Vragen aan de mods en admins

Dank je wel, dat ga ik doen!

Wanneer mag een nieuwe gebruiker berichten plaatsen?
En wanneer mag een gebruiker persoonlijke berichten sturen?

Dit kun je lezen in de FAQ! En volgensmij kun je als nieuwe gebruiker gewoon meteen plaatsen?

Posten en pb’s sturen mag je al.
Wel kun je als nieuwe gebruiker te maken krijgen met een limiet aan het aantal posts dat je achter elkaar in het zelfde topic kunt plaatsen, dan moet je wachten tot er weer iemand anders gereageerd heeft. Dat is een maatregel van het systeem om spam tegen te gaan.

Hoi!
Ik kan helaas het antwoord nergens vinden op het forum, en ik kom er zelf ook niet uit. Tot en met gisteren veranderde ik altijd het thema naar “dark” maar gisteren stond het forum weer automatisch op witte achtergrond. En nu lukt het mij niet meer om van thema te wisselen. Is dit verplaatst? Ik kan nergens meer de thema’s zien, waardoor ik die optie ook niet meer heb om een andere te kiezen. Klopt dit dat het veranderd is of kijk ik niet goed genoeg? :wink:

2 likes

Waarom dit niet altijd meer getoond wordt in het ‘hamburger’ menu (en waarom het wijzigt) is helaas niet bekend, maar je kunt dit ook wijzigen vanuit je voorkeuren/preferences: klik op je avatar en kies het meest rechtse icoontje. Onder Interface vind je de thema’s.

Heel erg bedankt! Het is gelukt nu :+1:

1 like

Zit hier de huillach bij? Want die mis ik (ook) haha. Zit nu niet mobiel dus kan niet zien.

Klopt het dat er in de Faq niet staat hoe je je account kunt laten verwijderen? Weet iemand wie ik een bericht moet sturen om m’n account te verwijderen?

Naar @moderators.

Oké top, dankjewel!

Groene rand eromheen betekent dat je online bent

3 likes

Dat betekent volgens mij dat die persoon online is, tenzij je profiel op privé staat, dan kan je dat niet zien.

3 likes

Dat zit in je voorkeuren, onder Interface.

Heet ‘Hide my public profile and presence features’ of ‘Mijn openbare profiel en aanwezigheidsfuncties verbergen’.

2 likes

Moet ik voor vragen een mod of admin een dm sturen? Twee admins berichtje gestuurd maar weken later nog geen reactie dus ik dacht misschien doe ik iets verkeerd?

Zie de FAQ:

Hoe kan ik de moderators bereiken?

Je wilt je account opzeggen, je naam wijzigen of hebt een andere vraag en/of verzoek? Dan kun je de moderators bereiken via een bericht naar @moderators. Let op: privéberichten naar individuele moderators of admins worden niet in behandeling genomen.

4 likes

Duidelijk, dankjewel! :grin:

Dit is wat je doet:

Klik op je avatar
Klik op het poppetje rechts (als je er over hovert zie je Voorkeuren/Preferences)
Klik op Voorkeuren of Preferences
Ga naar Interface
Nu ben je er en kun je themes selecteren.
Niet vergeten onderaan op Save changes of Wijzigingen opslaan te klikken en you’re good to go.

1 like

Is er trouwens ook een mogelijkheid om de topics die je het meeste leest/beantwoord ergens te verzamelen/onder elkaar te zien staan?

4 likes