Ja tenen.
Ok nevermind lol dat is wel next level
Als dit smaakt zoals die knoflooktenen in bakjes olijven dan zou ik het eten, dat vind ik wel echt megachill om zo te eten. Maar die zijn dan beetje gemarineerd dus minder scherp
Mensen die geen knoflook kunnen pellen vanwege een handicap/weinig kracht in hun handen of mensen die heel zelden knoflook eten en het zonde vinden om iets weg te gooien.
Dat er nog steeds mensen zijn die een stukje van een lied van Jan Smit zingen als ik ergens binnenkom. Ik vind het een kutlied en gewoon irritant…
Sowieso mensen die altijd van die standaard kutnummers gaan zingen bij bepaalde namen. Zou nooit weer bevriend willen zijn met een Manuela, wordt zo fucking agressief van dat nummer en elke fucking 50plusser gaan het “zingen” zodra ze die naam horen 
Echt het toppunt van Linda heten inderdaad. Echt geweldig…
Dat is ook echt wel vroeg, ja. Stom! Ik hoorde toevallig deze week van familie dat mijn opa en oma heel vroeger regelmatig een afspraakje hadden in het Rijksmuseum, dat toen nog tot negen uur open was. Dus ooit was het anders haha 
Dat m’n tosti apparaat gisteren gesneuveld is en ik nergens meer zo’n fijne kan vinden 
Ik ken het probleem. Van mijn naam is er ook een lied en echt zo zo veel mensen zingen het. Zelfs de huisarts een keer 
Dit vind ik zo irritant dat er verschillende prijzen zijn voor verschillende maten (en dan helemaal bijzonder dat xs duurder is dan s want dat is toch minder stof
)
Wij hebben in iedere ruimte andere een kleur op de muur en niet de meest neutrale. Veel mensen vinden dit heftig of gedurfd maar het is gewoon een kleur op een muur en iedere kamer mag van mij een andere kleur hebben want ze hebben andere functies. Laat mij.
Hahaha nu het over lunchergernissen met collega’s gaat: bij mij op kantoor is het onder de boomers nu trendy om van die maaltijdsalades van de ap te eten. En dan de Caesar variant. Prima, lekker doen. Maar vervolgens gaan ze op mij commentaar leveren als ik een volkoren boterham met kipfilet bij me heb, want ~carbs. Hahaha net alsof zo’n caesar salade met vet veel dressing en toegevoegde shit ook maar iets beter is 
Dat heeft niks met de maten te maken maar met het feit dat ze hetzelfde item van verschillende aanbieders aanbieden. De ene heeft dan toevallig sale en de andere niet, verder zit er geen beleid achter welke maten duur of goedkoop zijn. Je hebt dan gewoon pech als jouw maat niet op voorraad is bij de goedkope aanbieder en dus duurder is. Alsnog irritant als je een leuke aanbieding gevonden denkt te hebben though
Heeft te maken met de voorraad, als er van een bepaalde maat nog veel meer zijn wordt die goedkoper gemaakt in de hoop dat hij dan meer wordt verkocht. Maar voelt wel stom inderdaad!
Het heeft trouwens niks te maken met hoeveelheid stof, die verschillen zijn echt minimaal. Een xs zou bij wijze van spreken €1,10 aan materiaalkosten hebben en een maat S €1,15, voor een shirt dat voor €56 wordt verkocht. Met de marges die op fast fashion zitten maakt dat niks meer uit.
Ben bang dat dit mormel hier in de straat is komen wonen. uuuuuuuurgh
Ik verwacht een pakketje en ik kon de bezorger live volgen, maar sinds 2 uur is de tracking ermee gestopt. En wil graag boodschappen doen, maar weet nu dus niet of het kan 
Wanneer alle kleedhokjes bezet zijn door kinderen. En de ouders non-stop kleding blijven aanvoeren waardoor je rustig een half uur of langer wacht op een kleedhokje
ik wil verdorie gewoon even de kleding passen.
Ik weet niet hoe lang je vakantie hebt, maar misschien is het wel een goed idee om er even tussenuit te gaan in je eentje, of met een vriendin ofzo.
Mijn man is een tijdje erg depressief geweest en toen trok ik het soms ook slecht om daar steeds mee geconfronteerd te worden. Er hing dan een hele zware sfeer in huis en ik ging dan heel geforceerd blij doen en hij voelde zich schuldig dat hij niet blij terug kon doen. Dan kwamen we ook wel eens tot de conclusie dat wat afstand ons beide goed zou doen, en dan ging een van ons gewoon alleen een paar dagen weg. Het scheelde wel dat wij daar goed en open over konden praten en altijd een soort consensus bereikte, waardoor geen van beiden zich afgewezen voelde. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit.
Maar jezelf even verwijderen uit zo’n situatie is soms best gezond in mijn ervaring.