Als je geen bruine boterham met kaas meeneemt naar je werk: ‘oh, wat heb jij voor exotisch bij je?’
O ja dit ook. En dan komt er een heel verhaal dat het zo bijzonder is dat je zoiets bij je hebt. En dan moet je gaan uitleggen hoe je het gemaakt hebt. En mag ik even proeven?? Uh nee!! Laat mij en m’n lunch met rust.
Dit doet me aan mijn moeder denken die totaal niet houd van koken, maar toch moet(volgens mij heb ik hier al heel vaak over gepost, sorry mamie). Zij gebruikt ook nooit kruiden(want agv) en vaak pesten we haar daarmee. Toen we vroeger waarom ze geen knoflook gebruikte zei ze dat ze vaak merkte dat je dan uit je mond gaat ruiken en daarom heeft ze jarengeleden besloten het nooit meer te gebruiken
Hahahah ja shit ik heb net bij de action 5 rollen boterhamzakjes gehaald om aan mn ouders te geven voor de hond
Niet precies stamppot, maar aardappelpuree met een hele bol knoflook (hele bol knoflook doorsnijden en in de oven roosteren met olijfolie en rozemarijn. Worden de teentjes boterzacht en een beetje nootachtig van. Heerlijk! Is een recept van laura vitale)
Dat het Rijksmuseum om 17 uur al sluit Vind dat echt vroeg!! En uiteraard gingen we pas om 15 uur en hadden niet gekeken wat de sluitingstijd was want we gingen er vanuit dat het in zo’n wErElDsTaD als Amsterdam zeker wel tot 18 uur open zou zijn lol.
Ik heb net zo tering hard m’n scheen gestoten tegen het winkelwagentje waar ik mee liep. Er stak een straatsteen een beetje uit waardoor het karretje ineens stilstond maar ik liep door, echt omg zoveel zeer
Dat al mijn broeken ineens in de naad scheuren. Heb er nu 2 gehad die bij m’n kruis gescheurd zijn en een zelfs aan de zijkant van m’n been.
Doe gewoon niet ja?
Auuuu die voel ik gewoon, zó pijnlijk is dat
Is het van een bepaald merk? Ik had het een paar jaar geleden opeens bij broeken van de mango. In 4 weken tijd uit 3 broeken van mango gescheurd.
Ja en nee. 2 broeken van bonprix die gewoon slecht gestikt zijn en een van miss etam.
Fiets je regelmatig? Na hopeloos te worden van broeken die maar bleven slijten eindelijk over gestapt op een ander zadel die voor minder wrijving zorgde. Sindsdien geen broeken meer verloren door slijtage bij het kruis.
Welke heb jij?
Mijn schoonmoeder doet rauwe knoflook door de salade.
Dat is toch niet zo raar? Vind dat eigenlijk standaard in een dressing horen. Of doet ze hele tenen
Ja tenen.
Ok nevermind lol dat is wel next level
Als dit smaakt zoals die knoflooktenen in bakjes olijven dan zou ik het eten, dat vind ik wel echt megachill om zo te eten. Maar die zijn dan beetje gemarineerd dus minder scherp
Mensen die geen knoflook kunnen pellen vanwege een handicap/weinig kracht in hun handen of mensen die heel zelden knoflook eten en het zonde vinden om iets weg te gooien.
Dat er nog steeds mensen zijn die een stukje van een lied van Jan Smit zingen als ik ergens binnenkom. Ik vind het een kutlied en gewoon irritant…