Vragen aan de mods en admins

Zie de post! Had wat te vroeg op antwoorden geklikt

1 like

Het is gefixed! Als je het blokje nog steeds ziet op je mobiel: Even de site herladen en hij is weg.

Dankbetuigingen mogen op het tafeltje hiernaast worden geplaatst:

(☞^_^)☞ ┬─┬

10 likes

Een nieuwe gebruikersnaam is geen probleem, daar hoef je niks opnieuw voor aan te maken, dan is een pb’tje naar ‘moderators’ genoeg.
Als je een specifieke moderator/admin tagt kan het wat langer duren als die toevallig even niet online is.

1 like

Super, dankjewel!

Wat een tof probleem! Wat voor telefoon heb je? Ik kan het bij mij namelijk niet reproduceren (iPhone 6s), maar ik wil wel eens verder kijken!

Hoe zet je rotatie uit? In de browser, of in de algemene instellingen van je telefoon zelf?

Ik heb dezelfde telefoon maar heb dit probleem niet, misschien handig om te weten om uit te zoeken waar het probleem aan ligt

1 like

is er ooit nagedacht over een nieuw anoniem account?

1 like

Er wordt naar een constructie gekeken op dit moment. Dat vereist eerst wat testwerk.

4 likes

Dat heeft geen zin joh, @quantum weet toch meteen wie het schrijft :stuck_out_tongue:

14 likes

Fijn om te horen dat het hier toch terug op tafel ligt

Ik heb dit ook, maar alleen als ik het forum open via de snelkoppeling op mijn startscherm. Als ik gewoon in de browser naar het forum ga, heb ik er geen last van

2 likes

Ga je weg? :open_mouth:

Als je je account wilt verwijderen, kan dat zodra alle posts die eraan hangen verwijderd zijn. Op dat moment verschijnt de optie in de accountvoorkeuren (onder de avatar-instelling).

Mocht je hierbij tegen problemen aanlopen, kun je een berichtje sturen naar ‘moderators’, dan helpen we je ermee.

Ga je weg @Dombo? :frowning:

Is het eigenlijk mogelijk om in 1x alles als gelezen te markeren en kijk ik er overheen?

Op Google Chrome via mijn laptop kan ik niet meer inloggen/posten, heb de cookies al gewist en mijn laptop opnieuw opgestart. Op chrome via mijn mobiel kan ik wel nog gewoon alles. Is er nog iets wat ik kan proberen om het te fiksen? Dit is iets te goed tegen het soggen.

ja is mogelijk: je gaat naar Ongelezen en dan heb je daar rechts een knopje ‘negeren’.
als je alles op gelezen wilt zetten selecteer je alles en klik je op negeren.
met Vincent ziet t er zo uit:


wat krijg je precies voor resultaat wanneer je met chrome op de laptop probeert in te loggen?

Ik krijg het knopje niet te zien.

hier zit je bij Nieuwste, verander Nieuwste eens in Ongelezen?