Ik krijg al een tijdje een foutmelding als ik de samenvatting van mijn profiel wil bekijken. Ik krijg dit niet als ik bij anderen kijk. Moet ik zelf ergens op klikken ofzo?
dit is een beetje een irritant probleempje: bepaalde profielen zijn stuk, in die zin dat ze zich niet laten bekijken terwijl dat wel zou moeten kunnen. dit is in behandeling bij de forumsoftware-ontwikkelaars, begreep dat er wel iets van een oplossing in zicht leek. maar heeft de aandacht dus.
hieraan gerelateerd trouwens een tip: ik zie weleens mensen schrijven dat ze iemand geen pb kunnen sturen omdat ze het profiel niet kunnen bekijken.
dat hoeft niet via het profiel! je kunt altijd naar je eigen berichten gaan, linksboven ânieuw berichtâ selecteren en daar de naam van de ontvanger invullen.
even een pb naar âmoderatorsâ sturen, dan wordt t voor je geregeld!
Is dit inmiddels geactiveerd en zo ja, hoe kan ik het uitzetten bij mezelf? Sorry als het antwoord al gegeven is, ik gebruikte de zoekfunctie maar kwam er niet helemaal uit.

Ja! Klik op je ava, dan op het tandwieltje dan in de rechterbalk naar interface en dan staat er ergens
Hide my public blabla en die kun je aanvinken
Jaaa, dank je wel!

@ZusjevanJoost deze moet je hebben (zie bericht waarop ik heb gereageerd, sorry beetje onhandig maar weer even niet hoe ik dit handiger kan doen op mobiel).
Jij ook bedankt! Fijn dat het nu kan.
Ik open alle topics die ik wil lezen in een nieuw tabblad en scroll ze helemaal uit. Alleen de polls doen het dan niet meer.
@ de admins: Ik wil graag een trailer delen van een filmpje die ik elk jaar met vrienden maak. Mag dat en zo ja, in welk topic?
Waar gaat het over?
Graffiti op treinen. Compilatie van vorig jaar.
In dat geval is het helaas een nee⊠wegens het illegale karakter daarvan.
Is er een reden voor waarom dit in de huisregels staat?
sorry @Gast, ik heb jou iets te haastig geantwoord. Filmpje is ok. Een specifiek topic ervoor zou ik zelf eigenlijk niet weten, dan kom je al snel op wjekw uit denk ik.
Wat betekent foutcode 500 als je naar iemands profiel wil?
Heb de naam van de pagina doorgekrast want daar staat de forumnaam en misschien heeft diegene mij wel geblokkeerd en dat hoeft niet iedereen te weten.

Komen de spelletjes nog terug?
ik WIST het toen ik je naam zag! sorry dat het epibreren zo lang duurt, echt! maar thanks voor de reminder
Kan iemand mij helpen? Ik had toegang tot het members only gedeelte, maar nu al een paar dagen niet meer. Hoe kan dat?
dit kan ik niet helemaal plaatsen eerlijk gezegd⊠ik kan ook zo gauw geen aanvraag van je terugvinden? dus we zouden je sowieso moeten toevoegen. Als je zoân request zou willen doen maken we dat in orde!

Ik wilde in het game topic opzoeken wat mensen over het spel âFeâ zeggen, maar mijn zoekterm is te kort. Why?
Zoekmachines werken niet efficiënt als je te korte woorden gebruikt, want dan is er teveel dat past.
Voor de techniek-adepten onder ons: het heeft te maken met de techniek waarmee de zoekmachine probeert om ook woorden te vinden die heel erg lijken op de zoekterm (âfietstâ -> âfietsenâ enzo). Dat heet n-gramming en dat werkt aleen goed als woorden een minimale lengte hebben.
Bij deze zoekmachine is dat minimaal 3 geloof ik.
@moderators @Evi-lena is haar wachtwoord kwijt en ze krijgt maar geen nieuwe als ze er een aanvraagt! Kunnen jullie haar een nieuw wachtwoord mailen of iets dergelijks?