Het kost jou wel energie. Als je hem blokkeert zal hij waarschijnlijk ook gefrustreerd raken dus lijkt me best een goede oplossing.
āVeel scholen blijven maandag dicht.ā
Nee, ze zijn open alleen niet voor alle leerlingen tegelijkertijd. Voor kwetsbare leerlingen en examenkandidaten zijn ze in de meeste gevallen zelfs nooit dicht geweest. Bovendien is school wel meer dan het gebouw in deze tijden.
Vrijwel alle media van NOS tot de Telegraaf maken al het hele jaar gebruik van die soort misleidende koppen. Echt kwalijk. Sowieso erger ik me aan bewust misleidende krantenkoppen. Laatst ook met āKan een vrouw met 2 kleine kinderen Duitsland wel leidenā Ik vind dat echt een flauwe manier om met je lezerspubliek om te gaan. Doe gewoon niet.
Same!! Liever elke dag naar een bladblazer luisteren dan altijd moeten vechten voor een parkeerplaats en iedere vrijdag- en zaterdagavond de politie moeten bellen voor alle wildplassers, sluikstorters, druggebruikers en al het lawaai dat ze met zich meebrengen.
Dat mensen fotoās maken van hun blote voeten terwijl ze ergens buiten in de zon zitten en dat op het wereldwijdeweb zetten. Echt, waarom denk je dat ik de behoefte heb dat te zien? Ga weg.
Ik zag er net alweer 1 voorbijkomen met gele teennagels
Ik ben opgegroeid op āhet plattelandā en woon nu in een woonwijk in een stad. Het is hier 100x rustiger, geen trekkers om 6 uur 's ochtends, geen meststank, geen autoās die fucking hard rijden, nirmamd maakt vet veel lawaai want āwe wonen op het plattelandā š„²
Geen reactie is in sommige gevallen de beste reactie.
Heb mān koffie te traag gedronken waardoor mān kartonnen rietje slap is geworden en ik niet meer bij het laatste restje kan
We zijn weer thuis. Meteen bouwherrie en klote radio.
En door haast uit huisje te vertrekken, het eten vergeten mee te nemen. Zo zonde, verheugde me er al op en nu weer alles opnieuw kopen.
Zonde van het eten en geld, want ze gooien waarschijnlijk toch alles weg.
Ik snap je post niet haha heb ām 3 keer gelezen. Woon je nou nu op het platteland of in een stad? Of zeggen die mensen in jouw stad dat ze op het platteland wonen?
Hahaha ik woon nu in de stad! En op het platteland maakte iedereen vet veel herrie en in de stad is iedereen wat meer aangepast en probeert het ook kort en snel te doen als ze dan lawaai moeten maken
Ah ok dat is dan wel fijn lijkt me!
Dat snap ik, is ook absoluut een first world problem dit. Maar zonder deksel krijg je bij elke slok al die ijsklontjes in je gezicht dus dat is irritant.
Ik neem er altijd twee mee. stomme rot papieren dingen
ik moet zo naar een verjaardag maar ik heb ineens echt krampen in mān baarmoeder, wat een ellende. Beter gaat die pijnstiller snel werken
Haha, ik woonde vroeger ook op het platte land. Nieuwe buurvrouw uit een grote stad werd meerdere keren vet kwaad omdat er teveel lawaai was. Het hele dorp moest stiller doen want ze was er komen wonen voor haar rust.
Wij als pubers hebben toen met oud&nieuw allemaal knalvuurwerk voor haar huis af laten knallen kom op zeg, dan moet je maar in een hutje op de hei gaan wonen.
Best aso van ons eigenlijk haha. Maar, ze woont er nog steeds.
Hahahahaah precies dat, iedereen had ook een randstedelingen op de hoek
De interface van Vinted als je een nieuw product wilt toevoegen van een minder bekend merk. Dat je dan onderaan in een dropdownmenu moet aanklikken dat je dit merk wilt toevoegen. Duh.
Dat ik iets leuks zag op zalando, maar dan heeft het 1 ster gekregen zonder reactieā¦