Haha mijn vriend was toen ook 2,5 uur weg terwijl ie toen ging praten over een open sollicitatie, haha, ik vroeg me toen ook af wat ie in godsnaam aan het doen was, al is het wel een ouwehoer. Maar hij werkt er nu wel.
Ik heb ook eens een twee uur durende sollicitatie gehad en toen kozen ze alsnog voor een andere kandidaat
Letterlijk 8 paar sandalen besteld bij Zalando Lounge en 0 paar die ik leuk genoeg vind om te houden. Loop nu al de hele tijd rond op teenslippers of oude birkies. Dan maar een nieuw paar van die laatste halenā¦
Liep net langs een basisschool en die jochies zaten elkaar uit te schelden voor homo
Vind het zo kut dat dat zelfs nu nog gebeurt onder kinderen, dit waren mijn broers vroeger ook en dan groeien ze op tot homofobische mannen
Erger me ook heel erg aan het feit dat de kans heel groot is dat dit van de ouders komt
0 paar ertussen die leuker zijn dan teenslippers of birkies dat is wel heel knap haha.
Ik wist pas niet of ik er iets van moest zeggen, wilde ik eigenlijk wel. Maar weet ook niet of het nut zou hebben. Ze renden trouwens ook al weg, elkaar nat makend met flessen water en ondertussen dus elkaar aan het uitschelden. Naast, dat ik me afvroeg of het nut zou hebben, had ik ook geen zin om eventueel nat gegooid te gaan worden.
Wat is dat toch met de broeken van tegenwoordig? Dan bestel je maat 42, vervolgens zit die totaal niet.
a - bij het kruis blijft veel te veel stof flubberen, alsof ik daar nog 15 piemels kwijt moet.
b- high waisted betekent tegenwoordig dat ik geen riem meer hoef te gebruiken. Je kunt de broeken namelijk zo hoog optrekken dat ze tot onder je tieten komen en je tieten de broek wel vasthouden.
c- ze zijn molto muy veel te lang en ze sloffen over de vloer van hier tot Jericho.
Dan pas ik een maat 40. Is te klein.
Ik begin er ook niet aan want ik denk ook niet dat het nut heeft, kinderen geven echt geen fucks dus waarschijnlijk zouden ze ons uitlachen
Zo klink ik wel heel triest. Ik vind birkies wel leuk maar zoek dus eigenlijk nettere sandalen. Je hebt ook zo weinig info op Zalando Lounge. Het bleek allemaal gek of lelijk materiaal en eentje was wel ok maar dan geen goede pasvorm.
Mijn vriend is al 3 uur lang weg om te sporten en hij is naar de sletten sportschool dus het bevalt met 0%
Ik heb echt geen zin in lasagne eten zo, ik krijg het daar altijd zo teringwarm van en het is al teringwarm buiten dus waarom zou ik dat willen eten?? Echt domme inkopen gedaan voor deze week. Damn
Edit de schijfjes zijn wel een hit
Edit2 of het is lasagna. Het is de tattavariant iig
Die eet je koud?
Hahaha ik dacht al. Maar ja dat was een verstandige keus
Ik word echt een zure vrouw. Ik vind dat mijn vriend te weinig doet en nu is hij aan het koken maar doet hij het te rommelig voor mijn smaak 3 pannen vuil voor een pasta uit een pakje van knorr
En het knorr gedeelte stoort me dan niet
En dan webshops āje hebt al X in maat S in je mandjeā ja kutwinkel ik bestel ook nog een maatje groter of kleiner omdat die maten/pasvormen nergens op slaan.
Haha ja sorry maar ik vind birkenstocks en teenslippers (van die rubberen) echt ƩƩn vd lelijkste schoeisels die iemand kan dragen Ofja, die laatste vind ik wel prima bij het zwembad of onder een gemeenschappelijke douche. Maar ligt vast aan mij hoor want zie ze nu het weer warmer wordt weer erg (te) veel voorbij komen
Hahaha ah ja teenslippers draag ik alleen even naar de winkel of als ik in mān eentje ga wandelen, vind die er ook niet uitzien maar wel heel comfy. Birkenstocks vind ik wel gewoon leuk en draag die graag, maar doe die liever niet aan voor een etentje in een restaurant of zo. Maar snap dat jij ze niets vindt, ze zijn wel wat lomp
Aan de pollen in de lucht
Wat kut zeg! Helemaal bij zoān enorm nieuwe auto. Ga je het waarborgfonds proberen?
En geen cameraās in de buurt zekerā¦