Vragen aan de mods en admins

Ja moet je op de naam klikken van het onderwerp (dus bijv op Zwanger en Kinderen) en dan kan je op dat bolletje klikken en kiezen voor genegeerd
Heb ik net ook gedaan

1 like

Als ik op een topic klik om 1 nieuwe post te lezen staat die post bovenaan de pagina en onderaan/in het midden allemaal aanbevolen topics. Meer mensen die dan moeten zoeken naar de laatste post, doordat die niet in het midden van de pagina staat zoals je zou verwachten?

als iemand begrijpt wat ik bedoel haha

Is dit de naam die blijft of komt er nog een andere naam voor dit forum?

1 like

Is al een paar keer beantwoord (oa door mij haha) er wordt eerst gefocust op betere functionaliteit en daarna kan er gekeken worden naar een andere naam!

1 like

Haha oké :slight_smile: Duidelijk.

1 like

Er is een nieuwe geplaatst :slight_smile:

7 likes

Kan ik mijn naam nog veranderen? Ik wil liever toch iets anoniemer kiezen.:sweat_smile:

Moet je even een pm sturen

Moet je een bepaald aantal berichten hebben om een nieuw topic te kunnen openen?

Ah nu zie ik het, bedankt!

1 like

Mijn tag functie werkt niet goed.
Als ik bijv iemand wil taggen krijg ik een lijstje met random andere gebruikers. Ik moet de naam zelf helemaal voluit typen.

Ik check het Netflix topic even oké

Edit: er is een poll, zie ik. Even afwachten tot morgen met alle stemmen? Dan kunnen we ze eventueel samenvoegen

1 like

Huh, mijn post in wjekw moet ineens goedgekeurd worden, is dat nieuw? Heb niks geks gezegd volgens mij…

Nee, klopt. Ik zie er meer voorbij komen. Moeten uitzoeken waar het aan ligt. Ligt in ieder geval niet aan jou

2 likes

Het kan altijd erger

15 likes

Hoi, is dat nu nog steeds het geval? Of is dat inmiddels weer voorbij?

@Oprah heb je het alleen bij korte hele snel getypte berichten? Dat goedkeuren? Kan zijn dat je te snel typt.

Hm, @anon25548216 kan het zijn dat ons @Oprah nu als spam gezien wordt omdat ze een paar keer heel snel een aantal korte berichten typte? Dan ze nu standaard goedgekeurd moet worden?

Dat is best mogelijk.

@Oprah: zag je toevallig iets van een melding voorbijkomen dat je wel heel erg snel tikte?

Maar dat heb ik expres verkeerd getypt om jullie te stangen…

OMG ik typte express met 2 s’en… komt door mn nieuwe naam

4 likes