Oh? Ik leef echt onder een steen. Wat was er eerst te zien dan? Alleen de titel van de topics?
Welk theme?
Dark
Die avatars beneden bij de topic is echt leuk. Klopt het dat de berichten op de telefoon ineens minder breeduit staan? Er is ineens zoveel wit rechts.
Thema default.
Dit heb ik ook, in default thema. Op iPhone met Chrome trouwens.
De balk met het aantal berichten in het topic is bij mij bijna verdwenen, erop klikken lukt niet meer. Dat was altijd de ideale manier om snel naar het laatste bericht in het topic te gaan.
Ja klopt, die scrolde normaal gesproken mee maar hij blijft nu staan zoals op de foto waardoor je er niet op kunt klikken.
Voorgaande jaren was er geloof ik een soort samenvatting van het jaar op het forum feminarum geloof ik. Vond dat super leuk om te lezen. Is dat dit jaar niet?
Bij mij deed dat het weer nadat ik de cookies had verwijderd!
Ik kan er alleen op klikken als ik helemaal onderaan het topic sta. Maar dan heb ik er niks meer aan.
Het is bij mij gekomen sinds de update met de avatars bij de actieve/ongelezen topics.
Een ander theme gebruiken vrees ik, dark heeft een probleem atm.
Ahh jammer!
Je kan de text selecteren dan kan je t wel lezen.
Ik had het inderdaad als een soort hackergirl gekopieerd thanks
Ik heb sinds een paar dagen dat als ik naar beneden wil scrollen ik gelijk naar het allerlaatste bericht ga.
Normaal had ik dit niet.
Komt dit door de laatste updates?
Heb ik het FF jaaroverzicht gemist?
Is (nog) niet geweest dit jaar
Ik heb sinds een week of 1,5 week dat het forum via m’n telefoon (iPhone SE) niet meer goed lijkt te synchroniseren met m’n iPad zodra ik daarmee op het forum zit. Ik kom in topics dan niet meer bij het laatst gelezen bericht, maar bij het bericht waar ik gebleven was op het apparaat wat ik op dat moment gebruik. En dat verschilt dus omdat ik constant wissel tussen apparaat. Bij allebei gebruik ik het forum gewoon via de internet browser overigens