Vragen aan de mods en admins

Goeie, vooralsnog niet maar is mss wel een leuk idee om eens aan de ontwikkelaars van de software voor te leggen.

6 likes

Ah dat kan dus toch niet, ik dacht steeds misschien kijk ik er wel over heen. Maar zou leuk zijn als dat zou kunnen! Voor nu hou ik het gewoon bij de zoekfunctie en ā€˜in de gaten houdenā€™ Bedankt voor je snelle antwoord.

1 like

Op mijn iPhone had ik altijd een dark theme aanstaan. Deze doet het nog wel, maar sinds vandaag is de onderste balk met de knoppen naar huisregels etc wit geworden. Kan daar iets aan gedaan worden?

Vind de nieuwe reacties wel heel tof!!

2 likes

Daar wordt volgens mij/hopelijk al naar gekeken

1 like

Oef ja, ik vind die witte balk ook mega storend. Zo fel

1 like

Bedoel je niet gewoon het topic ā€˜volgenā€™ ipv ā€˜in de gaten houdenā€™? Dan krijg je al je favoriete topics onder elkaar.

Nee dat bedoel ik niet. Bij ā€˜in de gaten houdenā€™ krijg je ook een melding dat er gereageerd is, ook als het niet op jou is.

Bijv. bij het filmtopic waar niet zo vaak word gereageerd, had ik eerst dat als er dan een berichtje was gepost ik het dan pas veel later zag omdat er dan al heel veel gereageerd was op andere topics. Dan zakt het topic naar beneden op de homepagina en zo ver scroll ik niet altijd door. En ik was het topic vergeten dus al even geleden dat ik had gekeken.

In elk geval ik hou op deze manier een aantal favoriete topics bij :innocent:

1 like

Ik heb soms dat emojiā€™s niet zichtbaar zijn, in plaats van emojiā€™s zie ik dan witte vierkantjes met een kruis er door heen.
Op mijn telefoon (in o.a. Whatsapp) heb ik wel de nieuwste emojiā€™s. Hoe kan het dat ik ze dan toch hier soms niet zie?

Screenshot_20210327-205256

Screenshot_20210327-205306

Geen halszaak uiteraard, meer nieuwsgierigheid.

Vreemd, wat voor telefoon gebruik je? Gebruik je de app of ga je via je browser?

2 telefoons, Motorola Moto G9 Plus en een Nokia 5.3, beiden met Android 10 en laatste updates. Beide apparaten hebben dit.

Ik weet niet zeker wat de app is, ik heb vanuit Chrome bladwijzers gemaakt op mijn homescherm en open die wel alsof het een aparte app is zeg maar.

Ik zag ook bij die post vierkantjes. Ik heb ook android 10 met laatste updates

Hmmm wat stom :pouting_woman: Geen idee of wij er iets mee kunnen, het klinkt op het eerste gezicht als een telefoonprobleem. Maar mochten er toch woorden van wijsheid over te spreken blijken dan zal ik dat doen.

De app kun je trouwens gewoon downloaden in de App Store, heet Discourse hub. Kan wel leuk zijn, dan zie je zonder in te loggen of je berichten en notificaties hebt.

4 likes

Weet iemand misschien of en hoe ik de witte balk onderaan het scherm wegkrijg in dark mode? Dit is pas sinds een aantal dagenā€¦

2 likes

Dat kan niet, maar we gaan ernaa kijken of die aangepast kan worden.

4 likes

Top! Thanks:)

Klopt het dat je een hartje kan geven en een smiley? Want ik had hier eerst een hartje gedaan, toen een smiley gekozen en nu staan er een hartje en smiley. Dus vroeg me even af is dat juist of toch niet

Ja had ik gesaan maar ik zag een hartje en een smiley. Maare ik was te snel begrijp ik nu. De verweking was nog bezig. Nevermind.

@fissa idd verwijderen je antwoord :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bij mij stond er eerst een hartje van jou en daarna de smiley. Toen was het hartje weg

1 like

Mij lukt het hartje geven sowieso niet, als ik klik op de hartjessmiley wordt het gewone hartje gegeven? Of doe ik wat verkeerd? Ik voel me echt oud nu. De andere smileys lukken wel.

(@Soy.peor Sorry, heb jouw bericht even gebruikt om te proberen!)

3 likes