Ja en dat echt ieder jaar mensen gaat zeuren dat de kruidnoten al in de winkels liggen. Als je ze niet wil, vreet ze dan niet!!!
Aan mijn vriend die altijd als we wat met mijn familie gaan doen wat al niet vaak is, de hele dag zeikt day ie geen zin heeft en op t moment dat we eigenlijk weg moeten heel kinderachtig gaat liggen op de bank en doen alsof ie moe is en we altijd met gezeik weg moeten bah
Zo irritant als iemand aan jou vraagt of je iets wil (een feestje) en dat diegene dan na een āneeā blijft appen en probeert om je over te halen. Je vroeg het. Ik zei nee. Bye.
De plek in mijn neus begint weer te zwellen en dat betekent dat ik weer niet goed door mijn neus kan ademen.
Ik hoop dat het weer een puist is die ik snel kan uitduwen, als ik er bij kan.
Dat probleem had ik laatst ook! Maar er is er nog 1 van een ander merk, zoān hele grote gele fles en die bleek dus in de koeling te staan. Het is dat mān vriend t wist anders was ik er ook nooit achtergekomen. Heel logisch ook in de koelingš§
Dat ik 2 uur wachtte op mn eten om toch maar even te bellen en dan te horen dat ThuisBezorgd een storing heeft en ze de hele bestelling nooit gehad hebbenš nu heb ik honger en kan ik alsnog naar de supermarkt
Ik wilde de koeling nog checken maar zoān vakkenvuller zei dat ze het niet verkochten š„². Maar thanks! Volgende keer daar maar even kijken dan.
Dit had ik ook wel mān bestelling uiteindelijk nog gekregen nadat ik gebeld had.
Ik heb weer eens een mega dutje gedaan, veel te laat op de dag. En dat terwijl ik morgen naakt model moet staan
Volgens mij heb ik net een spijkerbroek besteld die ik al heb. En ik heb ook echt twee spijkerbroeken (vandaar de nieuwe) dus je zou zeggen dat het knap is om dat per ongeluk te doen, maar die productfotoās lijken echt nergens op. Zeker bij verschillende wassingen. Volgende keer toch maar van te voren de codes checken. Wel mooi dat de uitkomst van 2 uur research exact hetzelfde is als waar ik ruim een jaar geleden op uitkwam.
Vriend is naar de logeerkamer verbannen. Het gesnurk begon weer. Nu lig ik alleen weer al 2 uur lang wakker en hij slaapt prinsheerlijk verder in het logeerbed.
Dat tegenwoordig alle sokken na 2 keer dragen vol gaten zitten
Bijna geen concentratie en misselijk. Gelukkig bijna klaar met werk.
Mensen die structureel niet op tijd zijn.
Ik had gisteren een was aangezet met beddengoed en had per ongeluk er veel te veel van die geur parels in gedaan, was echt vreselijk om mee te slapen.
Dus had het vanochtend opnieuw gewassen zonder geur of wasmiddelen. En die geur zit er nog steeds in?!! Zelfs andere was die daarna in de was is geweest ruikt heel sterk naar fucking lenor
Ohja goeie ga ik zo even doen!
Aan Gijs Rademaker, wat een irritante vent
Ja dit. Blijf sokken kopen.
Mijn hele gezicht weer onder de puisten. Ben verdomme geen puber meer toch. Baal ook van mezelf dat ik er dan aan ga pulken waardoor het erger wordt.