Vragen aan de mods en admins

Kan je forummers negeren? En hoe?

Nee, het is niet mogelijk om gebruikers te negeren. Althans, niet in de zin van dat je hun berichten niet meer ziet. Je kunt er wel voor zorgen dat je het niet ziet als ze je taggen en ze je niet kunnen pm-en. Daarvoor ga je naar je profiel > voorkeuren > meldingen.

Mocht iemand zich niet wenselijk gedragen, kun je diegene ook altijd melden door op bij het bericht op het vlaggetje te klikken. Alleen de moderators en admins krijgen hier vervolgens bericht van.

1 like

Ik snap nieeeet hoe ik afbeeldingen in moet voegen.

Wat ik doe:

  1. ik klik op het pijltje omhoog
  2. kies voor “vanaf het web” en geef de URL van de afbeelding in

En dat werkt dus niet, dan komt er alleen een link te staan. Wat gaat er mis?

1 like

Ik heb rotatie uitstaan op mijn telefoon.en dit probleem heb ik sinds het begin.

Nee dan krijg ik dus een link te zien! @quantum

Maar mss ligt het aan ASOS/de link die ik daarvan kopieer? Alleen het is volgens mij wel de goede link, en ik zie anderen ook afbeeldingen van ASOS plaatsen, dus ik snap het niet :slight_smile:

1 like

En als je rechtermuisknop op de afbeelding klikt en dan afbeelding/koppeling openen in nieuw tabblad en dan die link doe daarboven komt kopieert?

Heel duidelijk verhaal wel, sorry haha

@quantum @WilderMind nee lukt niet haha, voel me echt een downie??

Kijk dit doet ie wel. Maar bij ASOS werkt het niet…

Dat ligt waarschijnlijk aan Asos, niet aan het forum. Je moet zeker weten dat de link die je gekopieerd hebt een jpeg is. Op sommige webshops kopieer je een ander soort link.

1 like

Ah dat kan inderdaad kloppen ja! Toen ik een asos afbeelding wilde opslaan ging dat ook al niet met rechter muisknop. Ik heb lig een prinstscreen van die afbeelding gemaakt en die geupload :smiley:

1 like

Klopt het dat je niet altijd melding krijgt van likes? Bij mij lijkt het heel random te gaan, soms staat er ‘:heart:️ door X en Y anderen’ en soms komt er maar 1 like binnen, maar dan is de post echt veel vaker geliked.

Oooooh, bedankt! Ik hoef niet per se een melding van elke like haha, maar ik dacht dat het een bug was. Zo fijn dat je zoveel dingen kan instellen naar je eigen wensen. Vind het forum echt super fijn nu ik eraan gewend ben :slight_smile:

5 likes

Is het een idee om een soort van FAQ op te stellen of zoiets? Aangezien hier best vaak dezelfde vragen voorbij komen volgens mij?

2 likes

Er is een handleiding. Maar ik moet even kijken of ik daar deze week tijd voor heb om het verder aan te vullen. Of een andere mod natuurlijk.

2 likes

Oh ja, hier: Forumhandleiding

1 like

Misschien is dit al gevraagd hoor, maar komt het nog dat het members only gedeelte alleen voor leden zichtbaar is met een bepaald aantal posts? Nu is het namelijk alsnog redelijk openbaar, even een account aanmaken en iemand kan alles al lezen

De voorkeur ging over het algemeen uit naar 50 berichten als minimum. Maar dan moeten er wel mensen zijn die daar natuurlijk aan zitten. Anders kan niemand het lezen. Daarom hebben we het voor nu even zo gelaten.

1 like

Ja begrijpelijk! Het is nu inderdaad nog niet zo handig

Jezus, zoveel heb ik er niet eens :eek:

Hoe markeer ik in een keer alles in een topic als gelezen?

Ik doe dat door het balkje aan de zijkant in 1x naar beneden te scrollen!

1 like