Ik heb het moestuintopic nog nooit opengeklikt
Maar ik heb het amsterdamtopic ook nog nooit aangeklikt dus ik snap het verschil niet zo goed. Ik klik nu soms drie keer een topic aan wat ik al helemaal uit heb, haha
Bij het Hamburger Theme heb ik er geen last meer van en is alles inderdaad zwart of grijs. Top, dankje!
Ik heb het classic theme en ik heb alle topics op normaal
Oh ja dit is wel duidelijk ja. Ik heb niet zo lichtgrijs of zwart als jij, bij mij op de laptop is alles dezelfde kleur blauw. Ik kijk even welk thema ik aan heb staan
Edit: ik heb m op discourse classic!
Ik heb mijn mobiel net op hamburger gezet en dat scheelt niet zoveel. Ik forum verder niet via mijn laptop
Oh ja dat is een oplossing denk ik. Thanksđ
Kan ik ergens weer uitzetten het forum me notificaties stuurt? Dat er (1) bovenin het tabblad staat. Vind het toch wel verwarrend.
Gebruik je chrome?
@Jenn Ja chrome en @anon68622085 Er staat bij mijn voorkeuren al dat ik live notifications geweigerd heb maar hij doet het toch
Chrome doet zelf ook meldingen als je daar toestemming voor hebt gegeven.
Rechtsbovenin de browser op die drie puntjes, en dan Instellingen.
Onderaan op Geavanceerd.
Klik onder âPrivacy en beveiligingâ op Instellingen voor content.
Klik op Meldingen.
Als je daar kiest voor âuitzonderingen beherenâ dan kun je voor elke site die ooit gevraagd heeft om toestemming voor meldingen die toestemming intrekken. Of juist toestemming geven als je ze eerst geblokkeerd had en je wil toch meldingen.
@Jenn Gevonden, thanks! @anon68622085 Nee er stond geweigerd omdat ik dat chrome had geweigerd. Kon er niks aan veranderen. Kennelijk stond hij tussen toestaand en geweigerd in chrome. Anyway, het is gefikst.
Grrrrrr hij doet het nog steeds! Ik heb het geblokkeerd in chrome en op het forum en er staat nog steeds (3)
Is het mogelijk om zoals op EGF posts in een multicitaat toe te voegen? Dat vond ik altijd chill, omdat je dan tijdens het bijlezen posts kon toevoegen.
Ah top dankje! Hulde voor het snelle reageren!
Ik krijg dit te zien in de topic lijst, heel.erg vervelend zo alles onder elkaar.
Ook kan ik nergens het âscrollbalkjeâ
vinden
Hoi! Wat gebeurt er als je je telefoontje een kwartslag kantelt, dus in de breedte leest ipv in de lengte?
En was dit eerder ook zo of heeft het eerder wel goed gewerkt?
Mag ik/ er een âwerken in het onderwijsâ topic openen/ worden geopend? Vond ik fijn op EGF!
Ja tuurlijk mag je die openen. Hoef je niet te vragen joh!
Kan je forummers negeren? En hoe?