Waar erger je je aan? #10

Wat een irritant bedrag ook haha

Ik ben nerveus/misselijk/hyper/hoge hartslag, wat is dit toch een naar gevoel. Gelukkig heb ik dit bijna nooit maar man.

3 likes

Heb je het over dat dier?? Ik zag het ook. Tragisch. Maar Altin Gün is wel nice

1 like

Zo lame dat je honden moet uitlaten enz

11 likes

Heb je ‘m al naar het asiel gebracht?

2 likes

Nee nog steeds niet… die willen alleen staffords

4 likes

Dat is wel echt om te janken :joy:

4 likes

Ik kan me ook echt buitensporig ergeren aan mensen die vragen of ik aan de kant kan gaan voor ze. Waarom moet ik iets doen voor jou terwijl ik eerder op die plek was :face_with_symbols_over_mouth:

9 likes

Dat ik als ik me wil laten testen op Corona ik morgen 40 minuten moet rijden naar een testlocatie. Echt geen zin in, terwijl ik wel 2 dagen hoofdpijn heb (heb ik nooit), door mijn werk veel mensen zie. Ik weet niet of het terecht is maar heb echt een hekel dat de teststraten nu weer overbelast raken omdat mensen zich massaal laten testen om leuke dingen te doen.

Heb wel een negatieve thuis test gedaan, maar daar is die natuurlijk niet voor.

2 likes

Maar die testen voor een qr-code zijn niet bij de teststraten van de GGD toch?

7 likes

Klopt! Zijn aparte locaties!

Geen idee, weet ook niet of het terechte irritatie is. Maar echt geen zin in.

1 like

Mensen die per se geen tiktok willen maar je dan elke dag reels doorsturen wat letterlijk tiktok’s zijn maar dan van 2-4 weken geleden :upside_down_face:

19 likes

Nee snap ik hoor! Heb ook geen idee waar het door komt, maar misschien ook teststraten opgeheven omdat het rustiger is geworden of dat het inmiddels een vaccinatielocatie is geworden ofso.

Maar is wel kut idd. Hopelijk is het negatief iig en is je hoofdpijn snel weg!

1 like

Mijn sokken schuiven de hele tijd af :cry:

Dat er mensen zijn die oprecht denken dat er geen 1,2,3 op ons pinapparaat staan.

Huh? Wat bedoel je?

4 likes

Nou mensen gaan dan pinnen, hebben blijkbaar de 1, 2 of 3 nodig. En zien deze niet op t apparaat staan. Terwijl ze gewoon bovenin staan. Net als letterlijk overal. En ik snap niet hoe, misschien de hoek hoe ze ervoor staan ofzo. En meestal zijn t wel iets oudere mensen, maar toch jonger dan je denkt. En zelfs als ik zeg dat het gewoon bovenin staat snappen ze t niet. En volgens mij zijn ze er dan echt van overtuigd dat wij die cijfers niet hebben.
En als ze dan zeggen ik zie de 1 niet en ik zeg hij staat boven de 4, dan nog niet. En ja onze pin staat vrij laag, wat juist weer fijn is voor mensen in rolstoel en dergelijke. En 99,99% van de mensen lukt t gewoon. Maar soms heb je van die dagen dat t 3x op een dag gebeurt :joy:. En snap gewoon niet hoe je kan denken dat die cijfers er niet op staan.

9 likes

We hebben nog altijd maar 1 auto en icm de karaktereigenschap van mijn vriend waarbij hij vind dat hij nergens hoeft te wachten is dat echt een grote nachtmerrie.

Ik had net examen, vorige examens liepen uit waardoor ik lang moest wachten en mijn vriend die me reed ook. Zit ie hele tijd te zeiken dat ie een uur moest wachten.

Kan niet wachten tot de tweede auto er is en ik weer vrijheid heb

3 likes

Gewoon zo een

3 likes