Waar erger je je aan? #10

Ik vind dit ook zo irritant altijd. Heeft volgens mij te maken met wie de verkopende partij is, maar het staat zo stom. En ik wil dan gelijk al niet meer bestellen als mijn maat geen korting heeft en de rest wel

2 likes

Hoe is dat relevant, een hangtiet is niet minder dan een andere tiet

36 likes

Wilde ik net zeggen. Heerlijke hangtieten hier, hoor.

8 likes

Free the hangtiet!

3 likes

#hanginthere

3 likes

Nee #hangoutthere

6 likes

De stream van de buren loopt achter.

Ongevraagde tip, maar ik doe tegenwoordig als ik iets met de cc betaal, zet ik dat bedrag apart op mn spaarrekening ( in een apart potje) als dan de rekening van de cc komt, heb ik dat bedrag sowieso paraat

Maar ik betaal het juist met de creditcard zodat ik niet meteen geld hoef uit te geven/niet genoeg heb op dat moment :’)

2 likes

Ohja, toen ik mijn bericht typte dacht ik nog wel dat dat je reden kon zijn om met de cc te betalen idd :sweat_smile: ik snap overigens wel je ergernis, want het is gewoon elke x een tegenvaller dat dan die cc rekening nog naar boven komt :sob:

Harde muziek van iemand uit m’n complex :face_with_symbols_over_mouth:

Ik wil echt zo graag verhuizen naar een stil dorp. Kan die stadsgeluiden en constant buren horen echt niet meer aan. Hele tijd overprikkeld en geïrriteerd. Ik wil gewoon een moment NIKS horen maar dat kan hier niet. En zelfs met oordoppen in ben ik niet veilig, komt altijd herrie doorheen.
Deze omslag is echt pas sinds kort er gekomen en ik weet niet waar ik heen moet als ik niet meer in deze stad wil wonen. :sob:

13 likes

Verhuizen! Ik was de stad ook zat na mijn 25ste.

1 like

Ik word helemaal gestoord can de tattas in de buurt die elk weekend een feest hebben. Hun muziek is ultra kut en ze schreeuwen zo hard. Ik kan er ook maar niet achter komen waar zij winen anders had ik ze gesnitched

3 likes

Ik zou niet weten waarheen! Ik ken alleen de deze stad en mijn geboortedorp en dat geboortedorp wordt hem ook niet. Lijkt me zo gek om random te verhuizen naar een andere plaats, zonder daar familie/vrienden/partner te hebben. Zou echt een stap zijn.
Ik vind de stad wel super leuk om zo dichtbij alles te zijn en op je fiets/lopend naar huis enzo vanaf het café. Dat voordeel van de stad mist nu ook laatste jaar door corona en zie ik dus niet meer zo goed.

1 like

Ik ken best wat mensen die dat gedaan hebben! Wel vaak met partner, maar wel naar een dorp waar beiden nooit gewoond (of überhaupt geweest waren) hoor er eigenlijk alleen maar goede dingen over! En als je ziet wat voor prachtige huizen (en dito tuinen) ze dan terecht komen…

2 likes

Echt één chagrijnig makend moment meegemaakt vandaag en verder was het een topdag:

Ik kwam aanrijden in mijn straat en zag een bus staan waaruit materialen werden uitgeladen. Had geen haast, dus ik wachtte netjes totdat ze verder zouden rijden na het uitladen. Na 5 min nog geen beweging in dat voertuig, dus ik vroeg hoe lang het ging duren. TWINTIG MINUTEN. Ik snap dan NIET dat die ventjes niet even konden vertellen dat ze er zo lang zouden staan. Ze zagen mij gewoon in die auto komen aanrijden en wachten?!

Toen dus 300m naar achter gereden in een krappe straat met geparkeerde auto’s, fietsers en kinderen. Heerlijk zitten schelden ook.

Misschien kun je een keer een huizenruil doen om te kijken hoe het bevalt! Geen idee waar je dat precies kan regelen hoor maar ik hoor er vaker over en er zijn vast wel dorpelingen die dat andersom eens een maandje otzo willen testen

2 likes

Wij ( als koppel ) hebben dit ook gedaan. Woonde in een stad, maar wouden meer ruimte, tuin etc…

Zijn verhuisd naar het dichts bijliggende dorp. Het scheelt maar 5km maar wat een verschil !

2 likes

Gewoon blokkeren die hap?

22 likes