Vragen aan de mods en admins

Yes dat werkt ook op mn mobiel! Danku danku!

1 like

Huh dit snap ik niet. Hoe doe je dat op je laptop? Ik doe nu steeds met de balk omhoog schuiven.


Waarom zijn de meeste post aantallen oranje maar is er 1 donker oranje?

1 like

Oooh hehe ik snapte het niet maar het is gelukt haha, bedankt!

1 like

Ik kan niet zoeken als ik mobie forum. Ik kan wel trefwoorden intypen, maar ik kan niet op de zoekknop drukken omdat die wegvalt onder die balk bovenin

2 likes

Misschien staat dit hier al ergens, maar is er een handige manier om de quotes te zien in berichten, dus zonder steeds terug te klikken? Ik zie wel die profielafbeeldingen, maar het is best verwarrend om niet te zien waarop er gereageerd wordt.

Ik kom nog even een duit in het zakje doen dat ik de huidige manier van quoten op mobiel zeer onoverzichtelijk vind, omdat veel mensen dit gebruiken en je daardoor bij minimaal de helft van de berichten heen en weer aan het springen bent. Ervan uitgaande dat de terugknop het doet omdat je anders extra tijd kwijt bent met zoeken waar je was.

2 likes

ja en die doet het bij mij dus niet, dus dat is inderdaad wel vervelend

1 like

Ik wen mezelf nu aan om op het wolkje te klikken in plaat van alleen antwoorden, merkte dat ik het zelf wel irritant vond om telkens terug te moeten.

Vind sowieso het forum op laptop wel fijner werken dan mobiel.

1 like

Wat voor telefoontje heb je met welke versie?

En zou je drie testjes eens voor me willen doen?

  1. Scrollen naar beneden en dan naar boven - werkt dat?
  2. Wat gebeurt er als je gewoon op het toetsenbord op Enter drukt nadat je een zoekopdracht hebt ingevoerd?
  3. Wat gebeurt er als je op het zwarte driehoekje bij ‘geavanceerd zoeken’ drukt en daarmee dat gedeelte dichtklapt?

Hoi!

Als mensen geen tekst quoten in hun reactie maar enkel op ‘Antwoorden’ klikken dan wordt enkel aangegeven op welk bericht wordt gereageerd.

Je kunt dat bericht lezen door naast de profielafbeelding op het ‘pijltje terug’ te klikken: 11

Je klapt dan een stukje venster over waar het originele bericht in staat.

Klik je daar nog een keer op, dus op de 11 dan klap je dat stukje venster weer dicht.

Druk je in die quote die nieuw getoond wordt op de pijl recht omhoog (de 42 ), dan spring je naar het bericht zelf.

op mijn telefoon klapt het niet uit maar ga ik gelijk naar die post toe

1 like

Dat klopt, voor mobiele telefoons is dat het gedrag. Heeft te maken met het feit dat mobiele schermpjes kleiner zijn dan grote schermen. Dus voor mobiele apparaten is het gedrag wat anders.

Weet iemand hoe je een spoiler invoegt op je telefoon? Op m’n laptop staat dat gewoon boven het bericht. Ook smileys zie ik niet, maar op zich kan ik die gewoon invoegen via m’n toetsenbord

Tandwieltje en dan inhoud verbergen

Waar zie je dat? Misschien ligt het aan mijn telefoon hoor

O huh bij mij ziet het er zo uit als ik typ

1 like

Op die drie streepjes

Samenvatting

Dankje, het werkt :sunglasses: ik weet niet waarom ik hier niet opkwam maar ik heb echt lang geprobeerd haha

Ah, maar ik lees hier enkel via m’n gsm.