Waar erger je je aan? #10

Ik heb E/F en ga gewoon naar buiten zonder bh of stickers, ook in strakke topjes. Ik heb nog nooit opmerkingen of rare blikken gehad, ik denk dat het merendeel van de mensen het ook niet zoveel boeit allemaal. :woman_shrugging:t2:

Mocht iemand er wel een keer wat van zeggen dan zeg ik gewoon “oh. Gaaf!” terug.

7 likes

ik ga ook vaak naar buiten zonder beha, meestal omdat ik dan geen zin heb in een beha, maar soms ook uit luiheid of omdat ik een kledingstuk aanheb dat ik mooier vind staan zonder beha. Ik heb best een ruime cup maar een smalle omtrek.
En soms zie ik mensen wel kijken maar niemand heeft er ooit nog iets van gezegd.

3 likes

Hahah ik heb Have you ever put butter on a poptart zo vaak op willekeurige momenten in mijn hoofd. Veel te catchy.

2 likes

Ik heb kleine tieten en ze hangen zo erg dat je mijn tepels toch nergens doorheen zit (huil)

3 likes

Ik heb wel het idee dat het ook kan liggen aan waar je woont. In mijn dorp krijg ik sneller blikken dan in de stad. Mijn moeder vindt t heeeel “ontfatsoenlijk”, echt een generatiedingetje bij haar.

Ja dat zeker! Mijn moeder vindt waarschijnlijk ook dat ik geen strakke of blote kleding zou moeten dragen omdat ik daar “niet slank genoeg voor ben”, maarja dat is haar probleem hoor. Ik draag gewoon lekker croptops byeeee

6 likes

Fruitvliegjes in de keuken argghh. Wie heeft de ultieme tip? Groente en fruit ligt in de koelkast, ik laat geen borden/kopjes staan en de wasbak is bijna altijd leeg.

Ik verdenk ze ervan via het ventilatierooster van het raam nabij de tuin naar binnen te glippen dus miss moet ik dat sowieso kitten of afplakken ofzo?

1 like

in huishoudtopic zijn er hierover al veel tips gedeeld.

3 likes

Ik had zooo’n zin om the kissing booth 3 te kijken maar ik ben me er echt doorheen aan het worstelen. Wat een tegenvaller.

Best knap om een serie van films te maken waarin iedereen zonder uitzondering super onsympathiek is. Heb me er ook echt doorheen geworsteld en snap nog steeds niet waarom want ik vond alle delen vreselijk haha met die domme regels en allerlei gezeik (om niks) op elkaar dat ik me echt afvroeg van waarom gaan jullie überhaupt met elkaar om. Vond het eigenlijk te stom om irritainment te zijn.

1 like

haha, fuck, ik ga inmiddels zelfs naar kantoor zonder bh

6 likes

Hebben jullie ook met die stickers dat als je een strak topje aanhebt dat je dan in plaats van een tepel gewoon die sticker erdoorheen ziet? Of heb ik verkeerde? :sweat_smile:

3 likes

Dat ik iets heb besteld, maar niet binnenkomt en nu op alle kanalen wordt genegeerd :triumph::triumph:

Je kan inderdaad mensen hebben die tepels of cameltoes niet fijn vinden om te zien maar er zijn ook mensen die grijs haar of poriën niet mooi vinden. Of mensen die iets over een tattoo of piercing van iemand anders zeggen. Ik vind het prima dat je er iets van vindt maar niet oke dat we dat mensen nou nog op gaan leggen

Als je een keer een bra-less peptalk nodig hebt kan je altijd een gil geven. Iemand anders aanmoedigen is altijd veel makkelijker dan jezelf ergens toe zetten. Mijn maatstaf is dat mijn ergernis ergens niet groter mag zijn dan de status quo. Als je je te vaak ergert aan niet zonder bh de deur uit doen, dan gewoon proberen. Desnoods 's nachts of in de winter onder een sweater en jas

4 likes

Pf en drama op drama, geef me een adempauze of écht drama ipv dit high school gezeik :sweat_smile:

Wel goed om te weten dat zo veel drama en emotionele onvolwassenheid je alsnog een plek op Harvard kan opleveren!

1 like

Dit snap ik ook niet inderdaad. Bij mij zie je dan geen tepel maar een rondje, of dat iets beter maakt :sweat_smile:
Ik vind een tepel zien trouwens niet erg. Ik haat het wel dat ik camel toes alleen maar zo lelijk vind sinds ik erop gewezen ben dat het lelijk/niet ok voor in het openbaar is. Ik wist niet dat ik mij er druk om moest maken, maar sinds ik dat weet durf ik dus geen strakke legging meer aan.

2 likes

Koop zo’n ding, ik weet niet wat ze er in stoppen maar het werkt als een trein

3 likes

Ja die zijn echt de bomb

Wat maken de vliegen dit jaar een herrie man!!! :rage: ben echt een dierenvriend maar hallo doe ff kalm, al dat gegil aka gebrom. Ze lijken ook brutaler, vliegen zo grensoverschrijdend dichtbij mijn hoofd en vooral mijn oren :triumph:

8 likes