Dat ik foto’s wil verzamelen en dat mijn Dropbox steeds aangeeft dat ik moet upgraden omdat mijn opslag vol is. Ik ben als een gek foto’s aan het verwijderen maar dit helpt niet…
Ik had een Sealskin gordijn en die voelt wel prettig. Nou ja heb je nu niks aan natuurlijk. Maar ben fan van hun spulletjes
Bah ja. Op de plek waar onze douche eerst stond was er veel luchtstroming ofzo denk ik? Want als de douche aan ging, kwam het gordijn meteen op je af. Ik wilde gewoon mn haren wassen maar werd zowat vacuum verpakt
Ik heb gisteravond mijn haarmasker niet goed uitgewassen dus nu moet ik vanavond weer opnieuw mijn haar wassen + fohnen.
Zoveel werk Kijk er ook altijd tegenop.
Dit is echt een ergernis van niks maar ik vind het zo stom als ik mensen in een film of op youtube hun tanden zie poetsen met een elektrische tandenborstel maar dat ze het ding dan door hun mond raggen alsof het een gewone tandenborstel is.
Dat is niet hoe je elektrisch moet poetsen! Ik zie dit echt zoooo vaak.
Ik ben de afstandsbediening van mijn robotstofzuiger kwijt echt you had one job August come onnnn
Sites voor vakantieaccomodaties waar je niet kan filteren op de aanwezigheid van een bad. Ik moet al 50 weken per jaar mijn eigen lichaam omhoog houden tijdens het baden, als ik op vakantie ben moet ik uitrusten van die armoedige douche.
dat “de energiemaatschappij” belt en ik toch opneem, dacht dat het iemand van werk was. en dat ze dan vet bijdehand gaan doen of ik in mijn nieuwe huis soms geen energie nodig heb?? toen gezegd dat het niet relevant was omdat ik naar het buitenland ga verhuizen (niet waar) en nu heeft ze dat erbij genoteerd
Dit inderdaad! Of dat er staat ‘bad of douche’ terwijl ik zekerheid wil dat er een bad is😭
Ik heb heel lang gedacht dat deze winkel van Brandi Glanville was. Dacht leuke side hussle naast rhobh
Het kind wat in de trein zit, ik wil gewoon rustig wakker worden zonder gekrijs en zonder geklapper van de prullenbak
Gooi het kind in de prullenbak.
Aan de advertenties van de bachelor op videoland en Tony die dan zo zwoel zegt ‘de laatste rhhhoos…’
Er zijn al een paar weken werkzaamheden bij mij in de straat en ze beginnen elke ochtend heel vroeg met herrie maken. Ik word dus niet meer wakker van mn wekker, maar van de lawaai die ze steeds aan t maken zijn
Dat mn bericht uit het wat je even kwijt wil topic naar het ‘ik ben op zoek naar topic’ is geplaatst. Daar kijkt natuurlijk niemand.
Overijverige moderators?
Misschien wordt deze wel verplaatst naar Forumergernissen
Ik wilde even kwijt dat ik op zoek was naar dat T Shirt
Zal me niks verbazen haha.