Vragen aan de mods en admins

Mag ik je even in privé messagen om eens verder te graven? Scheelt weer de mensen hier lastigvallen :wink:

Ik heb het nog steeds.

1 like

Ik heb het probleem ook vandaag! 2 keer gepost en beide keren die melding. Geen korte dingen en dicht na elkaar ofzo

Ik heb het ook! Dit bericht is meteen een test of het altijd zo is.

Zie het bericht wel elke keer vrijwel meteen alsnog staan in het topic. Of zijn jullie gewoon zo snel?

Ik heb denk ik iets ingesteld dat ik allerlei topics volg en notificaties ervan krijg, ook met nieuwe topics blijkbaar. Ik kan alleen niet vinden hoe ik dat gedaan heb en hoe ik dat uit zet?

Ja klopt dat heb ik gevonden, dus ik zet steeds zo’n topic weer uit, maar er blijven nieuwe bij komen?
Alsof ik een soortvan standaard instelling heb aangepast, maar ook bij settings kan ik het niet terug vinden

zou nogal wat zijn als je nu volledig verbrand bent omdat je alles moest goedkeuren OMG

Haha thanks mods! Ik durfde bijna niets meer te posten omdat ik het zo zielig vond dat jullie alles moesten goedkeuren.

2 likes

Wat al bruin is, verbrandt niet zo snel :wink:

Niet iedereen had er last van. Een paar mensen. En uiteindelijk is het opgelost.

2 likes

Aaah super dat was het! Had dat bij centraal station per ongeluk aangezet

1 like

Ik krijg niet van alle likes een melding? Als ik likes krijg op een bericht, krijg ik enkel melding vd eerste liker en niet meer van de rest? En volgens mij heb ik ook al eens een melding van een tag niet gekregen. Wat ik wil zeggen is: van niet alles krijg ik een melding. Is dat iets dat ik moet aanpassen in m’n instellingen of is dit een forumfoutje?

dat van die likes kun je instellen! Staat nu waarschijnlijk op iets van melding van de 1e like en samenvatting per dag oid, en dan kun je ook aankruisen melding van elke like

2 likes

Bij je instellingen. Heb het al voor je aangepast

1 like

Wat bedoel je met wijlen :sweat_smile:
En ja ik had meldingen van likes daar automatisch uit staan haha maar snapte de werking hier niet helemaal.

Maar dankje @Lula ik zie dat het aangepast is!

O oke haha sorry wist niet dat het effectief een Nederlands woord was. Dacht mss dialect ofzo want nog nooit gehoord maar ok bedankt weer iets geleerd!

2 likes

Als iemand wordt gequote en ik klik naar het originele bericht, dan komt er rechtsonderin een blauw knopje met ‘Terug’ te staan. Als ik hierop klik, stuurt die mij echter niet altijd terug naar het bericht waar ik gebleven was. Soms reageert die knop überhaupt niet, een andere keer word ik veel verder in het topic teruggestuurd. En op andere momenten doet ‘ie het juist weer perfect.

Ik heb dit probleem vooralsnog alleen op mijn telefoon, laptop weet ik eerlijk gezegd niet.

6 likes

Ik heb dit soms ook!

1 like

Ik wilde hetzelfde komen zeggen!

Allen,

Ik heb dit zelf nog niet gezien maar ik zal het in de gaten houden. @anon98052296 en @Bubbless, hebben jullie net als @Sax dit ook alleen op mobiel?