Dat mijn maaltijdbox morgenochtend om half 9 komt eerst kwam ie rond 11 uur op zondag wat ik een prima tijd vind maar ze zijn nu iedere keer nog vroeger
En dan komt ie sws nog vroeger. Die van mij zou vanochtend om 10:15 komen maar hij was er om 09:35 al
Hoeveel talkshows moeten er nog bijkomen. Het is echt lullen om het lullen geworden
Ik kijk net stuktv vriendendienst oid, zaagt een jongen een stoel doormidden. Zaagt hij ook in de houten vloer Wat is dat toch met mannen.
Sport al twee maanden en let sinds kort ook op voeding. Ben nog niet zo hot als ik wil en heb straie gekregen.
Hahaha herkenbaar: “ja jij denkt zeker dat ik dat niet kan?” → klopt helemaal.
Ik blijf voor altijd single
Mijn man is elektricien en doet met alle liefde bij mijn familie klusjes die daarmee te maken hebben.
Aangezien iedereen nu in een verhuizing of verbouwing zit komt die de komende maand dus zowel bij m’n zus als m’n broer om dingen te regelen.
Zelf vroeg ik 3 jaar geleden een extra stopcontact in de keuken en die heb ik nog steeds niet. En anderhalf jaar terug vroeg ik een lamp boven de eettafel, die lamp hangt nog steeds niet.
Ik zou willen dat die bij ons thuis net zo snel in actie kwam als bij mijn familie.
Ok wauw. Dit is wel next level.
Nou precies! Ik bedacht me er nog 1, de lamp in de badkamer is al 9 maanden stuk. Ik ga straks zelf wel op die ladder klimmen en er een nieuwe peer in dragen.
Moet je in de kop van noord-holland gaan shoppen.
Ik zou juist géén skinny. Maar dat ligt hier nog volop
Dat is het ergste!
Dat ik iets wil bestellen bij H&M en wil laten leveren op een afhaalpunt en nu geeft hij telkens de melding dat er geen pakketpunten bij mij in de buurt zitten
Aan mijn AH, die hebben wel vaker dat er dingen niet zijn. Ik had onwijze zin in cola zero en moest nog boodschappen doen. Is er gewoon geen cola Geen zero, geen light, geen gewone, geen blikjes of flesjes helemaal niks
Dat pepernoten en kruidnoten elk jaar steeds later in de schappen liggen. Voorheen kon ik in juni al m’n lol op, nu moet ik wachten tot september. Oh en mensen die kruidnoten pepernoten noemen… educate yoself!
Ga ik speciaal naar de AH XL voor Joppiesaus want volgens de app hadden ze het daar, hebben ze het gewoon niet . Nu maar langs de snackbar gegaan voor een bekertje saus.
Dat ik altijd zo snel pijn krijg van mijn koptelefoon, vooral onder mijn oor zeg maar Hierdoor gebruik ik hem bijna alleen voor de noise cancelling, ondanks dat er veel mooier geluid uit komt dan mijn oortjes.
ZIEKELIJK
ik ben naar een andere supermarkt gegaan en daar hadden ze een jaar voorraad cola staan