Vind teenslippers ook zo lelijk maarja zooo comfortabel š„² ik draag ze dus toch maar want andere schoenen krijg ik kookvoeten of blaren of het zit gewoon echt niet lekker
KARMA!!!
Dat ik morgen de tandarts én de mondhygiëniste heb gepland om fucking 9u. Ik ben vrij en kan za/zo óók niet uitslapen
Mijn wekker
Dat ik al om 6 uur wakker ben, vervolgens zo lang blijf liggen dat ik alsnog bijna te laat ben voor mān afspraak van half 10
Vliegen/muggen die door een mini kiertje binnen komen, en dan als je het raam wagenwijd open zet niet meer snappen hoe ze naar buiten moeten vliegen. Ugh.
Degene die buiten de radio zo hard aan heeft staan dat ik alles woord voor woord kan verstaan
I feel you!
Ik had dit een keer met een beker kant en klare tomatensoep die gewoon van het bovenste schap naar beneden lazerde toen ik de deur van de koeling opende.
Uiteraard had ik een lichtgrijze broek en lichtblauwe all stars aan die daarmee voorgoed vertieft waren. En het personeel van die appie was ook nog heel geĆÆrriteerd toen ik het netjes kwam melden omdat ze het dan moesten schoonmaken.
Ja, hallo, ruim het beter in dan!
Wel extra dimensie van ergerlijkheid hoe de vader en kinderen reageerden bij jouš
Gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag! Hier is er af en toe toch even een zonnetje
Dat ik gewone grillworst heb meegenomen terwijl ik dacht dat het kipgrillworst was omdat āie in dat vak lag. Ik hou niet van varkensvlees dus denk dat het nu in de vuilnisvak eindigt
Kan je het niet ruilen met de bon?
Bij onze appie zijn ze daar best ok mee idd, had laatst perongeluk 't verkeerde van la morena en was al helemaal moeilijke uitleg aan 't bedenken om 't voor mekaar te krijgen en de enige reactie was: dus je wil je geld terug
Oh dat kan vast wel maar heb weinig zin om alleen daarvoor helemaal terug te gaanā¦
Gefeliciteerd
Ik wilde ijs gaan maken, heb ik net het mengsel klaar, kom ik erachter dat de ijsmachine niet in de diepvries zit (vergeten terug te zetten de vorige keer). Nu moet ik 24u wachten. WĆ lgelijk!
Ik heb dit ook weleens bij bedrijven. Ik snap dat echt niet? Wat is je strategie dan in godsnaam? Dit kan toch nooit iets positiefs opleveren.
Ik kan er zo slecht tegen als vrienden te laat zijn als we ergens hebben gereserveerd. We hebben van tevoren de tijd afgesproken en gereserveerd bij een restaurant, hoe moeilijk is het om je daar aan te houden.
Over domme spam strategieĆ«n: bedrijven die de dag na je verjaardag een mailtje sturen van āoeps, je was jarig, we waren het vergeten, sorry hierbij alsnog deze spam!ā
Ten eerste, doe niet zo nep en ten tweede, je strategie om op te vallen tussen alle andere verjaardagsspam werkt niet want er zijn nog 3 bedrijven die dit doen
JA
Ik word ook boos als mensen vinden dat als je om 8 uur afspreekt dat je er eigenlijk om kwart over 8 of half 9 moet zijn. ZEG DAT DAN.