Dat heeft geen zin joh, @quantum weet toch meteen wie het schrijft
Fijn om te horen dat het hier toch terug op tafel ligt
Ik heb dit ook, maar alleen als ik het forum open via de snelkoppeling op mijn startscherm. Als ik gewoon in de browser naar het forum ga, heb ik er geen last van
Ga je weg?
Als je je account wilt verwijderen, kan dat zodra alle posts die eraan hangen verwijderd zijn. Op dat moment verschijnt de optie in de accountvoorkeuren (onder de avatar-instelling).
Mocht je hierbij tegen problemen aanlopen, kun je een berichtje sturen naar ‘moderators’, dan helpen we je ermee.
Is het eigenlijk mogelijk om in 1x alles als gelezen te markeren en kijk ik er overheen?
Op Google Chrome via mijn laptop kan ik niet meer inloggen/posten, heb de cookies al gewist en mijn laptop opnieuw opgestart. Op chrome via mijn mobiel kan ik wel nog gewoon alles. Is er nog iets wat ik kan proberen om het te fiksen? Dit is iets te goed tegen het soggen.
ja is mogelijk: je gaat naar Ongelezen en dan heb je daar rechts een knopje ‘negeren’.
als je alles op gelezen wilt zetten selecteer je alles en klik je op negeren.
met Vincent ziet t er zo uit:
wat krijg je precies voor resultaat wanneer je met chrome op de laptop probeert in te loggen?
hier zit je bij Nieuwste, verander Nieuwste eens in Ongelezen?
Dat verandert niets helaas
Ah thanks! Ga ik op een ander moment op mn laptop eens kijken

Ik krijg het knopje niet te zien.
update: Ublock was de schuldige, dus die heb ik uitgezet voor deze site.
Volgens mij kan je dan het beste een berichtje naar de mods sturen, dacht dat zij al je berichten in 1x kunnen verwijderen. Vervolgens kan je volgens mij dan zelf je account verwijderen.
Jammer dat je wil gaan!
Nee begrijpelijk! Ik moet ook echt gaan minderen. Helemaal op vrije dagen inderdaad. En dan zit ik voor mijn werk ook nog de hele dag achter de pc, niet oké.
Opgelost
Hee, raar, die had ik nog niet eerder gezien. Funky!
Zal eens uitzoeken. Wel fijn dat je iig een workaround hebt gevonden!
Bij mij werkt het ‘stel je persoonlijke vraag’ topic weer een beetje raar. Krijg verbindingsproblematiek als ik het probeer te openen en met het stemmen ook af en toe een foutmelding.