Vragen aan de mods en admins

Dat verandert niets helaas :cry:

Ah thanks! Ga ik op een ander moment op mn laptop eens kijken

1 like

update: Ublock was de schuldige, dus die heb ik uitgezet voor deze site.

1 like

Volgens mij kan je dan het beste een berichtje naar de mods sturen, dacht dat zij al je berichten in 1x kunnen verwijderen. Vervolgens kan je volgens mij dan zelf je account verwijderen.

Jammer dat je wil gaan! :pensive:

Nee begrijpelijk! Ik moet ook echt gaan minderen. Helemaal op vrije dagen inderdaad. En dan zit ik voor mijn werk ook nog de hele dag achter de pc, niet okƩ.

Opgelost

1 like

Hee, raar, die had ik nog niet eerder gezien. Funky!

Zal eens uitzoeken. Wel fijn dat je iig een workaround hebt gevonden!

1 like

Bij mij werkt het ā€˜stel je persoonlijke vraagā€™ topic weer een beetje raar. Krijg verbindingsproblematiek als ik het probeer te openen en met het stemmen ook af en toe een foutmelding.

Ik kijk zo even!

Ja sorry, zie nu pas dat ik op je geantwoord hebt. Was meer bedoeld als algemeen comment haha!

1 like

Is het mogelijk om berichten van een bepaald persoon te onderdrukken? Vind dat altijd een fijne optie.

Sorry als het al eens gevraagd is

Forumfeminarum.nl/?state=tracking (Ongelezen)
genegeerde topics kun je trouwens terugvinden via Categorieƫn in je accountvoorkeuren, dat wordt ook weleens gevraagd. Oftewel https://www.forumfeminarum.nl/latest?state=muted

1 like

Dat is niet mogelijk bij personen nee, alleen bij topics/categorieƫn/tags.

1 like

OkƩ, toch bedankt! Dan ga ik meditatietechnieken zoeken haha

6 likes

Hoe kan het dat ik bij sommige dit krijg als ik op hun profiel klik: This userā€™s public profile is hidden.
Kan je je profiel hier toch afscheremen dacht dat dat niet kon? En als dat dus kan hoe moet dat haha?

dit is pas mogelijk sinds de laatste upgrade! in je voorkeursinstellingen vind je deze optie terug, bij Interface.

1 like

Top, dankjewel!

vermoed dat je 'm dan idd voor jezelf unpinned had @Eddie

1 like

In aanvulling hierop: dit gebeurt automagisch. Als de mods een topic globaal pinnen dan staat hij bij iedereen bovenaan de topiclijst, de eerste keer dat ze de lijst opvragen.

Als je hem dan gezien hebt in de lijst dan zal hij daarna unpinned worden en gewoon meegaan in de standaard flow. Je kunt hem wel voor jezelf hard vastzetten door op de pin te klikken.

2 likes

Kan ik me terugtrekken uit het MO gedeelte? Ik heb van de zomer toegang hiertoe gevraagd vooral omdat ik het strak in je kerstpak topic altijd zo leuk vond, alleen ben ik hier de laatste tijd echt weinig te vinden en door de discussie over MO besef ik dat ik nu eigenlijk een soort indringer ben daar.