Vragen aan de mods en admins

Kan iemand mij helpen? Ik had toegang tot het members only gedeelte, maar nu al een paar dagen niet meer. Hoe kan dat?

dit kan ik niet helemaal plaatsen eerlijk gezegd… ik kan ook zo gauw geen aanvraag van je terugvinden? dus we zouden je sowieso moeten toevoegen. Als je zo’n request zou willen doen maken we dat in orde!

Zoekmachines werken niet efficiƫnt als je te korte woorden gebruikt, want dan is er teveel dat past.

Voor de techniek-adepten onder ons: het heeft te maken met de techniek waarmee de zoekmachine probeert om ook woorden te vinden die heel erg lijken op de zoekterm (ā€˜fietst’ -> ā€˜fietsen’ enzo). Dat heet n-gramming en dat werkt aleen goed als woorden een minimale lengte hebben.

Bij deze zoekmachine is dat minimaal 3 geloof ik.

2 likes

@moderators @Evi-lena is haar wachtwoord kwijt en ze krijgt maar geen nieuwe als ze er een aanvraagt! Kunnen jullie haar een nieuw wachtwoord mailen of iets dergelijks?

1 like

Heeft ze wel het juiste emailadres gebruikt?

Ja ze zegt van wel!

1 like

Gelukt, dank jullie voor de moeite :heart:

1 like

Kunnen jullie mijn account verwijderen of moet ik dat zelf ergens kunnen?

voor mensen die hun account willen opheffen: het klopt dat je dit niet zelf kunt. de manier om dit te regelen is een pb’tje naar ā€˜moderators’.

Ik volg verschillende topics, maar merk dat ik sommige ineens niet meer volg. Hoe zou dit kunnen? Ik heb er zelf niks mee gedaan.

Misschien dat het oude topic is gesloten? Nieuwe versies van een bepaald onderwerp volg je in ieder geval niet automatisch.

1 like

Hoe zet je de meldingen uit van een topic dat je hebt aangemaakt?

Nop. Het bewust kinderloos e.d. volgde ik al en daar is geen 2e versie van.

Op volgen zitten ipv in de gaten houden.

1 like

waarom kan ik sommige topics niet zien? Zoals deze:
https://www.forumfeminarum.nl/t/break-ups/1431/67

Waar doe ik dat?:

In het topic zelf.

1 like

Ik heb sinds gister dat ik mijn ava rechtsboven niet zie. Ook niet als ik ergens reageer en die van sommige anderen zie ik ook niet. Een doorzichtig vlak met vier lijntjes waar een plaatje hoort.

Ook verdwijnt rechtsonder het aantal posts soms. Ene topic kan ik dat gebruiken en andere topic klik ik erop en verdwijnt het.

Weten jullie waardoor dit komt en wat ik eraan kan doen?

Ik zie jouw avatar ook niet. En die van @Nox kan ik ook niet zien. Ik zie ook geen vlak met lijntjes, ik zie gewoon niks.

Probleem met avatars is opgelost, sorry voor het ongemak!

1 like