Die boetes worden direct doorgestuurd naar het cjib. Je moet dus inderdaad eerst wachten tot je hem binnen hebt. Gemeente bellen oid heeft geen zin.
Ik raad aan foto’s te maken van de situatie en vooral van het bord, om te bewijzen dat die ontbreekt of slecht zichtbaar is
Ik werk morgen op een andere locatie en zei dat ik dan even lunch moest regelen, zegt m’n collega: ‘‘Jij kan best een keer lunch overslaan hoor’’ En ik erger me dat ik me die opmerking zoveel aantrek, terwijl ik ook wel weet dat ik niet dik ben oid. En al was ik wel te dik, dan nog moet er gewoon gegeten worden en is het een kutopmerking.
Jemig wat een debiele opmerking.
Same.
Ik heb nu bedacht dat ik nieuwe keukenapparatuur wil. Waarom? Nou, helemaal mat zwart is misschien wel mooier in de nieuwe keuken dan mat zwart met rvs wat het nu is.
Doe even normaal… ik kan echt niet stoppen met shit te kopen nu.
Koop een mat zwarte spuitbus van 2 euro en spray het RVS zwart, ik spray alles in huis zwart wat ik niet meer mooi vind en pakt altijd goed uit. (Bijv prullenbakje op wc, glazen bloemenvaas etc) alles wordt super stylish in mat zwart en je bespaart een hoop geld
ugh ja dat of mensen die zich in een keer omdraaien waardoor je ze bijna vol op de bek pakt, echt mijn nummer 1 irritatie
Ik weet niet of dat handig is op een waterkoker en broodrooster die warm worden. Kan dat?
Who am I kidding, ga ik toch niet doen. Ik ga het nu gewoon nog niet bestellen en dan over een paar weken lig ik wakker een keer 's nachts tot ik fuck it zeg en het toch bestel.
Ik hou me maar vast aan het idee dat hij ooit verliefd op mij was en ik een relatie kreeg met een andere collega. Opgekropte frustratie denk ik
Oohhh ik dacht ff wat greepjes van de magnetron ofzo, je hebt waarschijnlijk wel hittebestendige etc maar in dat geval zou ik t indd niet doen haha.
Je kan berichten nu wel 2x zo snel afluisteren, scheelt weer.
Of oprecht beide en dat het elkaar versterkt
Werkt dit ook op meubels? Wil een Ikea kallax matzwart verven
Dan zou ik geen spray nemen maar met een rollertje werken met gewoon mat of zijdeglans zwarte verf uit blik. Voorbeeld van 2 meubels die ik zelf heb gemaakt/omgebouwd en zwart geverfd (ook deels van IKEA) de katten zijn wel zwart gespoten(die waren turkoise)
Maar dit mag eigenlijk in het klus of interieur topic haha.
Mooi geworden zeg! En dacht ik al, ik kijk niet echt uit naar 5 lagen verf te moeten aanbrengen dus had gehoopt dat zo’n spuitbus misschien een goede hack zou zijn maar helaas haha. Heb je grondverf gebruikt hiervoor?
2 laagjes zwarte lak of 1 laagje antraciet grond en 1 zwart. Ik kijk altijd ff wat ik nog heb staan, goedkope verf volstaat gewoon als het oppervlak niet enorm veel gebruikt wordt (ik schuur het van te voren niet, alleen ff ontvetten met een doekje met water en st marc) is vaak in een uurtje klaar zoiets. Vind t altijd wel leuk om te doen en je hebt wat unieks
Mijn taart is mislukt en heb geen zin meer om nu opnieuw te beginnen.
Sta ik bij de bushalte, ligt mijn telefoon nog thuis aan de lader. En ik was zo lekker op tijd
Ben je er al uit? Ik zou een rustige plek zoeken, kindje is in goede handen en dan kun je alsnog lekker doorwerken. Met een goede lunch als bonus.
Heb nu echt ff een slechte huid (hormonaal te herleiden) en heb vrijdag sinds bijna een jaar een fysieke bijeenkomst met collega’s. Hoop zo dat het dan beter gaat Had gelukkig wel al morgen een afspraak met huidtherapeute staan, hopelijk kan ze wat voor verbetering zorgen. Maar ik wil graag arriveren als een hot bitch