Ik luister een luisterboek dat kut is geschreven, houterig vertaald en raar ingesproken
Ik heb wel al alle pijnklachten, maar ben nog niet ongesteld. Beetje doorwerken lichaam
Dat elke keer als ik een paar uur een mondkapje op moet voor treinen, mijn acne openbarst D:
Aan mijn moeder. Ze had vanmiddag een gesprek in het ziekenhuis en dat is best wel spannend. Ik appte haar net: ben je al uit het gesprek?
Zegt ze: ja, maar je hoort het later wel. Ook positief nieuws. (ga vanavond bij haar eten)
Mijn anxiety brain kan dit soort dingen niet verwerken. Óók positief nieuws? Dus er is ook negatief nieuws? Heb al de hele middag buikpijn hierdoor en dan komt ze met zo’n reactie.
Zo herkenbaar!! Sterkte met afwachten nog even en hopen dat de ‘ook’ een boomer typstijltje was
Ja kan wel hoor, maar een deel van haar klachten is ook dat ze heel moe is en zo’n gesprek in het ziekenhuis hakt er qua energie redelijk in en vind het rot dat ze dan twee keer haar verhaal moet doen.
Vertelde het ook aan mijn vriend en die had zoiets van: waarom doe je zo moeilijk? Je kan toch wel even wachten?
Dus toen voelde ik me al een aansteller.
Mijn schoonouders vragen vaak wat je voor cadeautje wilt voor je verjaardag etc. Prima. Maar dan zeggen ze vervolgens. Ohja bestel maar inderdaad, en dan stuur maar een tikkie.
Dan denk ik oke doe vooral zo min mogelijk moeite.
Het is toch leuk als iemand het voor je inpakt of haalt in de winkel, kaartje oid erbij enzo.
Aan mezelf. Ik wilde graag een trui en heb hem niet gelijk besteld vanwege een krappe maand, maar nu is ie uitverkocht en de kans dat ie weer op de site komt is heel erg klein. 🥲
Oh ja, dit is niet leuk inderdaad. Het leuke aan een cadeautje is ook dat je ermee verrast wordt en niet alleen dat je daarna het eindproduct hebt.
Mijn vader zegt regelmatig als ik op vakantie ben bv “drink maar een drankje op mijn kosten”. Klinkt aardig, maar ik snap het niet, moet ik dan een tikkie sturen ofzo? Hij heeft het in mijn leven al zo vaak gezegd, maar ik ga er dan toch niet achteraan met hee ik krijg nog een drankje van je :’). (Zou leuk zijn als hij geld overmaakt en dan zegt he ik heb iets overgemaakt, drink maar wat).
Zelfde als met jouw cadeautje, naast dat het saai is want inderdaad geen moeite qua inpakken ed, zou ik me best bezwaard voelen om dan de rekening te sturen.
Ja, in die tijd dat het koste om dat appje te sturen, hadden ze het net zo goed zelf kunnen bestellen. Het hele idee van een cadeau is daarmee weg. Vind het zelf ook altijd vervelend als het hierdoor een soort boodschappenlijst wordt die je naar mensen moet sturen.
Dat ik mentaal de zomer al had afgesloten en het nu zo heet heb
Het is begin augustus wat dacht mn brein
Op elke foto zit zo’n rond vlekje dus ik dacht dat m’n camera vd telefoon vies was, maar ik krijg het maar niet weg?? grrr schoner dan dit wordt het niet, dus het zit wss achter m’n lens
Weg
Edit: ik zat in het verkeerde topic zie ik. Foutje!
Dat naar het strand gaan allemaal leuk en aardig is totdat je thuis komt en werkelijk overal zand vindt. Fuck dit
Ik zie deze post al meerdere keren voorbij komen.
Ligt het aan mij of is A5 = B4 = C3 = D2 = E1 en A6 = B5 = C4 etc etc? oftewel die diagonal lijnen zijn toch hetzelfde?
Dit heb ik ook, mega ruk, meerdere vlekjes al inmiddels…
Eigen ergernis: doorbraakbloeding in m’n laatste paar dagen vakantie en zouden morgen nog even gaan zwemmen in de zee… Dus hoop dat 't een eenmalige actie was en meevalt
Ik slaap bij mijn zus alleen mijn moeder is er ook dus moest ik het logeerbed met haar delen. Ik had al oordopjes in gedaan. Maar deze vrouw snurk zo ontzettend hard. NIET TE DOENNN. Heb haar al 100 keer aangestoten en ze draait ook gewoon niet om. Dus nu lig ik op de bank maar over 1,5 begint het licht te worden dus dan is het ook voorbij voor mij
En bedankt 🥲
Voor mij lijkt het ook zo!