@Bubbless volgens mij is dat topic laatst samengevoegd met een topic over extensions ofzo, en loopt het daarom door elkaar
Volgens mij is hetzelfde met het auto topic gebeurd
Is het niet meer mogelijk om voor een afbeelding een bestaande URL te gebruiken of doe ik iets verkeerd?
Niet via dat icoontje, maar wel gewoon in de tekst, dan wordt het omgezet naar een plaatje (als het op .jpg eindigt). Het is er makkelijker van geworden, maar het is even wennen als je de oude optie kende.
Als je niet de afbeelding zelf maar de url vd afbeelding kopieert en plakt in het tekstvak pakt ie hem wel als het goed is
- De kerstmutsen staan alleen ingesteld voor Default en Dark. Als je ze wel/niet wilt, moet je even switchen voor de komende twee dagen. Dan heeft iedereen in ieder geval een keus.
- Die mutsen lijken te fucken met de vormgeving van de pb’s. Geen idee waarom, dat was in het verleden niet zo en ik krijg het niet gewijzigd. Kijk er maar ff doorheen hoor, het is kerst!
Hoe werkt dit? Want ik zie nergens een kerstmuts
Welk theme heb je?
Bij mijn weten niks bijzonders dus neem aan normaal? Gewoon wit zegmaar
Klinkt als default. Als je in de topics gaat kijken zie je het.
Aaah ik heb het gevonden! Ik had standaard en default is blijkbaar iets anders
@moderators sinds vandaag komt bij het scrollen de topic titel heel groot in beeld. Ik gebruik de darkmodus.
Niet super storend want soms valt het weer weg.
Welke plaatjes bedoel je precies?
Volgens mij heb ik dat al tijden, dat is toch gewoon de profielfoto van de laatste die in het topic heeft gereageerd?
Op de hpme pagina ja. Maar dit was nog niet onder een topic die je aan t lezen bent.
O nee nu je het zegt idd!
Ja en vgm ook nieuw op laptop dat de avatar meescrollt bij een lang bericht (tering vaag omschreven dit), maar ziet er echt top uit