Waar erger je je aan? #10

Ik ben net een schuld van enkele tonnen met deze Fries aangegaan, ik parkeer dit advies even voor later

29 likes

Ohja dat nummer heb ik al een paar x langs zien komen in filmpjes op insta. Nou kijk ik die met het geluid uit, dus geen idee hoe t klinkt
Maar denk dat dat nummer gewoon een nieuwe hype is/wordt en niet perse aan campingleven te koppelen is

Ik leuke zachte randjes maken bij de foto’s in word. Maar als je exporteert naar pdf verdwijnt dat. Wat stom.

Ja luister het aub niet mét geluid!!
Het ging zo; persoon naast me zet t nummer op. Ik; oh wie zingt dit dan, ken het niet :slight_smile: Komt dat refrein, zongen andere gasten van alle kanten ook mee :flushed: Alsof iedereen het kent behalve ik hahah
Nu weer even bullet for my valentine oid luisteren om mijn oren te zuiveren

1 like

Kan me zooo ergeren aan in de auto zitten bij mijn vader. Dan gebeurt er iets waarvan ik vind dat hij meer fout zit dan de ander, diegene roept iets en ipv dat hij dan sorry zegt tegen diegene is het ‘stel je niet aan zeikerd’ :rage: en dan zeg ik dat hij ook gewoon sorry kan zeggen en loopt ie helemaal te verdedigen waarom ze allebei even fout zaten.
Hij rijdt zo aso soms, heel irritant.

Hier had ik het gisteren nog over. Eigenlijk zijn het gewoon bulten met vet en mannen hebben ook tepels. Dat vrouwenborsten gelijk worden geassocieerd met seks zorgt er voor dat mensen zo raar opkijken van baby’s die de borst krijgen. Terwijl dat gewoon een mini mensje is wat honger heeft

Er stond laatst in een artikel een zin waarin de ene boodschappen bezorger zei dat er vrouwen zonder bh de deur open doen. Mijn post bezorger heeft het daar ook over en ik vind het gewoon raar. Het is 2021, mijn lijf en mijn keuze

Het is stom dat zestienjarige meisjes geen blote schouders mogen hebben, dat je wel in een bikinibroekje moet handballen (of was dat volleyball, ben het even kwijt), je vraagt nergens om als je een kort rokje draagt en iemand anders dwingen om er uit zien zoals iets waar jij geen aanstoot aan neemt vind ik gewoon niet oke.

Ben ook heel blij dat meiden bij As / Is, meiden die vroeger bij Buzz.feed zaten en wat influencers in hun vlogs ook bh loos naar buiten gaan, dan wordt het iets meer genormaliseerd

Edit: hele rant dit. Misschien zit ik hier toch meer mee dan ik dacht :sweat_smile:

32 likes

Voel je dat zitten? Krijg je dat makkelijk op en af? Overweeg weleens van die plakkers maar nooit echt de stap gezet om ze te kopen.

Er was net iets op de radio over een meisje in Mallorca (?) die verkracht is door een aantal jongens. Zegt m’n collega: '‘Ja sorry hoor, maar dat kan je toch verwachten als je om half 4 ‘s nachts met een paar jongens mee gaat, dan vraag je daar wel een beetje om’’

Alsof er ook maar één goede reden bestaat om iemand te verkrachten.

17 likes

Pff verschrikkelijke reactie :’( en daarnaast was ze volgens het artikel samen met vriendinnen, maar die hadden haar daar achtergelaten

1 like

Ik heb E/F en ga gewoon naar buiten zonder bh of stickers, ook in strakke topjes. Ik heb nog nooit opmerkingen of rare blikken gehad, ik denk dat het merendeel van de mensen het ook niet zoveel boeit allemaal. :woman_shrugging:t2:

Mocht iemand er wel een keer wat van zeggen dan zeg ik gewoon “oh. Gaaf!” terug.

7 likes

ik ga ook vaak naar buiten zonder beha, meestal omdat ik dan geen zin heb in een beha, maar soms ook uit luiheid of omdat ik een kledingstuk aanheb dat ik mooier vind staan zonder beha. Ik heb best een ruime cup maar een smalle omtrek.
En soms zie ik mensen wel kijken maar niemand heeft er ooit nog iets van gezegd.

3 likes

Hahah ik heb Have you ever put butter on a poptart zo vaak op willekeurige momenten in mijn hoofd. Veel te catchy.

2 likes

Ik heb kleine tieten en ze hangen zo erg dat je mijn tepels toch nergens doorheen zit (huil)

3 likes

Ik heb wel het idee dat het ook kan liggen aan waar je woont. In mijn dorp krijg ik sneller blikken dan in de stad. Mijn moeder vindt t heeeel “ontfatsoenlijk”, echt een generatiedingetje bij haar.

Ja dat zeker! Mijn moeder vindt waarschijnlijk ook dat ik geen strakke of blote kleding zou moeten dragen omdat ik daar “niet slank genoeg voor ben”, maarja dat is haar probleem hoor. Ik draag gewoon lekker croptops byeeee

6 likes

Fruitvliegjes in de keuken argghh. Wie heeft de ultieme tip? Groente en fruit ligt in de koelkast, ik laat geen borden/kopjes staan en de wasbak is bijna altijd leeg.

Ik verdenk ze ervan via het ventilatierooster van het raam nabij de tuin naar binnen te glippen dus miss moet ik dat sowieso kitten of afplakken ofzo?

1 like

in huishoudtopic zijn er hierover al veel tips gedeeld.

3 likes

Ik had zooo’n zin om the kissing booth 3 te kijken maar ik ben me er echt doorheen aan het worstelen. Wat een tegenvaller.

Best knap om een serie van films te maken waarin iedereen zonder uitzondering super onsympathiek is. Heb me er ook echt doorheen geworsteld en snap nog steeds niet waarom want ik vond alle delen vreselijk haha met die domme regels en allerlei gezeik (om niks) op elkaar dat ik me echt afvroeg van waarom gaan jullie ĂŒberhaupt met elkaar om. Vond het eigenlijk te stom om irritainment te zijn.

1 like

haha, fuck, ik ga inmiddels zelfs naar kantoor zonder bh

6 likes