Vragen aan de mods en admins

Had ik eindelijk moed verzameld om er eentje aan te vragen… :stuck_out_tongue: maar snap zeker dat dat veel en niet per se het werk met de meeste prioriteit is!

2 likes

Er is nu een filmtopic en een serietopic (het oude series&netflixtopic). Topics voor alle streamingsdiensten gaan we vooralsnog niet doen.

3 likes

Nee, dat is niet de gedachte erachter. Het idee was oorspronkelijk dat forummers titels zouden bedenken voor andere forummers (zie de naam van het topic). Later verzandde dit in mods vragen om titels. Maar het leuke is juist wanneer het spontaan ontstaat.

Dat wil dus ook niet zeggen dat titels helemaal verleden tijd zijn: als je een leuke suggestie voor een mede-forummer hebt mag je ons dat laten weten met een tag. En soms delen we er zelf nog weleens een uit als daar aanleiding voor is :wink:

7 likes

Zou het Stief/bonusmoeder topic op members only mogen? Het is best een gevoelig onderwerp en alle andere zwanger/kind persoonlijke onderwerpen staan ook op members only. Denk dat er dan ook meer in gepost zal worden!

4 likes

O jee

4 likes

Welke subcategorie bedoel je? Of bedoel je een tag?

Op de tag klikken en dan rechtsboven via dat belletje negeren.

3 likes

Hebben jullie hier misschien al een antwoord op? Snap het als jullie het nog niet overlegd hebben, maar was benieuwd!

2 likes

Ik heb gisteren iemand een DM gestuurd en nog geen reactie. Nu staat mijn bericht dat ik gestuurd heb niet tussen mijn DM’s.

Is het bericht verdwenen of is het pas zichtbaar als er een reactie op komt? Ik ben na het sturen van het bericht met de terug-knop op mijn telefoon terug naar het topic gegaan dat ik aan het lezen was. Ik dacht dat die knop misschien heeft gewerkt als een soort ongedaan maken.

Zit je wel in je verzonden items?

Oh haha, ja daar staat ie. Sorry, had niet verder gekeken dan mijn neus lang is.

1 like

Ja dit zou ik ook graag willen.

2 likes

We zullen het op members only zetten.

3 likes

Fijn! :grin:

1 like

Ja als je een foto upload en dan op het potloodje klikt zie je onder de foto 100% - 75% - 50%.

sorry ik ben geen mod maar leek me wel handig om antwoord te geven

1 like

Ik heb het thema veranderd naar standaard en nu is het rose. Maar de optie om het terug te veranderen ia verdwenen! Weet iemand waar ik het thema gewoon weer naar dark kan zetten?

9 likes

Ik denk dat die optie pas weer beschikbaar komt op 2 april ;).

5 likes

Ik vermoed dat het morgen weer normaal is :raising_hand_woman:t3:

4 likes

Haahaha same. Ik denk dat het een deel van de grap is.

4 likes

Onee wat dom haha! Totaal niet aan 1 april gedacht. Maar wat een gedrocht van een forum is dit :joy:

7 likes