Vragen aan de mods en admins

Hoe kan ik een bericht quoten?

Heb je de FAQ wellicht al gecheckt?

2 likes

Is het mogelijk om de topics die ik het meest volg bovenaan vast te zetten? Ik ben alle instellingen al 1 voor 1 langs gegaan maar ik kom er niet uit. Heb wel een melding aan kunnen zetten.

1 like

Bij mij niet. Maar heb je een iphone? In safari staat naast de url aA en daar kan je de lettergrootte aanpassen, misschien staat ie perongeluk op 85%

@moderators ik logeer nu tijdelijk ergens en steeds als ik hier op de wifi ga, kan ik niet meer forummen. Ik weet niet of het ipadres vanaf het forum wordt geblokt of dat de site door de host hier wordt geblokt, maar om mezelf een genant gesprekje met de host te besparen, vroeg ik me af of jullie het kunnen inzien? Dus of ik vanaf een bepaald adres miss geblokt ben ofzo?

Dit is een bekend probleem bij anderen ook, staat in het meld je problemen hier topic!

Ah thanks! Dat topic is er blijkbaar ook nog. Heb inmiddels de conclusie gelezen dat er vanuit deze kant niet zoveel aan te doen is. Nou ja dan maar op mn bundel forummen

1 like

Naar je account gaan en dan zie je de optie voorkeuren staan. Die klik je aan en dan klik je op interface, iets naar beneden scrollen en dan kom je een aantal opties tegen die je aan en uit kan vinken. Daar staat profiel afschermen tussen!

Hier staat voorkeuren al in het rijtje!

1 like

Volgens mij gebeurt dit als er berichten worden verplaatst.

1 like

Is er een optie om eenmaal je gebruikersnaam te veranderen misschien?

Ja, stuur een berichtje naar @moderators, die kunnen dat voor je doen.

Dankjewel, ga ik doen!

1 like

Ik hoop dat dit de goede plek is (ik kon geen algemeen vragentopic vinden? Ik heb op allerlei manieren gezocht haha)
Maar ik vraag me dus af hoe je zo’n lichtgrijze streep overdwars in je post krijgt (als je het over meerdere dingen wil hebben in je post bijvoorbeeld)
Ik heb meerdere gewone streepjes naast elkaar getypt, maar het blijven gewoon zwarte streepjes. Via Safari trouwens.

Zijn het lage strepen?


Misschien

Edit: ja, een reeks lage strepen

3 likes

Aaah super! Helemaal niet aan die optie gedacht haha thanks!


Edit: het werkt :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

@moderators, kunnen jullie mss mijn posts verwijderen?

Vraagje, is mijn bericht met het verzoek tot toegang members only binnen gekomen? Of moet ik gewoon even geduldig afwachten :blush: @Rozevarken

Mag ik alsjeblieft van die titel af? Het was grappig toen ie relevant was maar dat is ie nu al een hele tijd niet meer. Heb het ook al een tijd geleden in het andere topic gevraagd maar ik snap dat jullie daar niet (vaak) kijken.

Edit: dank u! :hugs:

1 like

Als je bij je profiel → voorkeuren gaat, dan kun je als je een stukje naar onder scrollt, zelf je titel uitkiezen. Dan kun je ook (geen) selecteren. Dan si ie nog niet weg maar zie je 'm in elk geval niet meer bij elke post staan.

1 like

Check je pm’s!