Dat ik zoveel geld aan m’n ex z’n verjaardag heb uitgegeven waardoor ik nu niks leuks voor mezelf kan kopen
Lol ik zou nieteens gaan, super goed dat je zo flexibel bent
Nou eigen was er vrijdag al spraken van, maar net officieel bevestigd.
Edit.
Omdat er soms situaties zijn waarbij dat noodzaklijk is
Normaal haat ik voice berichten al maar ik heb morgen met iemand een belafspraak staan en die stuurt me nu (op m’n vrije dag, wat ze weet) een voice bericht van 2 minuten.
En nu wil ik het niet luisteren maar ik wil het ook weten en ik ben ook bang dat ik het vergeet. Ik vind dit zooo stom.
Ik heb het bericht nu gearchiveerd en hoop dat ze me morgen gewoon belt en ik het niet vergeet .
Is dit niet iets voor de gemeente? Jezus wat snel zeg, niet dat ze het even door de vingers zien en dat je het nog mag neerleggen
Je kunt misschien via WhatsApp Web het geluidsbestand opslaan op je computer en het daar beluisteren? Ik heb dat een paar keer gedaan en toen stond hij niet als beluisterd gemarkeerd.
Ik probeer mijn kamer onder te huren voor twee maanden en dat staat duidelijk in het bericht maar ik krijg zoveel reacties van mensen die dat niet hebben gelezen…
Ik weet niet of ik nesteldrang heb of dat ik gewoon een koopverslaving heb en er maar een hormonale oorzaak voor zoek
Ja klopt volgens mij kun je nog niks totdat de boete binnen is.
Hahah ja is wel zuur ja maar het is gelukkig maar geld dus komt ook wel weer goed. Ik heb niks meer van hem gehoord ook dus ben ook niet verbaasd dat hij dat niet heeft aangeboden
Mensen die in het bijzijn van anderen enorm onaardig doen tegen hun partner.
Ik was dit weekend op een verjaardagsfeestje en daar zat een stelletje. We hadden het over tennis. De jongen van het stel maakte daar een opmerking over maar het meisje vond: ‘dat hij daar niets van wist en daarom maar heel snel zijn mond moest houden’
Ze bleef hem ook echt boos aankijken totdat hij stopte met praten. Echt alsof ze tegen een kind praatte. Hij werd echt heel rood. Zo zielig.
Mijn (nu inmiddels ex) schoonzusje deed dat ook altijd. Snap dat echt niet.
Absoluut, ik vraag me dan altijd af hoe het achter gesloten deuren dan wel niet gaat. Enige acceptabele uitzondering hierop is als die partner tennis aan het mansplainen is aan een pro-tenniser of zo
Die boetes worden direct doorgestuurd naar het cjib. Je moet dus inderdaad eerst wachten tot je hem binnen hebt. Gemeente bellen oid heeft geen zin.
Ik raad aan foto’s te maken van de situatie en vooral van het bord, om te bewijzen dat die ontbreekt of slecht zichtbaar is
Ik werk morgen op een andere locatie en zei dat ik dan even lunch moest regelen, zegt m’n collega: ‘‘Jij kan best een keer lunch overslaan hoor’’ En ik erger me dat ik me die opmerking zoveel aantrek, terwijl ik ook wel weet dat ik niet dik ben oid. En al was ik wel te dik, dan nog moet er gewoon gegeten worden en is het een kutopmerking.
Jemig wat een debiele opmerking.
Same.
Ik heb nu bedacht dat ik nieuwe keukenapparatuur wil. Waarom? Nou, helemaal mat zwart is misschien wel mooier in de nieuwe keuken dan mat zwart met rvs wat het nu is.
Doe even normaal… ik kan echt niet stoppen met shit te kopen nu.
Koop een mat zwarte spuitbus van 2 euro en spray het RVS zwart, ik spray alles in huis zwart wat ik niet meer mooi vind en pakt altijd goed uit. (Bijv prullenbakje op wc, glazen bloemenvaas etc) alles wordt super stylish in mat zwart en je bespaart een hoop geld