Waar erger je je aan? #10

Maar die testen voor een qr-code zijn niet bij de teststraten van de GGD toch?

7 likes

Klopt! Zijn aparte locaties!

Geen idee, weet ook niet of het terechte irritatie is. Maar echt geen zin in.

1 like

Mensen die per se geen tiktok willen maar je dan elke dag reels doorsturen wat letterlijk tiktok’s zijn maar dan van 2-4 weken geleden :upside_down_face:

19 likes

Nee snap ik hoor! Heb ook geen idee waar het door komt, maar misschien ook teststraten opgeheven omdat het rustiger is geworden of dat het inmiddels een vaccinatielocatie is geworden ofso.

Maar is wel kut idd. Hopelijk is het negatief iig en is je hoofdpijn snel weg!

1 like

Mijn sokken schuiven de hele tijd af :cry:

Dat er mensen zijn die oprecht denken dat er geen 1,2,3 op ons pinapparaat staan.

Nou mensen gaan dan pinnen, hebben blijkbaar de 1, 2 of 3 nodig. En zien deze niet op t apparaat staan. Terwijl ze gewoon bovenin staan. Net als letterlijk overal. En ik snap niet hoe, misschien de hoek hoe ze ervoor staan ofzo. En meestal zijn t wel iets oudere mensen, maar toch jonger dan je denkt. En zelfs als ik zeg dat het gewoon bovenin staat snappen ze t niet. En volgens mij zijn ze er dan echt van overtuigd dat wij die cijfers niet hebben.
En als ze dan zeggen ik zie de 1 niet en ik zeg hij staat boven de 4, dan nog niet. En ja onze pin staat vrij laag, wat juist weer fijn is voor mensen in rolstoel en dergelijke. En 99,99% van de mensen lukt t gewoon. Maar soms heb je van die dagen dat t 3x op een dag gebeurt :joy:. En snap gewoon niet hoe je kan denken dat die cijfers er niet op staan.

9 likes

We hebben nog altijd maar 1 auto en icm de karaktereigenschap van mijn vriend waarbij hij vind dat hij nergens hoeft te wachten is dat echt een grote nachtmerrie.

Ik had net examen, vorige examens liepen uit waardoor ik lang moest wachten en mijn vriend die me reed ook. Zit ie hele tijd te zeiken dat ie een uur moest wachten.

Kan niet wachten tot de tweede auto er is en ik weer vrijheid heb

3 likes

Gewoon zo een

3 likes

Dat de app van Treatwell kuren heeft. Wil gewoon wat boeken grr

2 likes

Wij hebben op het werk precies dit apparaat en klanten leggen altijd uit automatisme hun pinpas bovenop op contactloos te betalen. En dan zeg ik: ā€œhij kan aan de zijkant om contactloos te betalenā€ en dan kijken ze mij of aan of ik hun moeder beledigd heb, of ze doen hem aan de andere zijkant. Altijd leuk op mijn werk :joy:

7 likes

Oh ja is echt drama, al de hele week. Ik kon wel via de website boeken trouwens, die deed het wel gewoon!

1 like

Wow dank je haha. Ga ik daar eens kijken

1 like

Wij moesten er 3 maanden op wachten.
En zou binnen 2 maanden zijn ook alleen van de ceremonie en buiten een paar.
Maar ze had opeens heel veel werk zei ze.

Ja en dan zeg je hij moet aan de linkerkant. Doen ze m rechts. ā€œNee andere linksā€ :joy:

2 likes

yomani
of hoe ik het zeg; yoooooooooooooooooooomani

2 likes

Oh pfoe dit zou ik ook echt moeilijk vinden. Klinkt ook een beetje onprofessioneel. Matige review achterlaten misschien? (Nadat je je foto’s gekregen hebt natuurlijk :face_with_hand_over_mouth:)

Dat ik na echt een intens drukke werkweek die ook nog niet klaar is morgen de hele dag moet verhuizen waarbij we uiteindelijk ook nog een stuk vroeger daar moeten zijn dan verwacht en dat ik zondag de hele dag een ā€˜moetje’ heb qua familiebezoek waarbij ik ook nu al weet dat degene die ik bezoek als ik daar na een hele dag wegga iets gaat zeggen als ā€˜jammer dat je weer zo vroeg naar huis moet’ 🄲🄲🄲

Volgend weekend ga ik echt het hele weekend in bed liggen met eten en drinken onder handbereik ben echt zooo klaar met alles.

Mailtje van MijnOverheid: er staat een bericht voor je klaar van UWV, log in op MijnOverheid om dit te lezen.

Inloggen via digID op MijnOverheid: brief waarin staat: er staat een brief voor uw klaar in MijnUWV, log daar in om het bericht te lezen.

Opnieuw inloggen via digID, nu voor MijnUWV: brief met verzoek iets op te sturen.

Heel efficiƫnt :clown_face:

27 likes