Zetten op “In de gaten houden?”
Kan ik ook ergens instellen dat ik van een bepaald topic niet meer wil zien dat er nieuwe berichten zijn?
Je kan onderaan de pagina een topic op negeren zetten:
Dankjewel!
Hoe kan ik mijn openbare profiel verbergen? Ik kom er niet uit.
Als ik op je naam klik zie ik ‘Het openbare profiel van deze gebruiker is verborgen.’
Ah bedankt! Maar waar zou men dit überhaupt kunnen instellen?
Bij voorkeuren - interface kan dat (op je profielfoto klikken en dan het poppetjes icon). Dan kan je een vinkje zetten bij “Mijn openbare profiel en aanwezigheidsfuncties verbergen”
Hoe verberg ik mijn profiel op de forum? 🥹
Staat letterlijk 1 post boven je
Hoe krijg ik zo’n custom flair naast mijn username? Al in profielinstellingen gezocht maar niet gevonden dus als iemand kan helpen heel erg graag en bedankt alvast.
Krijg je toegewezen door de mods
Ik heb dit aangevinkt en wijzigingen opgeslagen maar het is nog niet prive, wat doe ik verkeerd?
Oh oke top!!
Ohh vandaar dat ik 'm nergens kan vinden thanks!
Weet niet zo goed in welk topic dit het beste past, maar weet iemand of er een topic (in members only, vermoed ik) is over burn-out? Heb er al een aantal keer op gezocht, maar kan nog niet echt iets vinden. Zit zelf sinds kort met een burn-out thuis en zou het fijn vinden om ervaringen van anderen te lezen.
Ik denk dus alleen in members only? Moet ik nog even wat meer posten op t forum, nu toch alle tijd voor
Ja, die is er! Nog even door posten dus haha.
Veel sterkte en kracht! Het is echt heel kut maar het heeft mij veel gebracht uiteindelijk.
Good to know, vermoedde ik al. Thanks voor je snelle en lieve reactie! Bedrijfsarts zei al dat het idd helemaal goed gaat komen, maar ik voel me best wel verloren ofzo. Nog maar even doorposten als remedie om wat meer houvast te krijgen
Ja, herkenbaar hoor… neem echt je tijd. Als je er voor the time being nog even over wil kletsen, stuur me gerust een dm!