Waar erger je je aan? #10

Ja als ik echt genegeerd word of ze neerbuigend gaan doen tegen mij dan ga ik gewoon naar een andere winkel of bestel ik het online. Als je mij niet goed behandeld krijg je mijn geld ook niet.

14 likes

Ik voel me ook altijd ongemakkelijk in dat soort winkels als ik ff een dagje geen make up draag en daar wil shoppen ofzo.

Had ik ook ooit bij de Lush, normaal zijn ze daar wat meer open minded dacht ik, maar er kwam net een soort infuenzer binnen die gewoon voor mij geholpen werd en helemaal in de watten werd gelegd en gratis haar mandje mocht vullen enzo, en toen ik een vraag tussendoor had was het allemaal moeilijk en kortaf en ik kreeg niet eens een sample mee.

2 likes

Dat ik diarree krijg van appelsap. :rage: Ik krijg al buikpijn van zuivel, van zoetstoffen, drink geen alcohol en kan sinds een tijdje niet meer zo goed tegen cafeïne, nu dit ook nog. Love water maar ik wil afwisseling! :woozy_face:

Welke lush? Wat lullig

1 like

Altijd als ik rond etenstijd mijn moeder aan te telefoon heb, vertelt te wat voor vlees ze klaar maakt en hoe :sob:. Dat wil ik helemaal niet weten ben niet voor niets vegan.

1 like

Den Bosch, maar is al wel 5+ jaar geleden. :wink: moet er altijd nog aan denken wat voor gevoel zoiets geeft als men het over klantvriendelijkheid heeft.

2 likes

Thanks voor je uitgebreide antwoord! Ik zal het morgen even voorleggen aan de huisarts!

1 like

Oh vind ze bij Lush vaak juist zo opdringerig, voor je het weet hang je met je handen in een bak met sop :sweat_smile:

22 likes

Ik voel me zelden ongemakkelijk in winkels, maar ik raak echt in de stress als ik bij de Lush langs moet. Ik vind sommige producten echt wel lekker, maar ik krijg al koppijn voor ik de winkel in ben door de geur, en raak al ~overprikkeld~ zodra zo’n bezeten medewerker me probeert te hypen. :woozy_face: Ik snap echt niet hoe dat werkt, zo’n overweldigende sfeer in een winkel die zou moeten ontspannen.

7 likes

Ik heb schoenen maat 39 gekocht via Vinted en krijg maat 37 binnen. Ja stuur ze maar terug is het antwoord van de verkoopster. Vinted zelf kan niets doen, die zegt volgens mij dat bij retourneren de kosten voor mij zijn.
Weet iemand wat je kunt doen? Want nu moet ik die schoenen weer inpakken en ergens heen brengen en kosten betalen voor niks. Geen zin allemaal in dat gedoe.

Oke ik snap het lang leven de lol hihaho. Maar flikker op met je schijt muziek met een harde bass die ik in mijn huis voel.:triumph:

1 like

Vliegen. Alle ramen staan open, maar die beesten snappen maar niet hoe ze naar buiten moeten :unamused:

Dat ik nu al half in de stress zit om wat ik morgen eventueel moet doen.

De verkoper zit toch fout? Jij hebt adhv de advertentie 39 besteld, dan neem ik aan dat de retourkosten voor haar zijn als ze 37 opgestuurd hebt.

1 like

Lijkt mij ook, maar ik krijg zo’n standaard mail terug van Vinted dat ze geen customer support garantie bieden oid. ?
En die chick gaat mij natuurlijk geen geld overmaken daarvoor. Maar ik blijf nog ff proberen.

Ik heb nu al een behoorlijke tijd dat audio op insta stories te vaak niet afgespeeld wordt en ik snap niet waarom. Al het geluid staat aan. Ook als ik volume hoger zet: geen geluid. DND staat ook uit. En het gebeurt op willekeurige momenten.

4 likes

Zoiets als ditheb ik ook een keer gehad. Had van die merklaarsjes gekocht die uiteindelijk van die laarsjes bleken te zijn die je op de markt kocht. Moest de retourkosten idd zelf betalen. Echt heel stom van Vinted dat ze dat beleid hebben.

1 like

Dat ik onder verzwaringsdeken wil ontprikkelen maar het te warm is eronder te liggen en daardoor meer overprikkeld raak van deze niet oplossing

Zelf doorverkopen een idee?

Ik erger me zo aan mensen die zich totaal onbewust zijn van de wereld om zich heen. Gaan ze wat stil staan en vergaderen op een voetpad waar je niet omheen kunt. Ik wil me sowieso niet langs je logge lijf hoeven proppen, maar nu met corona al helemaal niet. Ga.aan.de.kant. Ook 2 keer gezien in de afgelopen week: mensen die met de auto stilstaan op een kruispunt omdat ze niet weten waar ze naartoe moeten. Ga je dat ff lekker aan de kant van de weg bedenken?

46 likes