Waar erger je je aan? #10

Wanneer stoppen ze hier eens mee

wilde nog een ander pakketje ophalen maar past sowieso niet bij in de tas. En met zo’n grote doos in de hand op de fiets in de binnenstad nee.

9 likes

Dit is sowieso douglas

1 like

Haha nee maar die kan er ook wat van. Dit is John beerens. En moet ergens anders nog een pakketje ophalen van John beerens, 2 bestellingen dus waarschijnlijk zit het in formaat verhuisdoos.

1 like

Je kan de volgende keer de doos openmaken en opvouwen, dan heb je ruimte zat.

1 like

Dat ik een zak Hollandse wokgroente heb gekocht die voor 50% uit bleekselderij bestaat :face_vomiting: en er zit welgeteld één halve sperzieboon in! En 1 klein stronkjs broccoli, wat een sneue bedoening.

Ik had vorige week zo’n zak bij een andere winkel gekocht en daar zat maar een beetje bleekselderij in dus die had ik er uit gevist. Dat wilde ik nu weer doen.

Karma dit, dat ik m’n groente maar zelf moet snijden in het vervolg :weary:

5 likes

Ik vind bleekselderij ook echt goor (tenzij het heel fijn is gesneden voor aroma) en het zit inderdaad echt OVERAL in :sweat:

2 likes

Ja had ik idd moeten doen. Weet nog dat ik vorig jaar zo’n doos op het station openmaakte en die hele kartonnendoos maar in de prullenbak daar heb geduwd. Maar ik snap vooral niet waarom ze dat doen. Bij monki bijv krijg je zelfs een hele broek in een papieren zak.

1 like

Dat zelfs als het avondeten niet mislukt door het overprikkeld moeten koken, het opeten wel mislukt omdat ik door de overprikkeling het sensorisch niet kan hebben (krijg dan van alles kokhals neigingen) en door de stress/spanning geen honger meer heb ook.
Ik heb echt een hekel aan mijn brein vandaag (en gisteren en morgen). arggh

5 likes
  • Dat mijn H&M bestemming al 5 dagen vaststaat op dezelfde status
  • Dat ik een bestelling heb gedaan bij een kinderkleding webshop en dat dan aan 1 item het ALARMLABEL er nog aan zit
  • Dat ik voor juffendag een mooi kaartje had besteld en die vandaag niet zijn binnen gekomen… morgen is het juffendag.
  • mijn kind geen tekeningen voor de juffen wilde maken en ik nu maar een oude tekening heb gepakt

:triumph:

Wel creatief van je die laatste​:raised_hands:t2::grimacing:

2 likes

Huh wth moet je daar een parkeerschijf gebruiken? Doe ik echt nooit! Is toch bij die action daar?

Ik had een offerte opgevraagd voor het opknappen van de wc (1,5m2), krijg ik terug dat ik moet uitgaan van minimaal €5000. Wat zijn dit voor extreme prijzen???

8 likes

Mensen die niet snappen hoe vakantieveilingen werkt. Iemand biedt €1,- en dan gaat een tweede persoon overbieden met €20,-?

8 likes

De ergernis continues, niks meer gehoord, niemand geweest (ze zou het zaterdag ophalen) en inmiddels al weer 2 poststukken voor hen gehad. Het ligt hier niet in de weg dus ik laat het lekker liggen, maar ga die fckn adressen even wijzigen :angry: Ze hadden gebruik gemaakt van zo’n post NL verhuisservice, dat alles automatisch doorgestuurd wordt op naam, maar hebben geloof ik niet in de gaten dat dat maar tijdelijk is. Echt deze lakse houding :roll_eyes:

1 like

Dat de klusjesman afgelopen zondagavond zou langskomen om iets te fixen wat hij was vergeten het weekend ervoor, en gewoon zonder iets te laten weten niet is op komen dagen. Vervolgens belt 'ie vandaag op mijn vrije dag aan terwijl ik nog lekker in bed lag te muffen. Vraagt dan: ‘Kan ik het nu komen fixen?’ ‘Eh nou, ik had hier niet echt op gerekend vandaag…’ (aka mijn hele aanrecht stond nog vol met afwas etc) ‘Okee, dan kom ik straks wel terug!’ En nu meer dan drie uur later is 'ie nog steeds niet langsgeweest? Ik ga zo maar gewoon boodschappen doen. Ga niet de hele dag zitten wachten tot 'ie een keer op komt dagen, joe.

2 likes

Zeg, wil je wel in het juiste topic posten.

3 likes

Dan heb ik altijd geluk gehad :astonished: Of is dat bord nieuw??

Same girl, ik had offertes aangevraagd voor de badkamer en dacht goh nemen we gelijk het toilet mee. Voor minder dan 25K gaat dit iig niet gebeuren, en ik heb geeneens een grote badkamer met bad ofzo. Echt coronatimes.

1 like

Hopelijk trekt dat ooit nog bij. Ik wil over een paar jaar ook onze badkamer laten doen, maar vind 25k wel erg veel :sob:

Is wel inclusief toilet beneden, maar alsnog is 20k ook veel. Het scheelt echt veel als je een goede aannemer kan vinden en naar zo een sanidump outlet zelf je spullen kan halen. Maarja, wij kunnen niks zelf en kennen niemand.