Waar erger je je aan? #10

Ik ben op de markt en het draaiorgel draait de jumbo links rechts tune

2 likes

Ik denk dat sommige van die oud Hollandse snoepjes ook juist wel leuk zijn ! Weet niet of die er tussen zitten maar de meeste opa’s zijn best wel snoepkonten naar mijn idee haha!

mijn opa, had je daar ontzettend blij mee gemaakt, was een echte snoepkont, vooral lonkafudge was favoriet.

1 like

Mijn opa is gek op die krijtjes :heart:

1 like

Ik wilde spontaan vanavond ergens tapas eten en daarna een cocktail drinken ofso. Maar letterlijk alles in de omgeving zit vol. Echt stom.

2 likes

Soms kun je nog wat regelen door te bellen! Is mij meermaals gelukt haha

Edit: oh dat heb je misschien ook gedaan bedenk ik me nu. Maar online lijkt het soms of er geen plek meer is terwijl dat niet zo is of iemand heeft afgezegd Ofzo.

2 likes

Terrassen die met zeer lekker weer dicht zijn en je dus in een pandemie, terwijl het zo lekker weer is, binnen moet zitten als je er wilt eten :confused:

Ik zweet zo erg terwijl ik gewoon het huishouden probeer te doen. Hoe moet dit als het nog warmer word? :cold_sweat:

We hebben een nieuw online systeem voor mijn opleiding en daar ontbreekt de mogelijkheid om een certificaat voor keuzeonderwijs te kunnen uploaden en ik ben hier al steeds over aan het mailen met de servicedesk, maar die begrijpt gewoon echt constant niet wat ik bedoel. ā€˜Nee, je moet het certificaat nog uploaden’ Ja, dat klopt, maar dat KAN NIET. ā€˜Maar de aanvraag is wel al goedgekeurd’ Ja, maar ik kan het certifiicaat dus niet ergens uploaden. ā€˜Ja, de certificaten voor de puntentoeschrijving ontbreken nog’ Ja, omdat ik het dus NIET KAN UPLOADEN.

Ben hier dus al anderhalve week mee bezig inmiddels. Manmanman.

2 likes

Een vriendin die jongens die echt the BARE minimum doen al helemaal de hemel in prijst. Dat iemand vraagt hoe het gaat met iets is gewoon beleefd, hoef je echt geen sticker voor te geven hoor

9 likes

Dat ik geen nette kleding heb voor een uitvaart in 30 graden. Denk ook niet dat de dominee (of mijn schoonfamilie) het kan waarderen wanneer ik een korte chino aantrek, want godbetert! dan zie je mijn blote benen en ook nog net mijn knieƫn.

Wat zou de reden eigenlijk zijn om dan juist de terrassen dicht te gooien?

Geeeen idee? Vraag ik me ook af. Juist met dit weer willen mensen buiten zitten ipv binnen en met de pandemie helemaal. Ik vind het geen slimme zet, maar ze zullen wel hun redenen hebben. Misschien te weinig personeel ofzo?

1 like

Dat ik sinds deze warme dagen nog maar 2 keer blote benen heb gedragen naar buiten. Want ik elke keer dat ik het doe, word ik aangekeken en gecatcalled door vieze mannetjes. Misschien valt het dit jaar meer op dan gewoonlijk, omdat ik sinds corona vaker alleen wandel oid? Anyway, ik stond net op het punt om weer eens om te kleden en een lange broek aan te doen. Maar fuck dat. Het is warm.

3 likes

Ik wil samen met vrienden gezellig bij elkaar het EK kijken.
ik heb alleen geen vrienden.

14 likes

Ik wil dit ook!

1 like

Bah, ik word hier echt boos van! Niet van jou, maar van de vieze mannetjes natuurlijk.
Ik zou zeggen: doe lekker aan wat je fijn vindt en negeer ze/ga helemaal uit je plaat als je lastiggevallen wordt, al naar gelang je eigen voorkeur.
Maar dat is makkelijk gezegd als je je er zo onprettig bij voelt. Te belachelijk voor woorden dat je hier nu rekening mee moet houden, omdat andere mensen niet verder komen dan hun reptielenbrein😔

3 likes

Krijg facebook advertenties van leuke jurken via zalando. Klik ik erop, uitverkocht in elke maat. Wat voor adverteren is dit zeg 🄲

9 likes

Ja dat is zo irritant!!! En iedere keer klik ik er weer op :pleading_face:

1 like

Ik heb op kauwgom gezeten in de trein. Zo aso, ik kan niet voor me zien hoe je per ongeluk je kauwgom midden op een stoel uitspuugt :triumph: