Waar erger je je aan? #10

Of oprecht beide en dat het elkaar versterkt

Werkt dit ook op meubels? Wil een Ikea kallax matzwart verven

Dan zou ik geen spray nemen maar met een rollertje werken met gewoon mat of zijdeglans zwarte verf uit blik. Voorbeeld van 2 meubels die ik zelf heb gemaakt/omgebouwd en zwart geverfd (ook deels van IKEA) de katten zijn wel zwart gespoten(die waren turkoise)
Maar dit mag eigenlijk in het klus of interieur topic haha.

Samenvatting


10 likes

Mooi geworden zeg! En dacht ik al, ik kijk niet echt uit naar 5 lagen verf te moeten aanbrengen dus had gehoopt dat zo’n spuitbus misschien een goede hack zou zijn maar helaas haha. Heb je grondverf gebruikt hiervoor?

1 like

2 laagjes zwarte lak of 1 laagje antraciet grond en 1 zwart. Ik kijk altijd ff wat ik nog heb staan, goedkope verf volstaat gewoon als het oppervlak niet enorm veel gebruikt wordt (ik schuur het van te voren niet, alleen ff ontvetten met een doekje met water en st marc) is vaak in een uurtje klaar zoiets. Vind t altijd wel leuk om te doen en je hebt wat unieks :wink:

1 like

Mijn taart is mislukt en heb geen zin meer om nu opnieuw te beginnen.

3 likes

Sta ik bij de bushalte, ligt mijn telefoon nog thuis aan de lader. En ik was zo lekker op tijd :expressionless:

2 likes

Ik heb vandaag een mega deadline en had er echt naar uitgekeken om vandaag alleen thuis hard door te werken. Maar in plaats daarvan zit ik met noise canceling headphones op weggedoken omdat mijn vriend vanmorgen besloot dat onze baby toch wel een beetje verkouden was en zijn werk heeft afgezegd en de baby thuis heeft gehouden. :cry: (niks aan te doen en fijn dat hij het meteen op zich heeft genomen natuurlijk maar ik denk eraan om het huis te ontvluchten om zonder afleiding te kunnen werken)

Ben je er al uit? Ik zou een rustige plek zoeken, kindje is in goede handen en dan kun je alsnog lekker doorwerken. Met een goede lunch als bonus.

2 likes

Heb nu echt ff een slechte huid (hormonaal te herleiden) en heb vrijdag sinds bijna een jaar een fysieke bijeenkomst met collega’s. Hoop zo dat het dan beter gaat :sob: Had gelukkig wel al morgen een afspraak met huidtherapeute staan, hopelijk kan ze wat voor verbetering zorgen. Maar ik wil graag arriveren als een hot bitch

1 like

Wanneer stoppen ze hier eens mee

wilde nog een ander pakketje ophalen maar past sowieso niet bij in de tas. En met zo’n grote doos in de hand op de fiets in de binnenstad nee.

9 likes

Dit is sowieso douglas

1 like

Haha nee maar die kan er ook wat van. Dit is John beerens. En moet ergens anders nog een pakketje ophalen van John beerens, 2 bestellingen dus waarschijnlijk zit het in formaat verhuisdoos.

1 like

Je kan de volgende keer de doos openmaken en opvouwen, dan heb je ruimte zat.

1 like

Dat ik een zak Hollandse wokgroente heb gekocht die voor 50% uit bleekselderij bestaat :face_vomiting: en er zit welgeteld één halve sperzieboon in! En 1 klein stronkjs broccoli, wat een sneue bedoening.

Ik had vorige week zo’n zak bij een andere winkel gekocht en daar zat maar een beetje bleekselderij in dus die had ik er uit gevist. Dat wilde ik nu weer doen.

Karma dit, dat ik m’n groente maar zelf moet snijden in het vervolg :weary:

5 likes

Ik vind bleekselderij ook echt goor (tenzij het heel fijn is gesneden voor aroma) en het zit inderdaad echt OVERAL in :sweat:

2 likes

Ja had ik idd moeten doen. Weet nog dat ik vorig jaar zo’n doos op het station openmaakte en die hele kartonnendoos maar in de prullenbak daar heb geduwd. Maar ik snap vooral niet waarom ze dat doen. Bij monki bijv krijg je zelfs een hele broek in een papieren zak.

1 like

Dat zelfs als het avondeten niet mislukt door het overprikkeld moeten koken, het opeten wel mislukt omdat ik door de overprikkeling het sensorisch niet kan hebben (krijg dan van alles kokhals neigingen) en door de stress/spanning geen honger meer heb ook.
Ik heb echt een hekel aan mijn brein vandaag (en gisteren en morgen). arggh

5 likes
  • Dat mijn H&M bestemming al 5 dagen vaststaat op dezelfde status
  • Dat ik een bestelling heb gedaan bij een kinderkleding webshop en dat dan aan 1 item het ALARMLABEL er nog aan zit
  • Dat ik voor juffendag een mooi kaartje had besteld en die vandaag niet zijn binnen gekomen… morgen is het juffendag.
  • mijn kind geen tekeningen voor de juffen wilde maken en ik nu maar een oude tekening heb gepakt

:triumph:

Wel creatief van je die laatste​:raised_hands:t2::grimacing:

2 likes