Ik wilde ijs gaan maken, heb ik net het mengsel klaar, kom ik erachter dat de ijsmachine niet in de diepvries zit (vergeten terug te zetten de vorige keer). Nu moet ik 24u wachten. Wàlgelijk!
Ik heb dit ook weleens bij bedrijven. Ik snap dat echt niet? Wat is je strategie dan in godsnaam? Dit kan toch nooit iets positiefs opleveren.
Ik kan er zo slecht tegen als vrienden te laat zijn als we ergens hebben gereserveerd. We hebben van tevoren de tijd afgesproken en gereserveerd bij een restaurant, hoe moeilijk is het om je daar aan te houden.
Over domme spam strategieën: bedrijven die de dag na je verjaardag een mailtje sturen van ‘oeps, je was jarig, we waren het vergeten, sorry hierbij alsnog deze spam!’
Ten eerste, doe niet zo nep en ten tweede, je strategie om op te vallen tussen alle andere verjaardagsspam werkt niet want er zijn nog 3 bedrijven die dit doen
JA
Ik word ook boos als mensen vinden dat als je om 8 uur afspreekt dat je er eigenlijk om kwart over 8 of half 9 moet zijn. ZEG DAT DAN.
Ikea mailt me de laatste tijd ook drie keer per week, zo fucking irritant.
Iedere dag bij mij zelfs.
Uhhh Ikea, ik kom toch wel weer.
Heb net 2 pogingen gedaan om zelf mayo te maken, echt niet te doen. Eerste batch was te dun en had geen smaak en de tweede was veel te zuur.
Dit was het moment dat ik me uitschreef voor de nieuwsbrief van Sézane. Als je niet weet dat het een kledingmerk is, zou je nog rare dingen kunnen denken.
“Liefde selectie” godverdomme de Fransen met hun deepl vertalingen altijd
Om de dag vind ik ook rete-irritant en dan vooral voor een niche-product en de eerste mailing waarin de maker achter de webshop een interviewvraag aan haarzelf stelt.
Zo onder elkaar zijn al die onderwerpregels net koelkast-poëzie.
In dit huis…
hoef je het niet alleen te doen
kun je van hoepelen je werk maken
houdt niets je tegen!
sturen we je om de dag een berichtje
omdat we graag aan je denken
en aan je portomonee
met een hoepeltje erom
en als je niet vaker bestelt
hoepel je maar op.
Oranje wcpapier
Oranje wegwerp mondmaskers
Maar daar veeg je je billen niet mee af.
Oh nee, was er niet een forummer die op een openbare wc zat zonder wcpapier en dus maar een mondkapje gebruikte?
Maar maar maar oranje staat toch niemand goed?
Witte mensen niet nee