg, uit het topic en weer terug

Zo te zien niet. Dus nu wel en lijkt te werken. Thanks!

1 like

Eerdergenoemde manier om te multiciteren doet het niet bij mij op m’n telefoon. Dus selecteren en dan op citaat klikken, werkt maar eenmalig.

En ander vraagje, is het misschien mogelijk om een reactie te plaatsen (op het topic, niet specifiek op een persoon) terwijl het topic onthoudt waar je gebleven bent? Nu moet je eerst naar beneden scrollen en daarna maar weer terugzoeken waar je was.

Je hoeft niet naar beneden te scrollen om een reactie te tikken he? Dat dacht ik eerst ook even maar is niet zo. Als je dan gewoon ‘back’ gebruikt zou je moeten komen bij waar je was.

Wat voor telefoon gebruik je trouwens @anon31425118?

Ik was te optimistisch want net had ik weer dezelfde problemen. Ik wilde in mn tekst iets aanpassen maar dan klikte ik steeds op cursieve tekst daardoor grr

Dit heb ik ook… Is hamburgthema het standaard thema? Ik heb namelijk niets veranderd aan de instellingen.

Wacht, hè? Waar is die reageer knop dan behalve onderaan de pagina? :open_mouth:

De terugknop en ik hebben een knipperlichtrelatie :frowning: soms werktie perfect en soms spring ik terug naar de plek waar ik was voor ik ging bijlezen (100 berichten geleden zeg maar).

Dat pijltje rechtsonder een bericht, dat naar links wijst, daarop klikken om te reageren!

1 like

Ja dan reageer ik op een persoon. Maar ik wil reageren op het topic.

Edit: ik zie waar de verwarring ontstaat, zal bericht even aanpassen.

Ohh. Maar waarom zou je eerst een reactie willen plaatsen en dan pas de overige berichten willen lezen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Want hoe jij het wilt is niet zo handig denk ik. Dan moet je eerst idd naar beneden en dan onthouden waar je was en weer terug.

Waarom moet ik eerst alle berichten lezen voor ik kan plaatsen :stuck_out_tongue:
Als ik specifiek naar een topic ga om iets te posten ga ik dat eerst doen en dan pas de rest lezen.

1 like

Volgens mij niet! Maar ik heb met dat thema dus nog steeds problemen, had te vroeg gejuicht

@Evenveel ik heb ook chrome maar dan op een S7.
Twijfel of ik ga kijken of het op de andere browser wel werkt want ik doe alles met Chrome haha

Dan zit er niets anders op denk ik dan het nummer van het bericht onthouden waar je was en dan weer terugscrollen als je iets gepost hebt :nerd_face:

2 likes

Ik heb hamburgerthema ingesteld maar lijkt juist erger te worden. Heb het wel op Samsung maar niet met htc. Ik word er echt helemaal leip van, klik eerst 5 andere dingen aan voordat ik heb wat ik wilde en antwoorden kan pas als ik een of twee keer heb gerefreshed… @Nescio @Lula @anon68622085 any help?

Ik heb op mijn telefoon (website en app) dat de banner met het logo deels over het scherm valt, zodat ik niet in de zoekbalk kan typen. Ik heb hamburger thema

Waar bij instellingen kan je dat veranderen ?

Als ik een post geliked heb en ik wil het na een tijdje toch u liken dan kan dat niet meer. Kan me helemaal suf tikken op het hartje maar het lukt me niet.

dit heb ik ook! tijdje terug gevraagd maar zou aan mn telefoon moeten liggen, heb een iphone 5 dus relatief klein schermpje waardoor niet alles erop past

1 like