Vragen aan de mods en admins

Ah sorry, dit is helaas onlangs veranderd. Het is mij nog niet duidelijk waarom en of het terugkomt.
Dus als mensen van hun titel af willen kunnen ze een verzoekje richten aan de moderators.

Oh vreemd, ik zie het hier nog gewoon tussen staan?

Argh, het zou weer veranderd kunnen zijn. Excuses voor de verwarring in dat geval. Thanks!

Oke shit waar vind je je genegeerde topic terug?

Rechtsboven naar voorkeuren, daar kiezen voor categorieƫn en dan staan onderaan je genegeerde topics

1 like

Hmm bij mij niet :thinking:

Samenvatting

1 like

Nee, je moet via je eigen voorkeuren naar het kopje categorieĆ«n. Rechtsboven op je avatar drukken/klikken, dan krijg je een scherm waar je het meest rechtse poppetje kiest. Daar staat ā€˜voorkeurenā€™ en als je daar bent kies je voor ā€˜categorieĆ«nā€™

Ah gevonden, dank je wel

1 like

Ik had begin van de week toegang tot het members only gedeelte aangevraagd. Is dat binnengekomen? @Nescio

Klopt, je bent inmiddels geaccepteerd! Let wel dat als je een enkele mod tagt, we dan niet antwoorden. Je kan ons gewoon een pm sturen.

1 like

Zijn er meer meldingen gekomen van mensen die hunpbā€™s niet meer goed kunnen lezen?
Ik kijk op de browser op mijn telefoon

3 likes

@Wonderland nav je vraag in het herfsttopic, zie hier :wink:

1 like

Je kunt een pm sturen naar @moderators met je aanvraag.

2 likes

Kijk ik verkeerd of zijn alle posts die sinds oktober 2020 in het haar/kapsel topic zijn geplaatst verdwenen?

1 like

Hee wat gek, ik zie als laatste een post uit okt 2020, daarboven een stuk of 5 posts van juni 2018 en daarboven staan dan alle meest recente posts vanaf een paar dagen geleden.

1 like

@Bubbless volgens mij is dat topic laatst samengevoegd met een topic over extensions ofzo, en loopt het daarom door elkaar

3 likes

Volgens mij is hetzelfde met het auto topic gebeurd

3 likes

Is het niet meer mogelijk om voor een afbeelding een bestaande URL te gebruiken of doe ik iets verkeerd?

Niet via dat icoontje, maar wel gewoon in de tekst, dan wordt het omgezet naar een plaatje (als het op .jpg eindigt). Het is er makkelijker van geworden, maar het is even wennen als je de oude optie kende.

4 likes

Edit: Oeps, beetje groot, maar het werkt! Wist niet dat dat nu op deze manier ging, bedankt!