Waar erger je je aan? #10

Had ik op insta met een megaleuk servies

1 like

Volgens mij is dit standaard, heb nog nooit een artikel dat nog beschikbaar is in zo’n advertentie gehad.

1 like

Ik trap hier ook altijd in. Soms wordt er ook iets leuks geadverteerd en dan blijkt het van de kindercollectie te zijn đŸ„Č

5 likes

Mensen zijn hier van links naar rechts aan het schreeuwen. Echt schiet mij maar lek ik trek dit niet een maand lang

2 likes

Alles aan dit pakje + de dingen die je moet toevoegen :sob:

3 likes

Als ik net de auto instap op het hele uur en er dan nieuws op de radio is en geen muziek, en dan vooral als het maar een kort ritje is, vind ik echt zonde mijn tijd :weary:

11 likes

Ik kan de score van het ek/wk altijd goed bijhouden omdat DE HALVE STAD BUITEN GAAT TOETEREN

4 likes

Mijn darmritme. Aan de ene kant heel fijn dat er weer een ritme in zit, maar mijn darmen nu elke ochtend: “we zijn oke, we zijn oke, je kunt rustig naar buiten/douchen/ontbijten
 GRAPJE JE MOET NÚ NAAR DE WC!!!”

3 likes

Ik heb een ochtendhumeur en die vreselijke Jumbo reclame met de Snollebollekes helpt niet.

of je stapt net in bij de reclame voor het journaal, journaal, reclame, begin van een leuk liedje en dan ben je er

2 likes

Dat reanimatiecursussen/EHBO niet altijd gratis is. Je doet dit niet voor jezelf, maar voor een ander. Daarom zou het voor iedereen toegankelijk moeten zijn.

21 likes

Dat m’n vriend gisteren naar het strand is geweest en er nu overal zand in huis ligt

2 likes

afbeelding

@CaptainCheesecake

37 likes

We zijn verhuisd en onze onderbuurman zou in ons appartement gaan (is nieuwer en mooier). We hadden een muur behangen en een muur geverfd, die zou hij overnemen. Afgelopen weekend alles schoongemaakt, oplevering digitaal gedaan met de eigenaar en de buurman de sleutels gegeven met goedkeuren van de makelaar/eigenaar zodat hij er twee weken eerder in kan om te verhuizen. Wij huren officieel tot 1 juli, het contract voor de buurman was in de maak.

Nu appt de buurman dat hij hoogtevrees heeft en het appartement toch niet wil, dus die muren moeten weer wit :poop:. Hij zei wel dat hij dat ging doen, maar ben benieuwd wat voor’n drama dit nou weer gaat worden en of we onze borg nog terug gaan krijgen.

5 likes

Ik wil ijskoffie maken maar ben vergeten ijsklontjes te maken. :woman_facepalming:

1 like

Ook een ijskoffie ergernis. Ik erger me dr aan dat je op veel plekken zoete melk krijgt met een scheutje koffie.
Geef me sterke koffie met een scheutje melk en klein beetje suiker aub.
Soieso vind ik het irri dat Nederlanders eerst tegen frape zeiden “Koude koffieee ? Iewhlll koffie maar dan koud ? Kan toch niet.” En dan nu komen ze met zoete zooi en dat noemen ze dan ijskoffie. Pleurt op

12 likes

De lekkerste ijskoffie die ik ooit eens heb gehad (al vraag ik me af of het zo mag heten) was een espresso met een bolletje roomijs er in. Dat was zooo lekker.
Nu heb ik ook zin in ijskoffie.

Dat is affogato! Wel heel lekker idd

4 likes

Waarschijnlijk overbodige informatie, maar er zijn merken met speciale breedtematen. Mocht je daar nog niet gekeken hebben. Het is soms wel even zoeken naar leuke modellen bij dat soort schoenen.

1 like

Ongevraagd advies maar dit kan je gewoon bestellen bij de meeste koffiezaakjes! Ik haal meestal een iced zwarte koffie met een scheutje havermelk. Is ook nog goedkoper dan een frappé of ijskoffie met veel melk :100:

3 likes