Of de ingang van een winkel. staan ze midden in de ingang te kletsen met iemand die buiten staat. En je dan nog dom aankijken als je vraagt of je er door mag.
Of blijven staan bij het einde van de roltrap š„²
Afgelopen tijd ook regelmatig lopende mensen op het zebrapad hun telefoon zien opnemen om dan stil te gaan staan? Echt, doe lopen of sterven maar niet ouwehoeren
Ohh ja blijven staan voor een ingang/uitgang, die mensen zou je gewoon mogen schoppen. Vooral als ze 1 stap buiten de deur zetten en dan hun hele kassabon gaan staan nakijken . Die bon klopt even wel/niet als je 2 meter verder loopt.
Aan mezelf. Dat ik zo onwijs in de stress schiet omdat ik net gehoord heb dat ik morgenochtend ga vliegen. Meteen zweet uitbraak, dus gedouched en shirt gewisseld.
Ik wil gewoon normaal kunnen vliegen.
Mag zelf kiezen waar ik ga zitten, voorin of achterin. Maar pff
Dat ik zoveel geld aan mān ex zān verjaardag heb uitgegeven waardoor ik nu niks leuks voor mezelf kan kopen
Lol ik zou nieteens gaan, super goed dat je zo flexibel bent
Nou eigen was er vrijdag al spraken van, maar net officieel bevestigd.
Edit.
Omdat er soms situaties zijn waarbij dat noodzaklijk is
Normaal haat ik voice berichten al maar ik heb morgen met iemand een belafspraak staan en die stuurt me nu (op mān vrije dag, wat ze weet) een voice bericht van 2 minuten.
En nu wil ik het niet luisteren maar ik wil het ook weten en ik ben ook bang dat ik het vergeet. Ik vind dit zooo stom.
Ik heb het bericht nu gearchiveerd en hoop dat ze me morgen gewoon belt en ik het niet vergeet .
Is dit niet iets voor de gemeente? Jezus wat snel zeg, niet dat ze het even door de vingers zien en dat je het nog mag neerleggen
Je kunt misschien via WhatsApp Web het geluidsbestand opslaan op je computer en het daar beluisteren? Ik heb dat een paar keer gedaan en toen stond hij niet als beluisterd gemarkeerd.
Ik probeer mijn kamer onder te huren voor twee maanden en dat staat duidelijk in het bericht maar ik krijg zoveel reacties van mensen die dat niet hebben gelezenā¦
Ik weet niet of ik nesteldrang heb of dat ik gewoon een koopverslaving heb en er maar een hormonale oorzaak voor zoek
Ja klopt volgens mij kun je nog niks totdat de boete binnen is.
Pfffff wat kut. Hem nog een tikkie sturen? Nee zou ik denk ik niet durven hoor, maar wel zuur. Als ik hem was had ik het misschien zelf wel aangebodenā¦
Hahah ja is wel zuur ja maar het is gelukkig maar geld dus komt ook wel weer goed. Ik heb niks meer van hem gehoord ook dus ben ook niet verbaasd dat hij dat niet heeft aangeboden
Mensen die in het bijzijn van anderen enorm onaardig doen tegen hun partner.
Ik was dit weekend op een verjaardagsfeestje en daar zat een stelletje. We hadden het over tennis. De jongen van het stel maakte daar een opmerking over maar het meisje vond: ādat hij daar niets van wist en daarom maar heel snel zijn mond moest houdenā
Ze bleef hem ook echt boos aankijken totdat hij stopte met praten. Echt alsof ze tegen een kind praatte. Hij werd echt heel rood. Zo zielig.
Mijn (nu inmiddels ex) schoonzusje deed dat ook altijd. Snap dat echt niet.
Absoluut, ik vraag me dan altijd af hoe het achter gesloten deuren dan wel niet gaat. Enige acceptabele uitzondering hierop is als die partner tennis aan het mansplainen is aan een pro-tenniser of zo