Ah makes sense haha. Goed om te weten, thanks!
Hi!
Hoe kan je je account op prive zetten?
Ik kijk vast met mijn neus kijken maar in het faq en zoekfuntie kon ik niks vinden, ook in de opties niet
Is er ook een mogelijkheid om mijn usernaam nog te veranderen?
Alvast bedankt!!
You’re the best!! Ik heb nu ook eindelijk het dark thema gevonden.
Dank je
Ik heb sinds een maand (?) dat als ik iets te snel naar beneden scroll, de hele pagina automatisch blijft verder scrollen.
Nog meer meldingen hiervan bekend? Ik gebruik het forum via Android/Chrome en heb zelf geen updates oid gedaan rond die periode
Normaal scrollde het een stukje naar nu idd soms helemaal naar het laatste bericht
Heb ik ook, behoorlijk irritant
dit vroeg ik me ook af
Dat ik uitgeschoten was en een foutje moest herstellen, @nello heeft gelijk.
Sorry voor de late reactie btw.
@moderators kan ik zelf mijn titel weghalen en zo ja, hoe, en zo nee: kan een van jullie ‘m weghalen?
Hij is weg!
Fijn bedankt!
Morgen er misschien aparte topics komen voor de streamingdiensten? Het series en Netflix topic is nogal een chaos aan het worden met allemaal soorten diensten en de titel klopt sowieso ook niet meer.
Het is dan ook makkelijker om lijstjes te plaatsen met wat nieuw is enz. Ik was niet de enige die dit wel een fijn idee vind.
Edit: Maak ze vanmiddag wel en als niet goed is merk ik het wel.
Edit 2: Nog geen tijd voor gehad maar komt wel. Kost ook even tijd om goede OP’s te maken.
Echt per streamingsdienst lijkt me een beetje veel topics toch, als het over een bepaalde serie gaat kun je zelf makkelijk op google vinden waar die te zien is en er zit ook wel overlap in het aanbod. Mij lijkt de verdeling tussen series en films het makkelijkst, persoonlijk
Ho ho niet meteen aan gaan maken aub. Even geduld hoor.
Klopt het dat er nog geen nieuw topic “bedenk een titel voor je mede forummer” is?
Klopt, we hebben besloten dit topic te sluiten omdat het voor ons moderators geen doen meer was om steeds titels te bedenken.