Vragen aan de mods en admins

Oh nee, hoezo overweeg je deze zelfkastijding?

1 like

Klopt! Je kunt een berichtje sturen naar de moderators met je aanvraag!

1 like

@moderators sinds een paar dagen heb ik geen darkthema meer op mijn mobiel. Op de gewone laptop wel. Staat dat nu ergens anders? Ik kan het helemaal niet meer vinden.

Je gaat via je avatar naar preferences/voorkeuren:

image

Vervolgens naar Interface.

Daar kun je de themes selecteren.

2 likes

Er is een wijziging doorgevoerd bij youtube als gevolg waarvan previews niet meer werken als voorheen. In de volgende versie van de software is een aanpassing gemaakt om dit te ondervangen. Na het volgende onderhoud zouden we hier dus vanaf moeten zijn.

2 likes

ik had dit ook! maar als je dan bij YouTube op de ‘delen’ knop drukt dan krijg je een kortere link die het wel meteen doet (het is ook een iets kortere link https:/ /youtu.be/3U4yDkvRjvs)

(dit was de eerste random video op de homepage)

en als ik hem uit de balk plak dan niet
https://www.youtube.com/watch?v=3U4yDkvRjvs

misschien handige work around (is hier een NL woord voor?) voor tot het onderhoud!

3 likes

Is inmiddels afgerond, en previews van filmpjes werken weer!

4 likes

Missch gaat het hier al over in 1 van de topics, maar is het niet meer mogelijk om de reacties in 1 oogopslag op het oorspronkelijke bericht te zien?

Volgens mij zijn er ook genoeg mensen die blij zijn met deze aanpassing. Maar het korte antwoord is nee, dat kunnen wij niet veranderen. Ze zullen altijd wel voor iemand op een onhandige plek staan.

2 likes

Daar hebben wij geen hand in. Dat is de software zoals deze geleverd wordt. Tenminste, ik weet niet wat je bedoelt met twee plekken. Ik zie alles rechts. Maar als dat zo is, is het geen keuze vanuit ons.

Oh zo. De emoticon die het meest gekozen is, staat het meest links. Dus er zit een volgorde in, het loopt af.

1 like

Hi mods, sinds een paar dagen kan ik niet meer met een emoji reageren op posts. ik kan het hartje aanklikken en dan verschijnen de emojis maar als ik er eentje aan wil klikken, verdwijnt het. Ik heb het dark theme trouwens mocht dat er iets mee te maken hebben?

2 likes

Is dit met telefoon of desktop/laptop?

Telefoon!

Ik heb hetzelfde probleem. Ook op mijn telefoon. Als ik eerst het hartje aanklik kan ik het daarna nog wel aanpassen.

2 likes

Ik heb dit ook!

Je kan de moderators een pm sturen, zie FAQ

Is het misschien mogelijk dat ‘delen met’ icoontje weer onder de drie puntjes te zetten bij elke post? Ik druk er zo vaak ineens op dat ik bang ben een keer per ongeluk het forum met m’n collega’s te delen

Snap ik, maar superfijn dat eraan gewerkt wordt!

Missch ging het hier al over in 1 van de topics, maar is het niet meer mogelijk om alle reacties (in 1 oogopslag) op/onder het oorspronkelijke bericht te zien?

Vond het wel handig, wanneer ik topics teruglas om alle reacties onder elkaar te zien (en ook niet dubbel te reageren)