Vragen aan de mods en admins

Welk theme heb je?

Bij mijn weten niks bijzonders dus neem aan normaal? Gewoon wit zegmaar

Klinkt als default. Als je in de topics gaat kijken zie je het.

2 likes

Aaah ik heb het gevonden! Ik had standaard en default is blijkbaar iets anders :joy:

5 likes

@moderators sinds vandaag komt bij het scrollen de topic titel heel groot in beeld. Ik gebruik de darkmodus.

Niet super storend want soms valt het weer weg.

2 likes

Is dit een nieuw soort update? Dat de plaatjes er onder ook opeens bij staan?

1 like

Welke plaatjes bedoel je precies?

1 like

Ja dat is sinds gister ofzo! @Nescio de profielfoto

3 likes

Volgens mij heb ik dat al tijden, dat is toch gewoon de profielfoto van de laatste die in het topic heeft gereageerd?

2 likes

Op de hpme pagina ja. Maar dit was nog niet onder een topic die je aan t lezen bent.

O nee nu je het zegt idd!

3 likes

Ja en vgm ook nieuw op laptop dat de avatar meescrollt bij een lang bericht (tering vaag omschreven dit), maar ziet er echt top uit

2 likes

Oh? Ik leef echt onder een steen. Wat was er eerst te zien dan? Alleen de titel van de topics?

1 like

Elke x als ik nu iets pb zie ik wat ik zelf stuur niet meer haha.

@Negativ jaa haha

1 like

Welk theme?

Dark

1 like

Die avatars beneden bij de topic is echt leuk. Klopt het dat de berichten op de telefoon ineens minder breeduit staan? Er is ineens zoveel wit rechts.

Thema default.

Dit heb ik ook, in default thema. Op iPhone met Chrome trouwens.

De balk met het aantal berichten in het topic is bij mij bijna verdwenen, erop klikken lukt niet meer. Dat was altijd de ideale manier om snel naar het laatste bericht in het topic te gaan.

3 likes

Ja klopt, die scrolde normaal gesproken mee maar hij blijft nu staan zoals op de foto waardoor je er niet op kunt klikken.