Vragen aan de mods en admins

He, hoezo moet een nieuw topic opeens goedgekeurd worden? Die melding heb ik nog nooit gehad…

dat is een paar maanden geleden ingesteld, hier vind je het antwoord:

1 like

Er was eerder de optie om uit te zetten dat als je post je meteen naar de laatste post gaat, zodat je kunt posten maar ook gewoon rustig verder kunt lezen zonder dat je moet onthouden waar je was en terug moet scrollen. Komt dat nog terug? Of is het al terug en kijk ik er overheen in de instellingen? Mis dat namelijk wel een beetje…

klopt inderdaad, vinden wij ook jammer. is niet instelbaar verder. hopelijk komt het redelijk snel terug, we houden het in de gaten. dit soort dingen wordt vaak in updates verholpen. maar hiervoor zijn we dus helaas afhankelijk voor van de softwareleverancier.

1 like

Dank voor de snelle reactie! En dan wachten we het gewoon rustig af. Heb inmiddels ook alweer ingebakken zitten dat ik onthoud bij welke reactie ik was (heel handig dat balkje met die teller), dus het is ook geen ramp :smile:

1 like

Ik kan sinds een tijdje niet meer linkjes enzo (opmaak items?) invoegen. Heb alleen nog het uploadpijltje met daaronder o.a. camera. Heb ik per ongeluk iets veranderd? Ik forum altijd vanaf (dezelfde) mobiel. Wil het graag terug :smiley:

Ok @Lula @Mhysa dit moet een geval van dikke vingers zijn :face_with_hand_over_mouth:. Ik drukte daar steeds op dacht ik en dan klapte het bericht dicht. Denk dat ik te ver naast zat. Vet dom. Sorry :expressionless:
Heee de emoticons kan ik nu wel beter zien :smile:

Zijn de anonieme polls in bijvoorbeeld Stel je persoonlijke vraag-topic echt anoniem of kunnen mods stiekem toch zien wie wat gestemd heeft?

2 likes

Is er ook een mogelijkheid om privéberichten te verwijderen? Bij sommige kan ik mezelf uit het gesprek verwijderen maar bij een aantal ook niet…

Deze zag ik níet aankomen.

2 likes

dit is een handeling die je niet zelf kunt uitvoeren. je kunt een berichtje sturen met moderators als ontvanger, dan wordt het in orde gemaakt.

klik op je profielplaatje rechtsboven, dan krijg je een envelopje. dit brengt je naar de persoonlijke berichten! nieuw bericht klikken, dan ben je er.

Daar die blauwe knop!

Als je op mijn avatar klikt, kan je dan op de blauwe knop ‘bericht’ klikken?

Want dan zou je op die manier een bericht kunnen sturen. Dan haal je mijn gebruikersnaam weg en dan vul je daar moderators in.

Wat niet? Random berichtje hier :joy:

1 like

Iemand vroeg hoe ze haar account kon verwijderen.

Mensen die hier uit het niets komen, een controversiële mening ergens op geven, daar kritiek op krijgen en dan gekrenkt zijn en direct hun account deleten.

Om soms een week later met een nieuw account terug te komen.

3 likes

Was dit… die ene… uit het eotb… topic?

Uiteraard

Als ik een foto wil maken om bij m’n bericht te voegen, krijg ik wel de camera app, maar verder alleen een zwart scherm. Ik heb de app wel toegang gegeven tot m’n camera…